Het navigatie/entertainment systeem was inderdaad een drama!! Ik was aan het kloten om dat ding in te stellen. Heb een pauze ingelast.. Omdat ik mijn benen wilde strekken :-)! De Jaguar zat 100x beter dan de Picanto waar ik half invalide er uit staptequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende:
Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Ik vind hem altijd een beetje langzaam. Wel aardig, maar hij reageert zo traag. Timo vind ik wel tof, alleen hij heeft die reputatie he...quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke aardig. Al klinkt hij altijd een beetje alsof hij verrast is dat ik opneem.
En dit. Van die figuren die niet verder komen dan de Alto van hun mama. Pakken verder ook 0 rijervaring omdat ze nog thuis wonen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud
Ja toch wel ja? In de mail stond 3x. Ikzelf weiger nooit locatiewerk, ten eerste ben je zeker van je uren, en je kunt koffiezuipen zoveel je wilt. Er is ook chocomelk, iedereen hier haten natuurlijk, maar als het koud is.. lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:
Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.
Godverdomme wat haat ik die gasten, echt geen zin inmaar goed. Uren.
Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?
Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe ik de foto's hier op de site moet zetten :p ben net op weg naar huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:13:15 ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.Thanks, zal na het eten de foto's regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, maar 10 uur in 3 weken is ook erg overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Viezze het volgende:
Het is vakantie, dus er zijn veel hikers beschikbaar en er is minder werk.
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende:
Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk.
Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan...
En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
Idem in Eindhoven. Autoreset wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
Bel ze gewoon op dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Idem in Eindhoven. Autoreset wel.
[..]
Bel ze gewoon op dan?
Zelf bellen waarderen ze toch ook niet echt bij EW?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Sjouveur het volgende:
Speciaal voor Jaguarkwijler Amoeba, mijn XJ van vorige week:
[ afbeelding ]
Nieuwe S-Klassequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebbenMaar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef DukeJan het volgende:
Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
Beschikbaarheid ook maar open gezet. Zal ze maar ff bellen voordat ik overal naastgrijp.
Edit:![]()
Nouja, dan morgen maar een spoedje meegraaien ofzo. Beetje uitslapen is ook chill.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben?
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Kan je bij AR ook een foto van de bon opsturen?
Top dankje !quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.
Holy shit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef CitroenFrance het volgende:
Kentekens beetje fatsoenlijk weghalen is niet voor mij weggelegd
Maar hier een 4tal foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Aan de locatie te zien komt dat ding rechtstreeks bij de importeur vandaan, dus zo veel zou die wel niet gelopen hebben..
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
![]()
![]()
En nog een gave kleur ook. Alhoewel stijlvol zwart ook prima is.
Wat heeft ie gelopen? Ik ben echt stikjaloers, dit wil ik ook.
Saillant detail is dat die chauffeur nog met het schuifdak open heeft zitten toeren ook.
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!
Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..
Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
Kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit.'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!'
Alles met een speen in haar mond.
Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.
[..]
Kinderen.
Huh?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk.
Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe.quote:
Ik vind dit best verontrustend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |