Als je zeker wil weten dat het naar de kloten gaat dan moet je het opsturen naar jezelf zonder het dicht te plakken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Alle opdrachten in dat boekje leiden tot het kapotmaken van het boekje. Daarvoor is het bedoeld. Juist omdat je normaal gesproken met je boeken zo voorzichtig bent.
Maar post en pakjes raken toch bijna nooit beschadigd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een snel vraagje tussendoor. (Ik hoop dat ik hier goed zit)
Ik heb vandaag Wreck this Journal gekregen en een van de opdrachten is:" boek dichtplakken en naar jezelf opsturen"
Zou dat goed gaan? Of kan ik veel schade verwachten? Zie jullie ze regelmatig langs komen?
Misschien hebben ze het te druk met cao onderhandelingenquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:36 schreef ophaling10 het volgende:
Hebben ze hier een voorjaarstop?
http://bvpp.nl/index.php/9-voorpagina/291-forum
Sedert de 10e staat er niets nieuws bij.
Oke, dan moet ik het er maar op wagen. Bedankt voor de antwoordenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is het niet juist de bedoeling schade aan te richten dan? Dat zou ik althans wel verwachten met zo'n titel. Heb overigens nog nooit zo'n boek voorbij zien komen tijdens het sorteren of bezorgen.
Zolang je het goed dichtplakt zal er niet heel veel mee gebeuren denk ik.
Het verbaasde mij eigenlijk ook dat er 5 minuten per 100 afgiftepunten in die regeling staat. Naar mijn weten krijgen we namelijk altijd maar 4 minuten. Volgens mij staat dat ook altijd op onze HAH planning.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben me nu nog even aan het oriënteren qua stemmen![]()
Kreeg vandaag antwoord dat er idd wel extra tijd gegeven gaat worden voor dat HAH, maar er werd gesproken over 4 minuten ipv 5 ( wat de regeling zou moeten zijn vanaf 2012). Dus daar nog even naar geïnformeerd! Voel me wel een beetje een zeur nu
Ik word sinds vorige week of zo ook weer veel ingepland, dus misschien zitten ze hier ook wel krap. Wel lekker uurtjes maken
Schade zal wel meevallen (maar kan gebeuren natuurlijk). Ik zou eerder bang zijn dat ik het niet terug ziequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een snel vraagje tussendoor. (Ik hoop dat ik hier goed zit)
Ik heb vandaag Wreck this Journal gekregen en een van de opdrachten is:" boek dichtplakken en naar jezelf opsturen"
Zou dat goed gaan? Of kan ik veel schade verwachten? Zie jullie ze regelmatig langs komen?
Die regeling moest nog officieel goedgekeurd en ingevoerd worden toen dat document gemaakt werd, maar als het niet ingevoerd was zou het toch niet op die site tussen de CAO bestanden en dergelijke staan neem ik aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het verbaasde mij eigenlijk ook dat er 5 minuten per 100 afgiftepunten in die regeling staat. Naar mijn weten krijgen we namelijk altijd maar 4 minuten. Volgens mij staat dat ook altijd op onze HAH planning.
Ik doe niet meer begrijpen.
Postcrossing heb ik ook een tijd gedaan, vond de kaartjes van verschillende steden altijd het leukst. Maar na een paar maandjes was ik het wel zat, het ontvangen was wel leuk, maar ja, je moest natuurlijk eerst wat versturen om te kunnen ontvangen, en daar had ik weinig zin meer inquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:21 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Schade zal wel meevallen (maar kan gebeuren natuurlijk). Ik zou eerder bang zijn dat ik het niet terug zie(Daarom heb ik die opdracht nog altijd niet uitgevoerd). Al gaat dat meestal ook wel goed, maar goed, er raakt weleens post kwijt.
Ik heb trouwens nog nooit eentje voorbij zien komen.
Iemand in mijn postwijk is trouwens pas begonnen met Postcrossing. Leuk! Deed ik ook altijd tot ik geen zin meer hadMaar ik vind al die zegels en kaarten uit andere landen zo tof.
Ik heb het ook niet zo heel lang gedaan, ik doe het met vlagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Postcrossing heb ik ook een tijd gedaan, vond de kaartjes van verschillende steden altijd het leukst. Maar na een paar maandjes was ik het wel zat, het ontvangen was wel leuk, maar ja, je moest natuurlijk eerst wat versturen om te kunnen ontvangen, en daar had ik weinig zin meer in.
Maar uh, wat is er precies leuk aan dat "wreck my journal" ? Het ziet er wat kinderachtig uit, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Haha ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:40 schreef Herfstblad het volgende:
Maar ik was hem best snel zat, moet ik zeggenIk heb hem ook al in geen jaren meer aangeraakt trouwens.
je baas aanspreken. 5 minuten is 5 minuten. Waarschijnlijk een truc om tijd en geld te besparen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het verbaasde mij eigenlijk ook dat er 5 minuten per 100 afgiftepunten in die regeling staat. Naar mijn weten krijgen we namelijk altijd maar 4 minuten. Volgens mij staat dat ook altijd op onze HAH planning.
Ik doe niet meer begrijpen.
Hier ook nog een postcrosser.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:45 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Haha ik ookpostcrossing ook trouwens
Is die regeling zeker weten doorgevoerd dan? Volgens dat document leek goedkeuring wel alleen maar een formaliteit, maar het was op dat moment nog niet van kracht. Lijkt me niet dat ze op die site verwijzen naar dat document als het niet relevant (meer) is, maar zeker weet ik het iig nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je baas aanspreken. 5 minuten is 5 minuten. Waarschijnlijk een truc om tijd en geld te besparen.
Haha ja, je herkent dat zo! Met bezorgen pik ik de postcrossers er ook zo wel uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier ook nog een postcrosser.En ik kom altijd veel postcrossing kaartjes tegen bij de voorbereiding.
in andere jaren was er toch ook een regeling met 5 minuten extra per 100 afgiftepunten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:54 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Is die regeling zeker weten doorgevoerd dan? Volgens dat document leek goedkeuring wel alleen maar een formaliteit, maar het was op dat moment nog niet van kracht. Lijkt me niet dat ze op die site verwijzen naar dat document als het niet relevant (meer) is, maar zeker weet ik het iig niet
Ik herken ze meestal aan de hoeveelheid ansichtkaarten van een bepaald persoon (ze vallen dus over het algemeen al op) en er staat een code op (voor nederland bijvoorbeeld NL-zoveelstekaartjewatverstuurdword). En ze zijn meestal propvol geschreven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:55 schreef V__L_N het volgende:
Postcrossings kaartjes... Hoe herken je die?
We hadden vandaag een brief over dat nucleare gebeuren in den haag. Omdat veel snelwegen hier in de buurt zijn afgezet (ik woon in regio groot amsterdam) kan er vertraging zijn.
Mooie is dat er in de brief staat dat iedereen verwacht wordt op tijd op z'n werk te zijn... Maar dat de aanlevering vertraagd kan zijn... Klinkt goed toch?
Aan het nummer in combinatie met een afkorting van een landquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:55 schreef V__L_N het volgende:
en ik maar denken dat het al 5 minuten wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef VixenFromHell het volgende:
De oude regeling was 4 minuten, vanaf 2012 wilden ze er 5 minuten van maken
Postcrossing even door google gemikt. Klinkt best leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Postcrossing heb ik ook een tijd gedaan, vond de kaartjes van verschillende steden altijd het leukst. Maar na een paar maandjes was ik het wel zat, het ontvangen was wel leuk, maar ja, je moest natuurlijk eerst wat versturen om te kunnen ontvangen, en daar had ik weinig zin meer in.
Maar uh, wat is er precies leuk aan dat "wreck my journal" ? Het ziet er wat kinderachtig uit, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Nou, ik denk dat ik er dan gewoon niet de geschikte persoon voor ben, dat hele wreck my journalquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:28 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Postcrossing even door google gemikt. Klinkt best leuk.
Wreck my journal slaat idd nergens op, maar dat maakt het net leuk. Dingen doen die je normaal niet doet. Vol overgave een pagina volkrassen, met je boek aan de lijn een stukje gaan wandelen. Even uit de box stappen dus.
kunnen ze die tc s niet postcrossenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:55 schreef V__L_N het volgende:
We hadden vandaag een brief over dat nucleare gebeuren in den haag. Omdat veel snelwegen hier in de buurt zijn afgezet (ik woon in regio groot amsterdam) kan er vertraging zijn.
Mooie is dat er in de brief staat dat iedereen verwacht wordt op tijd op z'n werk te zijn... Maar dat de aanlevering vertraagd kan zijn... Klinkt goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |