https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Had geen zin een nieuwe te openenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam online en zag nog 2 posts te gaan, iedereen werd stil
Kom je nu meequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Baggot_Inn twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 21:12:44Dublin & Ireland's first pint of Guinness paid in Bitcoin! @Baggot_Inn #bitcoinireland #bitcoin @rogerkver http://t.co/XfTowcXpkG reageer retweet
Ed! we hebben een verslaggever ter plaatse nodig, offer jij je op?
Altijd blijven hopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:57 schreef richolio het volgende:
Doge gaat nu naar de maan.
[ afbeelding ]
Dat Doge niet altijd luistert en dat beest liever op aarde blijft dan naar de maan te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Halverwege de maan dan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vandaag maar eens wat aandeeltjes verzilverd
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, eens even zien hoe de koersen van XPM en AEC verlopen ... !
Edit: [ afbeelding ]
Is idd alleen op het forumquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok, dus een ban is geen dm-ban. Weer wat geleerd
Gejat van Mintpalquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Sands het volgende:
https://www.cryptsy.com/coinvotes
Cryptsy denkt wat extra geld te verdienen.
dm-ban bestaat ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok, dus een ban is geen dm-ban. Weer wat geleerd
Mint staat al ruim een week op Cryptsy en maakte een vrije val. Pas sinds vandaag weer wat stijging zie ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
MintCoin op BTER en Cryptsy
Op 16 exchanges totaal... Blij dat ik ze nog niet verkocht heb
Laatste stuiptrekking?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Kale het volgende:
[..]
Mint staat al ruim een week op Cryptsy en maakte een vrije val. Pas sinds vandaag weer wat stijging zie ik
Bestemming Cryptsyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef smiths het volgende:
https://www.mintpal.com/market/MZC/BTC
Ik ben net in de MZC trein gestapt. bestemming onbekend
Doe je goed!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:09 schreef smiths het volgende:
[..]
Net in een paar minuten 0,12 btc verdiend
Ik speel eigenlijk niet op btc-e, tenzij toen met het gox nieuws wat wekelijks kwam op maandag/dinsdag dan ging ik in t weekend wel even fiat om dan 10% lager in te kunnen kopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je goed!
Al mijn bitcoins om mee te spelen staan op BTC-e momenteel en daar gebeurt niet veel spannends eigenlijk.
Met de stijging van de koers van de week en gisteren die van LTC, was er wel wat mogelijk. Alleen tegen de tijd dat mijn bitcoins op BTC-e stonden, was het alweer rustiger gewordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk niet op btc-e, tenzij toen met het gox nieuws wat wekelijks kwam op maandag/dinsdag dan ging ik in t weekend wel even fiat om dan 10% lager in te kunnen kopen.
Normaal gesproken probeer ik gewoon met altcoins +5-15% te pakken per dag dat ik trade, ik stap dan ook vaak in met meer dan de helft van mijn btc vermogen, kan je snel veel verdienen/verliezen. gaat best vaak goed. Zolang btc dan niet veel zakt maak ik winst in euros.
Ze beginnen een beetje GOX trekjes te vertonen. Dag na dag uitstellen van het openen van hun exchange omdat er weer iets nieuws is wat moet worden verbeterd. Kijk maar naar hun twitter, en de vriendelijke reacties van gebruikers..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
coinmarket is dood? is nu al een paar dagen offline.
Heb er zelf ook wat staan maar heb niet van de mogelijkheid gebruik gemaakt om te withdrawenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef smiths het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje GOX trekjes te vertonen. Dag na dag uitstellen van het openen van hun exchange omdat er weer iets nieuws is wat moet worden verbeterd.
Ze hebben hun klanten nog niet de tijd gegund om hun geld eraf te halen..
Ook ik heb daar nog wat staan.
Oh dan heb ik die kans en dat nieuwtje gemist. Nou dan zal het waarschijnlijk wel goedkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wat staan maar heb niet van de mogelijkheid gebruik gemaakt om te withdrawen![]()
Als het echt een scam zou zijn zouden ze die mogelijkheid niet gegeven hebben lijkt me?
btw de site is vanmiddag nog online geweest en mensen hebben nog gewithdrawed.
alleen 2 dagen geen reactie op twitter vind ik wel verd8.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef smiths het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die kans en dat nieuwtje gemist. Nou dan zal het waarschijnlijk wel goedkomen.
Zodra t online is haal ik mijn btc weg, mintpal is beter.
En ik werd door bitstamp raar aangekeken toen ik wijgerde mijn ID kopie te sturen zonder blurrquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef µ het volgende:
Hoerenzooi. Nu weet ik waar die bitcoinspam vandaan komt.
http://blog.tian.io/bitst(...)sers-are-finding-out
DMen lukt prima andersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Haten op Leafeon terwijl hij niet kan posten![]()
Leafeon
Voor hoelang is hij geband dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DMen lukt prima anders
Dat vrouwenicoontje bij hem heeft niet veel goeds gebracht tot nu toe
Ik steun Leafeon, stelletje hatersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DMen lukt prima anders
Dat vrouwenicoontje bij hem heeft niet veel goeds gebracht tot nu toe
Edit: 4 dagen. das wel langquote:
Ik heb er wat "speelgeld" staan. Alles wat buiten BTC-e en Bitstamp staat om direct mee te handelen, is een groot risico: Je kunt er snel mee verdienen OF het verliezen via een slechte coin of market.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef smiths het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje GOX trekjes te vertonen. Dag na dag uitstellen van het openen van hun exchange omdat er weer iets nieuws is wat moet worden verbeterd. Kijk maar naar hun twitter, en de vriendelijke reacties van gebruikers..
Ze hebben hun klanten nog niet de tijd gegund om hun geld eraf te halen..
Ook ik heb daar nog wat staan.
Bitstamp is ook niet veiligquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb er wat "speelgeld" staan. Alles wat buiten BTC-e en Bitstamp staat om direct mee te handelen, is een groot risico: Je kunt er snel mee verdienen OF het verliezen via een slechte coin of market.
Iedereen zijn ding: Ik ga er iig geen kapitalen op zetten. Daytraden heb ik geen tijd voor.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef µ het volgende:
Hoerenzooi. Nu weet ik waar die bitcoinspam vandaan komt.
http://blog.tian.io/bitst(...)sers-are-finding-out
4 dagen is wel lang, maar zal wel een reden hebben (vrij actief op andere topics)quote:
November 2013, never forgetquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis november 2013. Wat een tradeparadijs was dat.
Welke actieve exchange wel? Ik zit gelukkig nog op bitcoin.de, waar de nadruk niet op short-traden ligt (=instabiele koers) maar de waarde van BTC ook gecompenseerd wordt als er technisch/economisch goed/slecht nieuws is, maar hypes minder invloed hebben (wel gecorrigeerd door arbitrage)quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bitstamp is ook niet veilig
[..]
Dat kan je niet weten. Je weet nooit of het op een dag gewoon wordt gehacked, of dat de eigenaren er ineens vandoor gaan. Over Bitstamp was voor zover ik weet niks bekend, maar als je naar dat linkje van µ kijkt zie je dat die twee weken geleden zijn gehacked. Kan net zo goed een keer met BTC-e gebeuren, of met een andere exchange. Ook op bitcoin.de of wat dan ook. Enige veilige plek is je pc en zelfs dat is niet veilig. Paperwallets zijn nog veiliger, maar dat is net zo veilig als geld in een oude sok bewaren. Kan ook ineens foetsie zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Welke actieve exchange wel? Ik zit gelukkig nog op bitcoin.de, waar de nadruk niet op short-traden ligt (=instabiele koers) maar de waarde van BTC ook gecompenseerd wordt als er technisch/economisch goed/slecht nieuws is, maar hypes minder invloed hebben (wel gecorrigeerd door arbitrage)
BIP0038 gebruiken en het is veel veiliger dan fiat in een sokquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten. Je weet nooit of het op een dag gewoon wordt gehacked, of dat de eigenaren er ineens vandoor gaan. Over Bitstamp was voor zover ik weet niks bekend, maar als je naar dat linkje van µ kijkt zie je dat die twee weken geleden zijn gehacked. Kan net zo goed een keer met BTC-e gebeuren, of met een andere exchange. Ook op bitcoin.de of wat dan ook. Enige veilige plek is je pc en zelfs dat is niet veilig. Paperwallets zijn nog veiliger, maar dat is net zo veilig als geld in een oude sok bewaren. Kan ook ineens foetsie zijn.
Ook als iemand het dus gewoon meeneemt? Ik heb het niet over uitgeven ik heb het over "foetsie" .quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BIP0038 gebruiken en het is veel veiliger dan fiat in een sok![]()
Hangt natuurlijk van je wachtwoord af maar in beginsel wel ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ook als iemand het dus gewoon meeneemt? Ik heb het niet over uitgeven ik heb het over "foetsie" .
Is dat ook een soort wallet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BIP0038 gebruiken en het is veel veiliger dan fiat in een sok![]()
Nee dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van je wachtwoord af maar in beginsel wel ja.
Nee een soort versleutel iets voor paperwalletsquote:
En wat is zo'n paperwallet dan? Een soort Bitcoincheque?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee een soort versleutel iets voor paperwallets
En dan crashed je PC, waren je backups toch niet zo goed (ik heb dat al een paar keer gezegd, dus spreek uit ervaring). Bitcoin.de is gebacked door een Duits/Oostenrijkse bank --> Fidor + Bitcoin is geaccepteerd in Duitsland als betalingssysteem)quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten. Je weet nooit of het op een dag gewoon wordt gehacked, of dat de eigenaren er ineens vandoor gaan. Over Bitstamp was voor zover ik weet niks bekend, maar als je naar dat linkje van µ kijkt zie je dat die twee weken geleden zijn gehacked. Kan net zo goed een keer met BTC-e gebeuren, of met een andere exchange. Ook op bitcoin.de of wat dan ook. Enige veilige plek is je pc en zelfs dat is niet veilig. Paperwallets zijn nog veiliger, maar dat is net zo veilig als geld in een oude sok bewaren. Kan ook ineens foetsie zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat is zo'n paperwallet dan? Een soort Bitcoincheque?
https://en.bitcoin.it/wiki/Paper_walletquote:A paper wallet is a mechanism for storing bitcoins offline as a physical document that can be secured like cash or anything else of real-world value. Paper wallets are generally created by printing a brand new public address and private key onto paper, and then sending bitcoins from a "live" wallet to the printed wallet's public address for safekeeping. If good security practices are followed, paper wallets are one of the safest ways to to store Bitcoins.
Ik zeg toch al dat je pc niet helemaal veilig isquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan crashed je PC, waren je backups toch niet zo goed (ik heb dat al een paar keer gezegd, dus spreek uit ervaring). Bitcoin.de is gebacked door een Duits/Oostenrijkse bank --> Fidor + Bitcoin is geaccepteerd in Duitsland als betalingssysteem)
Uiteindelijk blijft je geld een nummertje in theorie: Vertrouwen op pensioenfondsen of vage constructies via je bank is ook geen garantie (ondanks zogenaamde bankgaranties tot 100.000 euro via Vadertje Staat).
Spreiden en je eigen conclusies trekken en plannen maken: Bitcoin is niet heilig, zoals elke andere investering!
Dan staat diezelfde wallet ook nog op mijn laptop. En mijn telefoon... en binnenkort misschien ook op mijn tabletquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan crashed je PC, waren je backups toch niet zo goed (ik heb dat al een paar keer gezegd, dus spreek uit ervaring).
Ah, dank. Zie dat de Androidwallet wel iets met BIP70 heeft, is dat verstandig om te gebruiken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
https://en.bitcoin.it/wiki/Paper_wallet
Jou UI, why??quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat je pc niet helemaal veilig is
Wat nou als er aliens komen die alle elektronische apparaten in 1 keer onbruikbaar makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan staat diezelfde wallet ook nog op mijn laptop. En mijn telefoon... en binnenkort misschien ook op mijn tablet.
Zie m'n sig. Steun je makkers die in de nor zitten.quote:
Dan heeft niemand meer wat aan zijn bitcoins, dus dan maakt het toch niks uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat nou als er aliens komen die alle elektronische apparaten in 1 keer onbruikbaar maken [ link | afbeelding ]
Wel dus, gewoon overal en nergens een paper wallet neerleggen. Wallet is toch veilig ook al zou iemand er een meenemen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee dus.
Of iemand dan een wallet of een sok met geld meeneemt terwijl je diegene en/of die wallet of sok nooit meer terug ziet komt toch op hetzelfde neer? Het is niet meer in je bezit. Kan je encrypten wat je wil maar je hebt het niet in je bezit. Het was dan ook geen kritiek op btc maar een conclusie - met een knipoog - mbt btc EN fiat omdat edcetera vroeg wat nou echt veilig is. Antwoord: niets dus.
Ah, dat is waar ja. Meerdere op meerdere plekken leggen. Al zou ik dan voor een kluisje bij de bank gaan als back up. Je huis zou namelijk maar in de fik vliegen met je paperwallets overal en nergens. Maar beter dan een sok ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel dus, gewoon overal en nergens een paper wallet neerleggen. Wallet is toch veilig ook al zou iemand er een meenemen.
Ook handig om te weten, wat banken en financiele software gebruiken voor transacties: BIP70: Niet ondersteund door Rabo:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dank. Zie dat de Androidwallet wel iets met BIP70 heeft, is dat verstandig om te gebruiken?.
Scherpquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft niemand meer wat aan zijn bitcoins, dus dan maakt het toch niks uit.
https://github.com/bitcoin/bips/blob/master/bip-0070.mediawikiquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ook handig om te weten, wat banken en financiele software gebruiken voor transacties: BIP70: Niet ondersteund door Rabo:
Ja leuk, nu de Rabo nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://github.com/bitcoin/bips/blob/master/bip-0070.mediawiki
quote:
Nu wel duidelijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zie m'n sig. Steun je makkers die in de nor zitten.
Valt me nu pas opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |