Niets, hij legt zijn beentjes op tafel en bedenkt zich met wat van onzin hij zijn geld verdiendquote:Op zondag 23 maart 2014 01:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, en een werkgever stelt een jurist beschikbaar die per uur duurder is dan die hele telefoon kost. En die jurist heeft direct gezegd dat het tot een rechtszaak moet komen.
Zo gaan die dingen misschien in het door fantasie op hol geslagen hoofd van een puber jongen, maar in het echt leven? Ik geloof er echt geen kont van! Ik denk dus dat je gelijk hebt, dat ze er bij Coolblue smakelijk om zullen lachen.
Wat denk jij dat de rechter zegt?
Hij of jij? Kutmongooltje Internetheld, lekker veilig vanaf je ouders' zolderkamertje mensen beledigenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ricardos Simao: je bent een aidsdowner. Je zorgt voor een verneukte samenleving.
Inderdaad. Mensen die denken dat een (dure) telefoon kopen hetzelfde is als een bereikbaarheidsgarantie.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan koop je een simpel goedkoop telefoontje (15 euro) en doe je daar je simkaart in TS. Ben je prima bereikbaar voor je werkgever.
Ik denk dat de rechter zal zeggen dat Coolblue heeft gedaan wat de wet van haar verwacht. Dus dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is: TS mag zijn telefoon inleveren en dan lost Coolblue het probleem op. Verder nog vragen? Nee, eigenlijk niet. Dan wenst de rechter Coolblue verder een prettige dag en verzoekt TS nog even langs de kassa te gaan om de kosten van deze samenkomst te voldoen.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef Holenbeer het volgende:
Niets, hij legt zijn beentjes op tafel en bedenkt zich met wat van onzin hij zijn geld verdiend
In mijn ervaring doet Coolblue alleen niet aan leentoestellen. Toen mijn telefoon (ook via Coolblue gekocht) kapot was onder garantie was ik hem 4 weken kwijt en ze konden geen leentoestel leveren. Daarvoor zou je het toestel verzekerd moeten hebben ofzo of via de provider wat regelen (zelf doen).quote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Queller het volgende:
Ik zou zeggen: vraag om een leentoestel. Best kans dat je het krijgt. TS heeft besloten de deur dicht te gooien en naar de rechter te gaan.
Kan, maar TS werkt blijkbaar niet echt mee met de klantenservice. Tsja, als zij om informatie vragen en je geeft die niet, dan wordt het ingewikkeld natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:44 schreef Fer het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat TS de eerst keer een niet zo snuggere medewerker aan de lijn kreeg, die niets wist van deze specifieke hoesjes en gelijk het standaard riedeltje afdraaide.
Na melding bij de Consumentenbond gaat opeens Webcare zich ermee bemoeien en blijkt er inderdaad iets is te zijn met de hoesjes, ze kopen ze immers ook maar voor 2¤ uit China ofzo.
Dit lijkt me wel de kern van het probleem. Bij Coolblue moet je altijd je naam en adres opgeven. Als je dan vervolgens de klantenservice belt, zonder bon of verdere informatie, waarin je je beklaagt dat jouw toestel kapot is gegaan door een hoesje, wordt het meteen een vaag verhaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Kan, maar TS werkt blijkbaar niet echt mee met de klantenservice. Tsja, als zij om informatie vragen en je geeft die niet, dan wordt het ingewikkeld natuurlijk.
Veeg me opquote:Het is voorbij.
Of TS heeft het door CoolBlue voorgestelde hoesje elders gekocht want 2,- goedkoper en daarom geen transactie op zijn account staan...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef TC03 het volgende:
Op zich is het trouwens wel de fout van CB dat ze een systeem hanteren waarin alles op klant gaat en dat die verkoper in Amsterdam zich daar rustig niet aan houdt. Dat is vragen om problemen. Zal wel komen omdat de winkel in Amsterdam nieuw is en de medewerkers niet ervaren zijn met het bedrijf.
Ik ga er niet vanuit dat hij voor de lol een ander bedrijf aan gaat klagen dan waar hij het gekocht heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Of TS heeft het door CoolBlue voorgestelde hoesje elders gekocht want 2,- goedkoper en daarom geen transactie op zijn account staan...
Zoveel vragen, zo weinig informatie..
Ik ga er ook van uit dat wanneer je iets gedaan wilt krijgen van een bedrijf je ze in staat stelt je überhaupt te kunnen helpen, dat lukt TS ook niet echt..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat hij voor de lol een ander bedrijf aan gaat klagen dan waar hij het gekocht heeft.
Ze hebben toch echt 4 thuiswinkel awards gewonnen. Waaronder één voor beste klantenservice. Aan wie zal het dan liggen? Aan jouw houding TS.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Klantenservice vertelt mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |