Bedankt voor deze zinvolle bijdrage.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:58 schreef Salvad0R het volgende:
oh of ben je zo'n fucking pion.
Vinden ze je wel in een greppel als je teveel vragen stelt.
Retard.
Dat blijft speculeren, daar ga je niets wijzer over worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Harro Knijff, de advocaat die Demmink al heel lang op kosten van de belastingbetaler verdedigt, heeft een BV genaamd PINOKKIO. Zo genoemd omdat Demminks vermeende Pinokkio-axctiviteiten voor Harro een vette kluif zijn? Of omdat Harro zelf gek is op knapenvlees? Of omdat tegenwoordig de advocatuur het verlengstuk is van de elite en criminelen en liegen/draaien de core buisiness van Harro is?
https://www.demminkdoofpo(...)jff_Pinokkio_KvK.pdf
Het zou in ieder geval helpen als hij zich met feiten bezig houd, maar Micha raaskalt maar wat waardoor de hele zaak mainstream veel minder serieus word genomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
uhuh. verder nog wat te melden over micha kat en niet over de pedos in power?
THOUGHT SO FAGGOT .
Ja inderdaad hij heeft de zaak meer kwaad dan goed gedaan. Snap ook waarom mensen hem nog steunen. Hij heeft onder andere journalisten gestalkt en bedreigd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval helpen als hij zich met feiten bezig houd, maar Micha raaskalt maar wat waardoor de hele zaak mainstream veel minder serieus word genomen.
Dat weet ik, het bewijst ook niks, maar het is wel heel toevallig als Knijff zijn BV naar zijn favoriete Disney-figuur noemt, terwijl het ook de naam van Demminks favoriete knapenoutlet zou zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef balaverde het volgende:
[..]
Dat blijft speculeren, daar ga je niets wijzer over worden.
Klopt, kan haast geen toeval zijn. Dat hij juist die naam heeft gekozen voor zijn BV geeft wel aan dat ze zich onaantastbaar waanden in die tijd. Misschien denken ze dat nog steeds wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat weet ik, het bewijst ook niks, maar het is wel heel toevallig als Knijff zijn BV naar zijn favoriete Disney-figuur noemt, terwijl het ook de naam van Demminks favoriete knapenoutlet zou zijn.
Andere complotters zoals Martin Vrijland hebben inmiddels Kat al een oplichter genoemd of zelfs een mol in dienst van Justitie etc. Ik denk zelf dat Kat een bij vlagen heel goed onderzoeker is, maar wel eentje met flink wat losse schroefjes onder de hersenpan. Op het ene moment komt hij heel helder over en overweegt hij goed wat hij zegt, terwijl op andere momenten hij van alles loopt te raaskallen. Hij gooit af en toe flink zijn eigen glazen in door allerlei BN'ers een pedofiel te noemen, doordat 1 keer door 1 iemand beweerd is, bijv. Andre van Duin of Paul de Leeuw. Ook de moord op Marianne Vaatstra, waar inderdaad heel veel rare dingen zijn gebeurd en Justitie aantoonbaar gelogen heeft en dingen niet bewust heeft nagespeurd, daarvan oa. prins Friso icm. andere met satanisten van te beschuldigen, maakt hij zichzelf totaal belachelijk. Dat hele 'supergetuige'-verhaal van een of ander geschift mensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef balaverde het volgende:
[..]
Ja inderdaad hij heeft de zaak meer kwaad dan goed gedaan. Snap ook waarom mensen hem nog steunen. Hij heeft onder andere journalisten gestalkt en bedreigd.
Wat ook vrij kwalijk is dat zijn website altijd naar voren komt als je ook maar iets zoekt op Google waarbij Demmink betrokken zou zijn.
Dat de overheid in Nederland heel ver kan gaan is inderdaad waar, er zijn tientallen zaken bekend,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Andere complotters zoals Martin Vrijland hebben inmiddels Kat al een oplichter genoemd of zelfs een mol in dienst van Justitie etc. Ik denk zelf dat Kat een bij vlagen heel goed onderzoeker is, maar wel eentje met flink wat losse schroefjes onder de hersenpan. Op het ene moment komt hij heel helder over en overweegt hij goed wat hij zegt, terwijl op andere momenten hij van alles loopt te raaskallen. Hij gooit af en toe flink zijn eigen glazen in door allerlei BN'ers een pedofiel te noemen, doordat 1 keer door 1 iemand beweerd is, bijv. Andre van Duin of Paul de Leeuw. Ook de moord op Marianne Vaatstra, waar inderdaad heel veel rare dingen zijn gebeurd en Justitie aantoonbaar gelogen heeft en dingen niet bewust heeft nagespeurd, daarvan oa. prins Friso icm. andere met satanisten van te beschuldigen, maakt hij zichzelf totaal belachelijk. Dat hele 'supergetuige'-verhaal van een of ander geschift mens
Aan de andere kant is Micha Kat wel jarenlang een van de motoren geweest achter de vervolging van Demmink. Andere journalisten zoals Henk Krol, Fred de Brouwer, Stan de Jong, Lex Runderkamp die begonnen met onderzoek naar de Demmink affaire werden op gegeven moment op de een of andere manier gedwongen te stoppen met hun onderzoeken en publicaties. Vergeet ook niet dat men diverse Kat ook heeft getracht te stoppen met aantoonbaar opzettelijk onjuiste aangiftes en hem zelfs een half jaar achter slot en grendel heeft gezet. Het zou mij ook niet verbazen als ze hebben geprobeerd hem gek te verklaren zodat hij geinstitutionaliseerd kon worden.
quote:Op 13 mei 1986 gaf de Lamid Spijkers de kwalificatie "politiek crimineel" mee. Het jaar daarop werd Spijkers psychiatrisch onderzocht. Hij werd als paranoïde en schizofreen omschreven, en kwam in de WAO terecht. In 1989 werd Spijkers door twee militairen beschoten; het duo kwam er met een disciplinaire straf vanaf. Per 1 september 1998 werd betaling van zijn inkomen en zijn pensioenvoorziening gestaakt.
Erwin Lensik, de waxinelichthoudergooier, is er ook zo 1. Voor een onschuldige protestactie waar geen gewonden vielen, werd hij geloof ik een jaar in 'voorarrest' gegooid. Toen ik hoorde dat Amnesty International niks voor Lensink deed om hem bij te staan, heb ik besloten nooit meer aan Amnesty te doneren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat de overheid in Nederland heel ver kan gaan is inderdaad waar, er zijn tientallen zaken bekend,
Check: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
[..]
Sterker nog, volgens mij is hij zelfs 2 keer preventief opgepakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Erwin Lensik, de waxinelichthoudergooier, is er ook zo 1. Voor een onschuldige protestactie waar geen gewonden vielen, werd hij geloof ik een jaar in 'voorarrest' gegooid. Toen ik hoorde dat Amnesty International niks voor Lensink deed om hem bij te staan, heb ik besloten nooit meer aan Amnesty te doneren.
Nog een gevalletje waar de overheid iemand te grazen neemt die hen niet welgevallig is:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is hij zelfs 2 keer preventief opgepakt.
Maar ook mensen als:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_Bos
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_van_Buitenen
Kom niet aan de centen van Vadertje Staat! Die moeten immers flink rondgepompt worden. Tenzij je natuurlijk Apple of Microsoft bent of tot de Oranjes behoort, dan is belasting ontduiking/ontwijking wel gewoon acceptabel.quote:Staat smijt Toine Manders zonder proces in petoet
Even schaamteloos knippen/stelen van De Dagelijkse Loonslaaf: een rant over de aanhouding en procesloze opsluiting van Toine Manders. Nee, niet die Europarlementarische lamlul van VVD, 50PLUS & RFID. Maar de libertarische Toine Manders, voorheen lijsttrekker van de Libertarische Partij. Die is eind januari opgepakt omdat hij bedrijven en ondernemers helpt met het ontwijken (dus niet ontduiken) van belasting. Dat doet hij geheel in lijn met zijn lijfspreuk 'belasting is diefstal', maar dat vindt Vadertje Roverheid dus niet leuk. Gevolg: Toine zit sinds eind januari in de bak. Nu een stukje copyright-ontwijkende knip/jat van DDS:
"Geen aanklacht, geen motivatie, geen rechtvaardigingsgrond. Hij werd in voorlopige hechtenis geplaatst. Die hechtenis is nu met 90 dagen verlengd. Nog steeds geen aanklacht. En dit is niet de eerste keer dat de overheid via juridische weg probeert om de heer Manders lastig te vallen. Het is eerder geprobeerd, hoewel men nooit enig bewijs heeft kunnen leveren dat Manders op enige wijze de wet overtreden heeft. Veroordeling is ook niet het doel: het kapotmaken van een onderneming die mensen helpt om zich niet door de belastingdienst blind te laten stelen, dat is het doel. [...] Dit vindt plaats in een land waar een kopschopper binnen één dag weer op straat staat. Waar politieke moordenaars op verlof mogen met gratis beveiliging. Waar pedofielen in bescherming worden genomen. Over dergelijke daden maakt de overheid zich nauwelijks druk: dat voelen ze zelf niet. Maar kom je aan “hun” inkomsten? Dan grijpen ze je. Dan is geen middel te zwaar of te grof."
Hele artikel hierrr. Kan goed zijn dat Manders wél schuldig is aan overtredingen van de belastingwet. Maar aangezien de overhead nog nooit bewijs heeft kunnen leveren, en Manders nu zonder formele aanklacht in hechtenis zit, houden we het dus voor nu op een luidkeels #freetoinemanders! Het is hier godverdomme geen Noord-Korea.
Zelfde geld voor Bouterse, heeft kennelijk ook genoeg materiaal om er voor te zorgen dat hij heel wat hoge heren kan laten klappen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef balaverde het volgende:
Baybasin is natuurlijk het voorbeeld van waar de overheid toe in staat is. Hij is levenslang veroordeeld met behulp van vervalste tapgesprekken waarin hij opdracht zou hebben gegeven om iemand te vermoorden.
Hij is jarenlang in isolatie geplaatst zonder enige reden. Dit is later ook bevestigd door justitie. Ook heeft Demmink! hem persoonlijk bezocht zonder medeweten van zijn advocaat.
quote:Het rapport van Koenders verdween echter als staatsgevaarlijk in een lade. De minister van Defensie kreeg het nooit te zien, door toedoen van Joris Demmink, in die tijd de Suriname-coördinator op het ministerie. Volgens hem was het rapport “een opsomming van roddels en verhalen, die hij in 1980 en 1981 al heeft gehoord”.
Ook in de jaren erna speelde Valk een rol in Suriname tot hij werd teruggehaald. In de uitzending van Andere Tijden wilde hij niet reageren, en ook daarna niet. Zo neemt hij dus alle geheimen mee in zijn graf. De Nederlandse archieven over deze zaak worden pas in 2060 geopend. We hebben daarom tot nu toe alleen deze uitzending van Andere Tijden, die hier opnieuw is te zien.
Salvador je hebt helemaal gelijk, ben het helemaal met je eens maar laat die scheldwoorden gewoon weg. Verlaag je niet tot zo'n niveau.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
doe maar niet alsof je het goed hebt joh Kneus
Je wordt zelf net zo hard geraped met benzine en je pensioen en je Fucking hypotheek.
Waar de Fuck bescherm je die Vuile Duivels voor ?????
Inderdaad. Daar heb ik me ook enorm aan gestoord. Dat zo'n man zo lang vastgezet word voor het gooien van zoiets. Belachelijk en corrupt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Erwin Lensik, de waxinelichthoudergooier, is er ook zo 1. Voor een onschuldige protestactie waar geen gewonden vielen, werd hij geloof ik een jaar in 'voorarrest' gegooid. Toen ik hoorde dat Amnesty International niks voor Lensink deed om hem bij te staan, heb ik besloten nooit meer aan Amnesty te doneren.
bronquote:'BVD wist dat topambtenaar Demmink te chanteren was'
De Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD) is al in 2002 gewaarschuwd dat oud-topambtenaar van Justitie Joris Demmink chantabel kon zijn, omdat hij op de achterbank van zijn dienstauto seks zou hebben gehad met 'jonge jongens'. Toch werd hij later dat jaar benoemd tot secretaris-generaal van het ministerie. Dat meldt het AD. De krant baseert zich op informatie van een ambtenaar van Justitie en een externe adviseur.
De ambtenaar Tjeerd Postma zegt in het AD: 'Ik heb de BVD verteld van klachten van chauffeurs over nachtelijke bezoeken aan een club en over een dienstreis naar Brussel, waar Demmink seks had met een jonge jongen op de achterbank van de dienstauto, terwijl de chauffeur alles zag door de achteruitkijkspiegel.'
Postma, die tot 1998 verantwoordelijk was voor de chauffeursdienst, heeft het verhaal gehoord van de betrokken chauffeur, zo zegt hij. Deze chauffeur, Hans Bakker, ontkent dit stellig. 'Het is allemaal uit de lucht gegrepen.'
Een externe adviseur van de justitiële Ondernemingsraad (OR) heeft een soortgelijk verhaal. Hij zegt tegen de BVD te hebben verklaard dat Demmink 'jongetjes in zijn dienstauto bestelde'. Zijn informatie komt van OR-leden.
Het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft het AD laten weten dat er 'nooit een begin van juistheid is gebleken voor de geruchten en aantijgingen'. In antecedentenonderzoeken zou er nooit iets zijn gevonden dat bezwaarlijk was voor het functioneren van Demmink.
Demmink ontkent de nieuwe beschuldigingen met klem, zo heeft zijn advocaat laten weten. De AIVD, de opvolger van de BVD, wil geen reactie geven.
Nou die chauffeur is waarschijnlijk omgekocht of bedreigd. Er gaat hier ooit een hele goeie mafia film over komen. Wat een verhaal.....quote:
Die man bleek een gevaar voor zichzelf en de samenleving. Ook zijn vader was heel blij dat zijn zoon eindelijk noodzakelijke behandeling kreeg (en was dan maar blij dat het nog een waxinelichtje was dat hij heeft gegooid toentertijd want het had schijnbaar ook iets anders kunnen zijn zo).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar heb ik me ook enorm aan gestoord. Dat zo'n man zo lang vastgezet word voor het gooien van zoiets. Belachelijk en corrupt.
De Turkse overheid zou hem wel met iets anders hebben gechanteerd dan dat wat hij op de achterbank heeft gedaan.quote:
Een waxine lichtje gooien is inderdaad een enorm gevaar voor de samenleving......quote:Op zondag 30 maart 2014 00:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die man bleek een gevaar voor zichzelf en de samenleving. Ook zijn vader was heel blij dat zijn zoon eindelijk noodzakelijke behandeling kreeg (en was dan maar blij dat het nog een waxinelichtje was dat hij heeft gegooid toentertijd want het had schijnbaar ook iets anders kunnen zijn zo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |