Zie ik nu ook.. maar even tot morgen wachten, misschien hebben drie mensen tegelijk hun salarisstrook bekekenquote:
Ik denk dat het met de efteling actie te maken heeft ...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef posje het volgende:
[..]
Zie ik nu ook.. maar even tot morgen wachten, misschien hebben drie mensen tegelijk hun salarisstrook bekeken
Nee, taken vallen onder hetzelfde schaal niveau.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef weemdan het volgende:
Hoi,
Ik heb een tijd gewerkt als postvoorbereider, maar aangezien de postverdeler wegens geen verlenging van zijn contract is gestopt vervul ik nu die functie voor 5 dagen in de week. Het werk is veel zwaarder, plus de werkdruk is ook vele malen hoger. Ik verdien nu echter exact hetzelfde als voorheen, namelijk 9,24 bruto per uur. Klopt dit wel? Zou een postverdeler niet meer moeten verdienen dan een postvoorbereider? Zoja, hoeveel dan?
Erg bedankt!
Als ze er vandaag niet bij zaten lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze dan door postnl worden bezorgd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef gelestipjes het volgende:
Tot wanneer kunnen die stempassen eigenlijk komen? Moet nu wel zo ongeveer rond zijn toch? Want op onze vestiging heb ik dus werkelijk geen enkele stempas gezien. Van mijn eigen gemeente is het al een paar jaar zo dat die niet door postnl worden rondgebracht, dus dat was geen verrassing, maar van andere gemeenten hadden we ze normaal wel. Zou toch wel heel extreem zijn als werkelijk iedere gemeente die onder onze vestiging valt ineens is overgestapt naar een andere mogelijkheid.
Ik kan niet bestellen. Website is nog steeds offline zegt die. Ook geen mail gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Thierry92 het volgende:
Vandaag een e-mail gekregen over de efteling.
Kon vandaag mijn kaarten bestellen, dus die krijg ik half maart binnen!
Even een mailtje naar het info adres van de PV doet wonderen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan niet bestellen. Website is nog steeds offline zegt die. Ook geen mail gehad.
Vieze praktijken op die manier...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Even een mailtje naar het info adres van de PV doet wonderen!
Tenminste die heb ik zondag al gestuurd, en kreeg vandaag de mail van de PV.
Mensen die gemaild hebben kregen voorrang op de tickets stond erin.
In mijn eigen gemeente zijn ook die door een ander rondgebracht maar ga er wel vanuit dat die er donderdag voor de overige gemeenten wel bij zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als ze er vandaag niet bij zaten lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze dan door postnl worden bezorgd.
Hier zaten ze er in ieder geval wel vandaag bij.
Heb je dan wel iets gehoord over de kandidatenlijsten?
Bij mij klopt die lijst ook totaal niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel handig dat er 28 verlofuren (op een contract van 7:00) spontaan verloren zijn gegaan tussen November en December 2013. Teamcoach begreep er niks van. Iemand van personeelszaken keek vervolgens naar haar eigen uitdraai en begreep er ook niks meer van. Handig!
Omdat de harmony helemaal niet meer gebruikt kan worden voor de verlofkaart.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Bij mij klopt die lijst ook totaal niet.
Ik begrijp niet hoe het kan dat die lijst op internet iets heel anders aangeeft dan de harmony.
Helaas geen tijd om te sporten vandaag of morgen. Vrijdag wel dus ik hoop dat het weer dan nog even zo blijft dan kan ik vrijdag weer een uurtje of 3 mezelf slopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker vrij vandaag. Straks naar de sportschool.
Wel merkwaardig dat precies met het afschaffen van Harmony die verlofuren verdwenen zijn. Heb helaas geen laatste uitdraai van Harmony meer om het het te controleren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat de harmony helemaal niet meer gebruikt kan worden voor de verlofkaart.
September vorig jaar zijn de wettelijke verlof uren vervallen van 2011 of 2012 dat weet ik zo even niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat precies met het afschaffen van Harmony die verlofuren verdwenen zijn. Heb helaas geen laatste uitdraai van Harmony meer om het het te controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |