abonnement Unibet Coolblue
pi_137419921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Zucht :N Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
Live for now, forget forever
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:51:32 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420095
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:52:15 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Zucht :N Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
Inderdaad... TS weet niet hoe de schade ontstaan is maar het is hoe dan ook de fout van CoolBlue en roept dat maar hard genoeg op elk forum om z'n gelijk te halen. En het werkt ook nog helaas...
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:27 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420190
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?
met coolblue, of heb ik topic niet goed gelezen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:52 #106
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137420208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Nou ja het blijkt wel efficiënt te zijn :o
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:57 #107
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420210
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:21 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef RGS18 het volgende:
Hallo,

Ik heb nog geen twee weken geleden mijn Samsung Galaxy Note 3 ontvangen van Coolblue. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje waarin zij mij aanraadde om een case te bestellen. Ik heb dus een wallet case gekocht en m'n telefoon er in gedaan.

Paar dagen later haal ik m'n telefoon er uit en zie ik dat de case mijn telefoon aan de zijkant behoorlijk had beschadigd. Coolblue gecontacteerd en nu blijkt het dat de garantie geen "cosmetische schade" dekt en ik de telefoon dus alleen kan laten fixen als ik sowieso 50 euro onderzoekskosten betaal + de reparatiekosten en vervangende onderdeel.

Kan dit wel!?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:42 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420239
ja ja, wrijf het er nog maar eens in :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:57 #110
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137420255
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
Lees het na het eten nog maar eens goed.... dan heb je een leuke avond... :Y
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:56:50 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420292
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef Klonk het volgende:
ja ja, wrijf het er nog maar eens in :+
Je kent me toch.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:57:07 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420310
quote:
18s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kent met toch.
:Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_137420312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Best vrij walgelijk om het zo te doen. Naar mannetje ben je. Denk ik :{
pi_137420430
Coolblue klopt zichzelf hard op de borst wat betreft klantvriendelijkheid. Reken maar dat die gasten een hoop afschrijven op onredelijke tokkies. Die 0,01% hebben ongelooflijk veel (online) macht.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:02:12 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420473
quote:
6s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

:Y
Ninja-edit not so ninja. :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Coolblue klopt zichzelf hard op de borst wat betreft klantvriendelijkheid. Reken maar dat die gasten een hoop afschrijven op onredelijke tokkies. Die 0,01% hebben ongelooflijk veel (online) macht.
Het gaat tegenwoordig helaas steeds minder om gelijk hebben dan om gelijk halen. Maar als je TS postgeschiedenis bekijk zie je al gauw dat deze uitblinkt in vragen en klagen en zelfstandig logisch nadenken hem totaal vreemd is.
pi_137420588
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klant mag absoluut niet klagen zodra zijn/haar 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137420671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klacht mag absoluut niet klagen zodra zijn 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?

En tuurlijk lullen ze jou nu naar de mond. Immers, consumentenbond.
Live for now, forget forever
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:09:19 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420694
Je hebt een klacht ingediend op de consumentenbondwebsite.

Hoe gaat dat: heeft consumentenbond voor jou gebeld met Coolblue?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?

En tuurlijk lullen ze jou nu naar de mond. Immers, consumentenbond.
Dat hoesje komt uit hun winkel, ja. En ik kon het moeilijk onderzoeken als ik in een winkel sta en hun medewerker mij verteld dat dat het laatste hoesje was... Sorry dat ik mijn telefoon graag wilde beschermen...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137420713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klant mag absoluut niet klagen zodra zijn/haar 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?
pi_137420728
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt een klacht ingediend op de consumentenbondwebsite.

Hoe gaat dat: heeft consumentenbond voor jou gebeld met Coolblue?
Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:11:11 #123
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137420750
Leucken vermaack dit..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137420755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef manifold het volgende:

[..]

En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?
Weet ik nog steeds niet. Medewerker aan de telefoon zei dat ze die melding inderdaad al vaker hebben binnen gekregen en dat het telkens om dat model hoesje ging. Mijn sluiting is van plastic waar je hem er in moet klikken, maar blijkbaar heb je ook één van soliconen en die had ik moeten hebben i.p.v. het oude, slechte model.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:12:03 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:10 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.
Ik snap niet zo goed waarom men dat hier zo verachtelijk vindt.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')