Mwuahaha.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit witlofschotel of een of andere rare nasi...
Tot zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwuahaha.Ik spring zo nog even onder de douche en dan is het tijd voor een lekker weekendje bij mijn vriend.
Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb voor maandag een V40, Insignia 1.4 eco flex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijnWordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Goed verhaal. Lekker kort ook.quote:
Rejected.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst.Wel heel veel zin in, even een weekendje weg. Hij knutselen aan zijn fiets, ik een beetje leren, samen nog wat trainen. Gewoon even relaxt, laag tempo. Zelf krijg ik dat not zo goed voor elkaar maar bij hem lukt me dat wel.
Een 5.9 motor is in geen enkel geval verkeerd, al verbaast het me als daar een eco versie van is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb maandag een V40, Insignia 1.4 eco voorflex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijnWordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Heb op quote ipv edit gedruktquote:
Daarom ook Anti ervoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Een 5.9 motor is in geen enkel geval verkeerd, al verbaast het me als daar een eco versie van is.
Ghe Ghe, dacht al zoietsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heb op quote ipv edit gedrukt
[..]
Daarom ook Anti ervoor
Stoort het je als ik zeg dat ik niet aan kom ongeacht wat voor bagger ik eet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jullie gepraat over voedsel maakt mij jaloers, aangezien ik besloten heb eens serieus op de lijn te gaan letten en mijn overtollige 12 kilootjes te lozen
Wel lekker gespint daarnet, wat een fijne sport is datmaar niks boven judo natuurlijk
En om te kijken voetbal.
Ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Stoort het je als ik zeg dat ik niet aan kom ongeacht wat voor bagger ik eet?
Oké, dan zal ik het niet nogmaals zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Ik moet zelfs 20 kg aankomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Stoort het je als ik zeg dat ik niet aan kom ongeacht wat voor bagger ik eet?
Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?quote:
1.80 en ik weeg in Nederland ongeveer 480N.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?
Ik heb geen idee hoeveel ik aan moet komen, maar ik weet wel zeker dat ik dat moet. Ben ongeveer 1,85m en weeg 60kg
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik het niet nogmaals zeggen.Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik het niet nogmaals zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die gedraaide patat
![]()
![]()
![]()
tof collega! Morgen weer nachtdienst.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Fiorano het volgende:
Mooi Taxi theorie ook binnen, officieel taxi chauffeur vanaf heden dus. Nu nog aan het werk...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.
Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch
Je salaris verneukenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hiken is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor je gewicht, hoe vaak ik wel niet een Smullers of AH to go geplunderd heb omdat ik weer eens een trein of bus gemist had....
Daar kan geen 6x per week sporten tegenop (wat ik dus wel gewoon braaf doe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |