Zucht Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.
hoop echt dat dit een troltopic is
Inderdaad... TS weet niet hoe de schade ontstaan is maar het is hoe dan ook de fout van CoolBlue en roept dat maar hard genoeg op elk forum om z'n gelijk te halen. En het werkt ook nog helaas...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zucht Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
met coolblue, of heb ik topic niet goed gelezenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?
Nou ja het blijkt wel efficiënt te zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.
hoop echt dat dit een troltopic is
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen
dus enzo, ga maar eens eten
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef RGS18 het volgende:
Hallo,
Ik heb nog geen twee weken geleden mijn Samsung Galaxy Note 3 ontvangen van Coolblue. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje waarin zij mij aanraadde om een case te bestellen. Ik heb dus een wallet case gekocht en m'n telefoon er in gedaan.
Paar dagen later haal ik m'n telefoon er uit en zie ik dat de case mijn telefoon aan de zijkant behoorlijk had beschadigd. Coolblue gecontacteerd en nu blijkt het dat de garantie geen "cosmetische schade" dekt en ik de telefoon dus alleen kan laten fixen als ik sowieso 50 euro onderzoekskosten betaal + de reparatiekosten en vervangende onderdeel.
Kan dit wel!?
Lees het na het eten nog maar eens goed.... dan heb je een leuke avond...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen
dus enzo, ga maar eens eten
Je kent me toch.quote:
quote:
Best vrij walgelijk om het zo te doen. Naar mannetje ben je. Denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Ninja-edit not so ninja.quote:
Het gaat tegenwoordig helaas steeds minder om gelijk hebben dan om gelijk halen. Maar als je TS postgeschiedenis bekijk zie je al gauw dat deze uitblinkt in vragen en klagen en zelfstandig logisch nadenken hem totaal vreemd is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Coolblue klopt zichzelf hard op de borst wat betreft klantvriendelijkheid. Reken maar dat die gasten een hoop afschrijven op onredelijke tokkies. Die 0,01% hebben ongelooflijk veel (online) macht.
Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...
De klacht mag absoluut niet klagen zodra zijn 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Dat hoesje komt uit hun winkel, ja. En ik kon het moeilijk onderzoeken als ik in een winkel sta en hun medewerker mij verteld dat dat het laatste hoesje was... Sorry dat ik mijn telefoon graag wilde beschermen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?
En tuurlijk lullen ze jou nu naar de mond. Immers, consumentenbond.
En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...
De klant mag absoluut niet klagen zodra zijn/haar 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt een klacht ingediend op de consumentenbondwebsite.
Hoe gaat dat: heeft consumentenbond voor jou gebeld met Coolblue?
Weet ik nog steeds niet. Medewerker aan de telefoon zei dat ze die melding inderdaad al vaker hebben binnen gekregen en dat het telkens om dat model hoesje ging. Mijn sluiting is van plastic waar je hem er in moet klikken, maar blijkbaar heb je ook één van soliconen en die had ik moeten hebben i.p.v. het oude, slechte model.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef manifold het volgende:
[..]
En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?
Ik snap niet zo goed waarom men dat hier zo verachtelijk vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:10 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |