Haha, dat was mijn tweede poging, daarna stopte ik er maar meequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef VixenFromHell het volgende:
WGR / Lente, of zou er nog een pak sneeuw komen?
Had dit hem moeten zijn posje?
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Daarom zorg ik er voor dat ik geen laatste post heb
Krijg je niet, je moet de loonstrook van december gebruiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:45 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een idee waar de jaaropgaaf blijft?
Zoiets is er bij mij ook aan de hand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het waren echter niet die oude verlofuren die verdwenen. Maar ik stond spontaan in de min met wettelijke uren geldig tot juni 2015. Oftewel te de wettelijke uren van 2014 welke ik al kwijt was in 2013....
Dat is wel apart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zoiets is er bij mij ook aan de hand.
Harmony had het over 1 uur verlof tegoed, terwijl die vakantiekaart het had over iets van -70 uur![]()
Dat kan helemaal niet!
hier weer redelijk zware zooiquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel apart.
Vandaag stelde weer weinig voor hier. De afgelopen twee weken waren lekker maar deze week stelt weer weinig voor.
buiten dat,er zullen ook wel een heleboel in de problemen komen(geld)quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:52 schreef gelestipjes het volgende:
Het wordt hier steeds lastiger qua uren doordat er toch wel echt duidelijk veel minder post is dan vorig jaar. Zelfs mensen met contracten van 15 uur kunnen lang niet altijd hun uren maken. Ze zouden echt van wat voorbereiders af moeten zodat de voorbereidingsperiode langer is, maar dat doen ze niet omdat ze nu al bang zijn dat ze dan te weinig mensen hebben in de vakantieperiode. Contracten van postbezorgers worden niet meer verlengd, postbezorgers die normaal op 4 vaste dagen in de week werkten mogen er nu nog maar 3 werken, dus ook die kunnen geen extra uren meer maken. Ontstaat natuurlijk veel onvrede over, als je al 2 jaar iedere woensdag werkt en ze zeggen dan ineens "we geven jouw dienst aan een ander en jij werkt niet meer op woensdag" dan krijg je natuurlijk geen tevreden mensen.
aha!quote:Op donderdag 6 maart 2014 05:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je niet, je moet de loonstrook van december gebruiken.
Mogguh!
wij gaan niet, we wonen sowieso maar 20min van de Efteling vandaan dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef CarltonBanks het volgende:
Heeft iemand hier al efteling kaartjes weten te bemachtigen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |