Dat is dan jouw mening maar zo werkt het nu eenmaal in Nederland en ik vind dat een stuk prettiger dan iemand met dergelijke problemen gewoon in de gevangenis zetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een gevangenisstraf dient niet ter behandeling voor psychische problemen. Daarvoor kunnen heel andere wegen bewandeld worden.
Wat hebben al die voorbeelden te maken met de zaak dat die waxinelichthoudergooier zware psychische problemen had?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En bankiers die landen plunderen bv zijn geen gevaar voor de samenleving in jouw ogen? Of mensen die alle Marokanen het land uit willen zetten? Of politici die zich alleen maar bekommeren om stemmen of hun eigen carriere? Dat zijn zo al 3 voorbeelden van mensen die meer een gevaar zijn voor de samenleving dan iemand die een waxinelichthoudertje gooit.
Klopt deze man is behandeld voor het hebben van psychische problemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De man is niet vastgezet voor het hebben van psychische problemen.
Nee, je verzint er zelf bij dat de man is vastgezet voor het hebben van psychische problemen. De man is alleen veroordeeld voor het gooien van een waxinelichthouder.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening maar zo werkt het nu eenmaal in Nederland en ik vind dat een stuk prettiger dan iemand met dergelijke problemen gewoon in de gevangenis zetten.
Ik vind terrorisme anders een heel groot gevaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nu draai de je boel wel even heel erg om. Angst zaaien door de overheid van alles te verwijten.......Het is juist de overheid die angst zaait met al dat gelul over Terrorisme. Maar jij gelooft blijkbaar nog steeds als een mak schaapje alles wat de overheid je vertelt.
Inderdaad. En zo kan je er zoveel opnoemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of een Fred Teeven die niet zo'n hoge pet op heeft van de rechtsstaat.
ah de propagandamachine werkte goed op jouquote:Op zondag 30 maart 2014 04:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Weet je wie een gevaar voor onze samenleving zijn?
Met de manier waarop jij redeneert zie ik in jou een potentiele Mohammed B, of een Volkert vd G.
De angst voor terrorisme en bijbehorende propaganda is een veel groter gevaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind terrorisme anders een heel groot gevaar.
welk terrorisme?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is jouw mening om mensen met psychische problemen vast te zetten aangezien ze een gevaar vormen voor de samenleving. Ik noem hier wat voorbeelden van mensen die een veel groter gevaar vormen voor de samenleving dus die zouden dan ook allemaal vast gezet moeten worden volgens jouw redenering.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening maar zo werkt het nu eenmaal in Nederland en ik vind dat een stuk prettiger dan iemand met dergelijke problemen gewoon in de gevangenis zetten.
[..]
Wat hebben al die voorbeelden te maken met de zaak dat die waxinelichthoudergooier zware psychische problemen had?
Ik zeg dat deze man zo lang heeft vastgezeten voor het hebben van psychische problemen, normaal gesproken zou hij bij het gooien van een waxinelichthouder niet zo lang hebben vastgezeten als hij bijvoorbeeld gewoon een kraker was geweest, bij hem is er meer aan het licht gekomen en door deze veroordeling kon hij net zo lang vast blijven zitten tot hij geen gevaar meer vormde.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je verzint er zelf bij dat de man is vastgezet voor het hebben van psychische problemen. De man is alleen veroordeeld voor het gooien van een waxinelichthouder.
Komt omdat je zo gebrainwashed bent dat je niet meer goed kan zien hoe de dingen in elkaar steken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor psychische problemen ze hebben. Als dat kan leiden tot geweld, zoals in het geval van deze gooier, dan zie ik geen reden waarom deze man niet gedwongen behandeld moet worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is jouw mening om mensen met psychische problemen vast te zetten aangezien ze een gevaar vormen voor de samenleving. Ik noem hier wat voorbeelden van mensen die een veel groter gevaar vormen voor de samenleving dus die zouden dan ook allemaal vast gezet moeten worden volgens jouw redenering.
Je hebt het dus over mensen die met geweld een bepaald doel nastreven? Wat dacht je van overheden?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
De bende van Nijvel bijvoorbeeld, Al Qaida, en ga zo maar door.
Blij dat jij het allemaal wel zo helder ziet.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt omdat je zo gebrainwashed bent dat je niet meer goed kan zien hoe de dingen in elkaar steken.
dat zijn de terroristen waar wij iedere dag bang voor moeten zijn, en jij bent?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
De bende van Nijvel bijvoorbeeld, Al Qaida, en ga zo maar door.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zeg dat deze man zo lang heeft vastgezeten voor het hebben van psychische problemen, normaal gesproken zou hij bij het gooien van een waxinelichthouder niet zo lang hebben vastgezeten als hij bijvoorbeeld gewoon een kraker was geweest, bij hem is er meer aan het licht gekomen en door deze veroordeling kon hij net zo lang vast blijven zitten tot hij geen gevaar meer vormde.
2 jaar vastgezeten om het gooien van een waxinelichthouder. Hij had beter iemand kunnen mishandelen.quote:Eerder had de rechtbank L. opname in een psychiatrische instelling opgelegd, maar daar ging het hof niet in mee. Het hof is het niet eens met de rechtbank dat L. volledig ontoerekeningsvatbaar zou zijn geweest. Volgens het hof kon L. wel zelf een afweging en keuze maken.
De overheid zijn wij, en wij zijn de overheid, dus voel vooral jezelf daarvoor verantwoordelijk mocht je hen terroristen noemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je hebt het dus over mensen die met geweld een bepaald doel nastreven? Wat dacht je van overheden?
Daarvoor hoef je niet iedere dag bang te zijn dat zijn jouw woorden!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn de terroristen waar wij iedere dag bang voor moeten zijn, en jij bent?
Ze hadden hem beter nog eerder kunnen vinden en behandelen zo simpel is het.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
2 jaar vastgezeten om het gooien van een waxinelichthouder. Hij had beter iemand kunnen mishandelen.
Ik ben zeker niet de overheid en jij ook niet. Dat is een sprookje. We leven in een schijndemocratie. Dat is de laatste jaren erg duidelijk geworden. Leugens om een oorlog te beginnen, een referendum waar niet aan gehouden word, banken die overeind worden gehouden ten koste van het volk. Dat zijn allemaal dingen die ondemocratisch zijn en tegen bijna ieders belang ingaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
De overheid zijn wij, en wij zijn de overheid, dus voel vooral jezelf daarvoor verantwoordelijk mocht je hen terroristen noemen.
jij bent er bang voor, dat zijn jouw woorden, 10 posts terug noem je het nog het grote gevaarquote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet iedere dag bang te zijn dat zijn jouw woorden!
Informatiegroepje?
thoughtcrime?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter nog eerder kunnen vinden en behandelen zo simpel is het.
Wat erg dat je elke dag bang bent voor een clubje (Al Qaida) dat is opgericht door de CIA. Jij hebt toch juist heel veel vertrouwen in de CIA? Dat is toch de overheid? En die doen toch alleen maar goeie dingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet iedere dag bang te zijn dat zijn jouw woorden!
Informatiegroepje?
Iemand veroordelen zonder dat er een strafbaar feit is begaan? Gaat-ie wel lekker?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter nog eerder kunnen vinden en behandelen zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |