quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Hij gaat weg omdat ik er teveel geld in moet stoppen om hem zo goed te krijgen als ik wil....quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?
Daar hou je niet van?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Buurpoes het volgende:
Het topic is niet voor mij. Geen blote billen, geen grote borsten. Doei!
volgende TT wordt: grote piemols voor buurpoesjequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Buurpoes het volgende:
Het topic is niet voor mij. Geen blote billen, geen grote borsten. Doei!
Niet te grote piemelsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende TT wordt: grote piemols voor buurpoesje
Ik ben ook klein, maar ik hoef echt geen kleine piemolsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet te grote piemelsIk ben maar een klein buurpoesje...
*checkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat ik er teveel geld in moet stoppen om hem zo goed te krijgen als ik wil....
Ik heb geen zin meer in projecten
Ik ga het liefst kijken voor een E46 coupe of een E39 sedan.. Maar ik gok dat ik met een E36 coupe thuis kom...
Je mag er wel naar kijken!quote:
Buurpoesje heeft al last van een klein slangetje zegt ze netquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Buurpoesje heeft al last van een klein slangetje zegt ze net
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.
Dit; en ik heb er nog een paar meer gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.
Zowel motorisch als onderstel, afgetrapte wagens vol met steenslag, incomplete onderhoudshistorie etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?
ex-schade, aftermarket/extra plastic/metaal, lomp verlaagd, te grote wielen, slecht of dubieus onderhouden, etc, etc. En het is niet alsof er werd gezocht naar een M3 voor 5k.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?
Die was wel mooi jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zowel motorisch als onderstel, afgetrapte wagens vol met steenslag, incomplete onderhoudshistorie etc.
Er was er zelfs 1 waar zwarte rook bij de motor vandaan kwam toen we 'm startten
Gelieve je dankbaarheid te betuigen in mijn dmquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Mur![]()
![]()
En alleen jij reageert op dit soort posts
I just didquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelieve je dankbaarheid te betuigen in mijn dm
Hij is dan de enige die ze net niet in zijn DM kreeg zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Mur![]()
![]()
En alleen jij reageert op dit soort posts
Ja en boeiend, als jij een bepaalde auto wil hebben dan kijk jij wat JIJ belangrijk vind tochquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef rival het volgende:
Jullie kijken anders naar een wagen bij het kopen dan ik, dat is me wel duidelijk
Ja, nog nooit zo snel weg gegaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wel mooi jaen dan nog zeggen ook dat de auto perfect in orde was
was nog een van de duurdere ook
wel jammer dat we niet met die flippers konden spelen.
Natuurlijk, want hij is Murquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is dan de enige die ze net niet in zijn DM kreeg zeker?
Dit, voor dat geld mag je een goede auto verwachten waar je niet eerst nog 2 rooitjes tegenaan moet gooien voordat ie in orde is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en boeiend, als jij een bepaalde auto wil hebben dan kijk jij wat JIJ belangrijk vind toch
niet wat een ander vind
Sowieso. Je kent me toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en boeiend, als jij een bepaalde auto wil hebben dan kijk jij wat JIJ belangrijk vind toch
niet wat een ander vind
Jij wilt een opknappertje? Of vind juist dat plastic en schuin over drempels rijden fijn?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef rival het volgende:
Jullie kijken anders naar een wagen bij het kopen dan ik, dat is me wel duidelijk
Een beetje ...quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit, voor dat geld mag je een goede auto verwachten waar je niet eerst nog 2 rooitjes tegenaan moet gooien voordat ie in orde is.
Ik heb een grote achtertuin. Maar geen tuinmeubels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gistermiddag samen met vrienden in mijn voortuintje gezetencappuccino erbij
Jij begint bv over een goede onderhoudshistorie... Ik heb niks met / aan dat boekje...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit, voor dat geld mag je een goede auto verwachten waar je niet eerst nog 2 rooitjes tegenaan moet gooien voordat ie in orde is.
Paar kussens op de grond gooien en daarop gaan zittenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een grote achtertuin. Maar geen tuinmeubels.Dus ik zit binnen.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaadtoch grappig dat het bij Alfa's veel makkelijker was. Terwijl BMW toch juist bekend staat om kwaliteit
Mijn tuinmeubels liggen nog op zolder, terras moet eerst van de groene aanslag af daarquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een grote achtertuin. Maar geen tuinmeubels.Dus ik zit binnen.
Ik heb geen extra kussens. Alleen hoofdkussens om op te slapen, maar die gooi ik niet buiten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paar kussens op de grond gooien en daarop gaan zitten
Er is steenslag en steenslag, d'r was er eentje waar gewoon geen lak meer op de voorkant zatquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jij begint bv over een goede onderhoudshistorie... Ik heb niks met / aan dat boekje...
Iemand begon over steenslag, ik weet dat ik een 15 jaar oude bmw koop en dat ik dat dus sowieso kan verwachten.
Jullie zeiden ook iets over te grote wielen bijvoorbeeld. ik kijk niet eens naar de wielen...
Waarom niet? Je wilt toch weten wanneer en of er überhaupt regelmatig onderhoud is gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jij begint bv over een goede onderhoudshistorie... Ik heb niks met / aan dat boekje...
Iemand begon over steenslag, ik weet dat ik een 15 jaar oude bmw koop en dat ik dat dus sowieso kan verwachten.
Jullie zeiden ook iets over te grote wielen bijvoorbeeld. ik kijk niet eens naar de wielen...
Die wil ik ook wel ja, maar vind 150 euro iets teveel geld voor een kussenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen extra kussens. Alleen hoofdkussens om op te slapen, maar die gooi ik niet buiten.
Ik zou wel graag van die grote zitzakken voor buiten willen hebben.
alsof regelmatig onderhoudt iets zegt over de kwaliteit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wilt toch weten wanneer en of er überhaupt regelmatig onderhoud is gedaan?
Wat dat steenslag betreft was echt geen normale steenslag maar een halve motorkap vol en stukken lag van meer dan een 1cm2 groot...
Je hebt goedkopere, oh maar dat zal wel niet goed genoeg zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel ja, maar vind 150 euro iets teveel geld voor een kussen
Ik verwacht niet van een 15 jaar oude auto dat hij zgan isquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt een opknappertje? Of vind juist dat plastic en schuin over drempels rijden fijn?
Ja, ik ook. Sommige mensen haten op het idee, maar er lijkt mij echt niets chiller dan neerploffen in zo'n zak. Die stoelen en bankjes zien er wel leuk uit, maar zitten bijna nooit lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel ja, maar vind 150 euro iets teveel geld voor een kussen
Nope, daarom moet je ook opletten welke stempels erin staanquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof regelmatig onderhoudt iets zegt over de kwaliteit.
kwikfit
Niet dat ze niet goed genoeg zijn, maar vaak kunnen die weer niet tegen regen of bestand tegen verkleuren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt goedkopere, oh maar dat zal wel niet goed genoeg zijn
Een goede tuinset kan heerlijk zitten, maar die kussens zijn wel ff wat beter jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Sommige mensen haten op het idee, maar er lijkt mij echt niets chiller dan neerploffen in zo'n zak. Die stoelen en bankjes zien er wel leuk uit, maar zitten bijna nooit lekker.
Nee ik bepaal toch zelf met kijken en luisteren of hij goed is onderhoudenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wilt toch weten wanneer en of er überhaupt regelmatig onderhoud is gedaan?
Wat dat steenslag betreft was echt geen normale steenslag maar een halve motorkap vol en stukken lag van meer dan een 1cm2 groot...
stempeltje indoctrinatie by the alfa club?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, daarom moet je ook opletten welke stempels erin staan
Dat is heel wat anders dan een auto voor dagelijks gebruik willen om lange(re) afstanden mee te rijdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwacht niet van een 15 jaar oude auto dat hij zgan is
En ik zal schuin over drempels moeten ja want hij gaat sowieso omlaag en strakke vering... Ik ga er natuurlijk ook rondjes mee over het circuit en misschien zelfs mee op driftdagen...
De speciale voor buiten zijn vaak wel duur. En je moet wel een hele grote hebben. En een goede, je hebt zakken die een soort plat kussen worden en van die kussens die je rechtop kunt zetten. Die moet je hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt goedkopere, oh maar dat zal wel niet goed genoeg zijn
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stempeltje indoctrinatie by the alfa club?
Daarom kijk ik inderdaad anders naar auto'squote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is steenslag en steenslag, d'r was er eentje waar gewoon geen lak meer op de voorkant zatEn dat boekje zegt zeker wel iets, of jij er nu wel of niets aan hebt. Jij hangt er zo een andere motor in, de meeste mensen hebben die luxe niet.
Ohja en speling in het diff kwam ook 2x voor.
Geile stempels kunnen alleen door geile wijven gezet wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
alleen geile stempels van de perfecte garage telt natuurlijk.
Ook, ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik bepaal toch zelf met kijken en luisteren of hij goed is onderhouden
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb op zolder nog een fatboy liggen![]()
ik ga die nog eens insprayen en dan van de zomer naar buiten flikkeren, mocht ie dan na de zomer op zijn kannie weg... ding ligt al eeuwen te verstoffen op zolder
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stempeltje indoctrinatie by the alfa club?
Nee, maar weet wel het verschil tussen een kapotte/versleten hardy en diff spelingquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom kijk ik inderdaad anders naar auto's
Speling in diff? heb je ze in de lucht gehad met 2 wielen vrij?
Mijn moeder heeft hele fijne stoelen in de tuin, maar die zien er dan weer niet uit. Zijn eigenlijk van die campingstoelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Een goede tuinset kan heerlijk zitten, maar die kussens zijn wel ff wat beter ja
nicequote:
Ik ben ook in een circuitwagen een rondje Europa gaan rijden met 100% sper...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een auto voor dagelijks gebruik willen om lange(re) afstanden mee te rijden
Dat is vaak zo ja, sowieso moeten er goede kussens in/op. De fijne stoelen bij mn ouders lijken ook van de camping te komen ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hele fijne stoelen in de tuin, maar die zien er dan weer niet uit. Zijn eigenlijk van die campingstoelen.
Al die houtenbankjes en rieten of plastic lounge setjes vind ik echt niets.
Nee want zoals ik al zei ga ik em deze zomer zelf gebruiken..quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicewil em wel overnemen voor de juiste prijs
Maar daar ben je wel een uitzondering in, de meeste mensen (moi inclusive) vinden dat niet zo prettig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ook in een circuitwagen een rondje Europa gaan rijden met 100% sper...
Comfort boeit mij niet zo.... Ik rij net zo makkelijk een hele lange afstand met de circuitwagen dan in bv een 5 serie...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want zoals ik al zei ga ik em deze zomer zelf gebruiken..
Ik heb trouwens stoelen met van dat textyleen
en een mooie houten tafel die ik elke zomer mooi opschuur en opnieuw lak
Passé die kusjes om het goed te makenquote:
Ik heb geen tuin, dus dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
Op het moment heb ik er sowieso het geld niet voor, maar ik twijfel sowieso wel of ik wel een tuinset zou kopen nu. Misschien woon ik over een paar jaar ergens zonder tuin..
Al denk ik dat niet, want eigenlijk kan ik niet zonder tuin voor mijn katten.
Maar ben zo bang dat ik een hele dure set koop en het vervolgens nergens meer kwijt kan, want ik heb nu echt gewoon best een grote tuin.
Mijn cabrio ligt ook op de grond en hier in mijn omgeving ben ik zeker geen uitzonderingquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar daar ben je wel een uitzondering in, de meeste mensen (moi inclusive) vinden dat niet zo prettig.
wat de neuk moet je dan met een fatboyquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin, dus dat probleem heb ik nietmoet juist iets hebben wat ik makkelijk op kan bergen.
Die kan in de meterkast en dan makkelijk op de stoep voor mn huisje te gooienquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat de neuk moet je dan met een fatboy
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Passé die kusjes om het goed te maken
Just didquote:
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
Mensen die zeggen dat het werk voor het oprapen ligt ... Ik vraag me af waar zij wonen. Ik wil ook wel rapen, er ligt alleen niets op de grond.
Zelfde schuitje?quote:
Ja alleen heb ik op zich wel een soort van inkomen, maar goed echt tof/ideaal is het nietquote:
Gelukkig hoor ik tegenwoordig wel steeds minder vaak. Maar er zijn nog steeds mensen dat er altijd wel werk is "loop een winkel binnen en je loopt buiten met een baan" of "ga lekker in de kassen werken"quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
Mensen die zeggen dat het werk voor het oprapen ligt ... Ik vraag me af waar zij wonen. Ik wil ook wel rapen, er ligt alleen niets op de grond.
Ik heb het 9 jaar gedaan, met liefde (en ook wel eens mindere leuke dagen gehad)quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
In een winkel werken lijkt me echt verschrikkelijk.
Dit jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik tegenwoordig wel steeds minder vaak. Maar er zijn nog steeds mensen dat er altijd wel werk is "loop een winkel binnen en je loopt buiten met een baan" of "ga lekker in de kassen werken"
Die mensen zijn niet goed wijsquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik tegenwoordig wel steeds minder vaak. Maar er zijn nog steeds mensen dat er altijd wel werk is "loop een winkel binnen en je loopt buiten met een baan" of "ga lekker in de kassen werken"
Nou ja, iedereen met een HBO/WO opleiding kan binnen een paar weken werk hebben in Tsjechie, Ierland of op Malta... Dat weet jij ook.quote:
Ik wil wel in een stripwinkel werken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Elke dag strippen zeker, vuigaard!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel in een stripwinkel werken.
Niet iedereen is in staat om zomaar even een koffer te pakken en te vertrekken natuurlijk. Daarnaast heeft niet iedereen een HBO of WO opleiding afgerond, en zelfs dan moet het nog de goede zijn. Heb je bijvoorbeeld rechten gestudeerd dan heb je een probleem momenteel. Fijn 5 jaar universiteit voor Jan Lul gedaan. Laatste keer dat ik keek waren er +/- 95,000 vacatures tegenover ruim 800,000 werkzoekenden. Dat zegt genoeg dunkt me.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen met een HBO/WO opleiding kan binnen een paar weken werk hebben in Tsjechie, Ierland of op Malta... Dat weet jij ook.
Daaronder is het wat lastiger, zeker in sommige regio's. Maar winkels nemen vooral jonger personeel aan en productie werk is niet aan iedereen besteed.
Ik wilde vroeger altijd zo'n heerlijk stoffig winkeltje hebben met tweedehands boeken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
En zo een shirt met op de achterkant; 'hang 'm er maar in'quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zo´n leren broek zonder kont.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En zo een shirt met op de achterkant; 'hang 'm er maar in'
De stripwinkel in 's-Hertogenbosch is jaren geleden al overgenomen en dus verdwenen. Alleen die in Eindhoven zit er nog.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is serieus iets dat ik zou willen doen. Het is mijn passie en er is niks waar ik zoveel van af weet. Alleen is er totaal geen markt voor.
Er zijn toch wel wat winkels op dat gebied? Weet dat er in Utrecht eentje zit op een best wel dure locatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is serieus iets dat ik zou willen doen. Het is mijn passie en er is niks waar ik zoveel van af weet. Alleen is er totaal geen markt voor.
Er zijn er enkele, ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De stripwinkel in 's-Hertogenbosch is jaren geleden al overgenomen en dus verdwenen. Alleen die in Eindhoven zit er nog.
Althans, die ik ken dan.
Er zijn winkels, maar meestal eenmanszaken die net het hoofd boven water kunnen houden. Daarnaast is de markt sterk krimpende (geen nieuwe lezers, oude lezers gaan dood) en stappen er steeds meer mensen over op digitaal. Met andere woorden: kansloos.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn toch wel wat winkels op dat gebied? Weet dat er in Utrecht eentje zit op een best wel dure locatie.
Utrecht had er in ieder geval 1, in Amsterdam ken ik er tweequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn toch wel wat winkels op dat gebied? Weet dat er in Utrecht eentje zit op een best wel dure locatie.
Ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Einde van een tijdperk. Lees zelf al decennia lang geen stripboeken meer.
decennia lang? Jeetje, jij bent oudquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Einde van een tijdperk. Lees zelf al decennia lang geen stripboeken meer.
Wel übersaaiquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
O, en ook bestellen steeds meer mensen via internet omdat dit altijd goedkoper is.
Ik ben net even op de hei gaan wandelen. Heerlijk weer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Zonnetje is lekker, maar wind is nog fris dus ik zit weer binnen
Ja als je in beweging bent wel...quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben net even op de hei gaan wandelen. Heerlijk weer.
Vast met een bakkie koffie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je in beweging bent wel...
Maar ik ga altijd in mijn deuropening zitten met de zon volop mijn snoet...![]()
In mijn regio denk ik....quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
In Duitsland serveren ze aangenaam alcoholvrij bier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
Boh wat een lekker terrasweer
Helaas kun je dat niet combineren met motor rijden
Met 2 biertjes moet dat goedkomenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
Kiezen of delen heet datquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me niksquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Duitsland serveren ze aangenaam alcoholvrij bier.
Of gewoon een frisje op het terrasquote:
dan neem je een frisje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink geen druppel als ik motor rij.
Whiny Bimboquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of gewoon een frisje op het terras![]()
Zou nu eigenlijk wel ergens langs het water willen zitten, met uitzicht op rond varende bootjes of zo.
Je kunt terug naar de oude versie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:38 schreef PeuRac het volgende:
shit, ben gedwongen over gezet naar de nieuwe Google Maps
Ja, niet meer dus, heb ik geprobeerdquote:
Ook niet als je op het vraagteken rechts onder klikt en er dan voor kiest? Ik heb dat net nog gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, niet meer dus, heb ik geprobeerdtot vandaag gebruikte ik de oude versie.
Oh wacht, nu werkt het wel. Eerder vandaag kon ik het niet vinden. Thanks!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook niet als je op het vraagteken rechts onder klikt en er dan voor kiest? Ik heb dat net nog gedaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh wacht, nu werkt het wel. Eerder vandaag kon ik het niet vinden. Thanks!
Ja, heb ik gedaan. Super fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Moet je wel even, als de oude versie opengaat, in die balk aangeven dat hij deze instelling moet onthouden.
Dat dacht ik ook, tot manlief per ongeluk wat a-frei bier had gekocht. Smaakte prima.quote:
Hmm, probleem is alleen dat ik dan naar Duitsland moetquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot manlief per ongeluk wat a-frei bier had gekocht. Smaakte prima.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaat je gaatje gevuld worden?
inb4 Faxie.
Nee, verkopen ze in nederland ook wel. Volgens mij de fransiskaner...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, probleem is alleen dat ik dan naar Duitsland moet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat duurt nog even zeg.
Ik mag morgen voor controle
Dat zegt me niksquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, verkopen ze in nederland ook wel. Volgens mij de fransiskaner...
Ah, ik ben niet zo into bierquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Merk bier. Te koop bij de betere drankenhandelaren.
Als jij goed poetst en stookt en flost dan heb je best kans dat de schade minimaal is...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk is er niks aan de hand. M'n bek was vorig jaar al genoeg verbouwd
Flossen sla ik nog wel eens over maar poets wel goed verder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij goed poetst en stookt en flost dan heb je best kans dat de schade minimaal is...
Ik had al 2 jaar geen gaatjes meer en nu 1 mini
Vind ik nog meevallen
(Elk gebit is anders natuurlijk)
Ik hoop voor je dat het meevaltquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flossen sla ik nog wel eens over maar poets wel goed verder.
Het mijne is heel onregelmatig, soms twee maanden wat en dan weer een maand of anderhalf niets. En veel is het sowieso niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik op zich wel een soort van inkomen, maar goed echt tof/ideaal is het niet
Ik had nog gehoord: "Je bent nog jong, dan kom je sowieso wel aan een baan".quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Die van mij klopt volgens mij ook nog.quote:
Hey, ik ben een obsessief kreng. Wat is erger?quote:
Obsessief én koppig zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, ik ben een obsessief kreng. Wat is erger?
O, kut.quote:
Ik ben ook allebei.quote:
Klopt voor mij ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een hebzuchtige emo. Klopt wel.
Nja ik ben vooral een beetje koppig, wat dat betreft klopt het welquote:
Ik ben heel eigenwijs ... Koppig valt op zich wel mee. Het is niet zo dat ik nooit m'n ongelijk wil toegeven. Ik heb alleen nooit ongelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ik ben vooral een beetje koppig, wat dat betreft klopt het wel
Maarja ik heb dan ook bijna altijd wel gewoon gelijk
Die is wel tof! Komt hij niet meer op voorraad?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik had een cadeaubon voor een telefoonhoesje. Maar ze hebben het toffe hoesje dat ik wilde niet meer.Dus nu word het een gewoon licht houten hoesje. Ik wilde een houten hoesje met een camera erop getekend.
[ afbeelding ]
We zullen het natuurlijk alleen maar eens met elkaar zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel eigenwijs ... Koppig valt op zich wel mee. Het is niet zo dat ik nooit m'n ongelijk wil toegeven. Ik heb alleen nooit ongelijk.
Wij moeten nooit een discussie hebben, denk ik.
Ik heb 3 weken gewacht, maar vandaag verloopt de cadeaubon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is wel tof! Komt hij niet meer op voorraad?
Kitesurfen is voor homo's.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zullen het natuurlijk alleen maar eens met elkaar zijn![]()
Stom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken gewacht, maar vandaag verloopt de cadeaubon.Heb ze een mailtje gestuurd, maar daar kwam niet echt iets nuttigs uit.
Welles.quote:
quote:
Is dat een smerige metafoor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed, dan mag je niet met m'n vlieger spelen
Ik heb het idee dat het niet door zal gaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
Ga je nog naar de meet deze week, Faxie?
Ik ook, maar beetje ver weg en zaterdagmiddag weer ikea enzuksquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet door zal gaan![]()
Maar ik wacht nog even af. Heb op zich wel zin
IKEA verslaafdequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, maar beetje ver weg en zaterdagmiddag weer ikea enzuks
Absoluut, al valt het de ene keer mee en de andere keer weer tegenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de IKEA in het weekend echt afschuwelijk. Doordeweeks in de avond als er bijna niemand is, dan is het wel fijn.
Aaaahwquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb echt zo'n melancholische "ik mis die en die en die"-dag. Gaaayyy.
Zo voel ik me ook een beetje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb echt zo'n melancholische "ik mis die en die en die"-dag. Gaaayyy.
Geen windquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit. Zaterdag 17 en zondag 18 graden
Ik wil snel weer een meet.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Terrasjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Barbecue!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen wind
Nouja met een beetje geluk een zeewindje
Organiseer ietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil snel weer een meet.Ik heb behoefte aan mensen om me heen zodat ik niet aan m'n eigen sores hoef te denken.
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil snel weer een meet.Ik heb behoefte aan mensen om me heen zodat ik niet aan m'n eigen sores hoef te denken.
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Organiseer iets![]()
Ik kan niet verwachten dat iedereen weer deze kant op komt....
Jij komt uit het oosten, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.
Kroegje in Nijmegen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.Dan zou het wel een openbare gelegenheid worden, maar dat is zo prijzig.
Mooie vrouwen in jurkjes.quote:
Gewoon de hele avond met één drankje doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.Dan zou het wel een openbare gelegenheid worden, maar dat is zo prijzig.
Yeah.quote:
Dat is toch openbaar?quote:
Daar doelde ik ook op. Een cafe oid. Of we kunnen het park checken met lekker weer ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar ook veel geweest. Best chill daar. Zou dit weekend weer gaan, naar een feest. Maar dat is afgelast omdat de jarige en zijn vriendin ruzie hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond met één drankje doen.
[..]
Yeah.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar ook veel geweest. Best chill daar. Zou dit weekend weer gaan, naar een feest. Maar dat is afgelast omdat de jarige en zijn vriendin ruzie hebben.
Oh ja, moet ik ook nog doenquote:
Whehe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar ook veel geweest. Best chill daar. Zou dit weekend weer gaan, naar een feest. Maar dat is afgelast omdat de jarige en zijn vriendin ruzie hebben.
Ja, snap alleen niet waarom ik er bij sta, want kan helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Een cafe oid. Of we kunnen het park checken met lekker weer ofzoOf een boswandeling meet ofzo. Ik noem maar wat
Hengelo-o-o.quote:
Maakt dat wat uit dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch openbaar?En dus prijzig.
Kan moeilijk een fles cola van thuis meenemen.
ALs je daar nog eens bent, moet je het even zeggen.quote:
Ik wil een strand meet van de zomerquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon het niet laten.
Maar met mooi weer is iets buiten doen wel heel tof.
Dat maakt wat uit vanwege de prijs. Voor mij en sommige anderen is het wel wat duur, ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan?
Dat het wat duurder is, is wel zo ja
JAaaaaaaaaaaaquote:
Vandaar de ovb?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, snap alleen niet waarom ik er bij sta, want kan helemaal niet
Ja! Zo lang geleden dat ik aan het strand was.quote:
Ik doelde op het openbare gedeelte... Dat de prijs wat uitmaakt snap ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt wat uit vanwege de prijs. Voor mij en sommige anderen is het wel wat duur, ja.
Dat kan ik je niet zo snel uitleggen hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaa
Kitesurfles van faxer
wedden dat ik zink
Nee, dat maakt niet uit. Ik bedoelde dat het openbare uitmaakt vanwege de prijs. Verder geen reden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op het openbare gedeelte... Dat de prijs wat uitmaakt snap ik.
Hoezo niet zo snel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet zo snel uitleggen hoorMaar ik kan wel m'n trickvlieger en matrasje meenemen
Kan, maar heb mezelf nooit toegevoegd dacht ikquote:
of in een scherpe schelpquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
Ik wil met m'n blote voeten door het zand struinen. En dan niet in een kwal gaan staan.
Ach er is vast wel 1 van je scharrels die je wil komen verzorgenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, maar heb mezelf nooit toegevoegd dacht ik![]()
Ohja, zal zaterdag wel een zwaar hoofd hebben
Mag toch bijna overal gewoon?quote:
Auw, ja.quote:
Een beetje fatsoenlijke les zit je zo aan de 8 uur hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet zo snel?
Wat is dat dan?
Nee, want die houd ik juist af. En ga met Vin z'n auto ophalenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach er is vast wel 1 van je scharrels die je wil komen verzorgen
Ik kom die bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
Ik wil met m'n blote voeten door het zand struinen. En dan niet in een kwal gaan staan.
Kakquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke les zit je zo aan de 8 uur hoor
prioriteiten weer hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want die houd ik juist af. En ga met Vin z'n auto ophalen
Heerlijk ja, op een oester trappen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Auw, ja.Lekker een rode streep achter je aan door het zand trekken.
Vroeger was ik er bang voor. Bang dat ik er in zou gaan staan, dus ik liep altijd een paar meter verder van de zee af dan waar de kwallen meestal lagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom die bijna nooit tegen.
Slecht her en der een Duitse op het water.
Nah, was ff klaar met het rond scharrelen. Kan de tijd ook wel goed gebruiken voor andere dingen.quote:
Klopt dat was ik, want ik dacht dat je eerst wel kon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, maar heb mezelf nooit toegevoegd dacht ik![]()
Ohja, zal zaterdag wel een zwaar hoofd hebben
Whut wat, een seksloos bestaan voor Peu.. NAH dat kan nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, was ff klaar met het rond scharrelen. Kan de tijd ook wel goed gebruiken voor andere dingen.
Trekt het je niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd grappig om te lezen dat mensen uit het binnenland graag naar het strand gaan.
Ik woon er vlakbij maar ga nooit.
Bovenkant is niet zo'n ramp hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was ik er bang voor. Bang dat ik er in zou gaan staan, dus ik liep altijd een paar meter verder van de zee af dan waar de kwallen meestal lagen.Maar toen hebben m'n ouders een keer zo'n ding omgekeerd en hebben we 'm goed bekeken. Toen vond ik ze toch wel interessant.
En later in aquaria zag ik ze echt zwemmen en vond ik ze echt heel cool.
Maar nog steeds wil ik er niet in staan.
Nouja ik geef ook gewoon les hoor. Maar je moet beginnen met de basis... duurt wel even voordat je aan die vlieger hangt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dan ga ik van te voren wel een les krijgen
Heb er nog geen last van, zit bijna aan mn eerste panda puntquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut wat, een seksloos bestaan voor Peu.. NAH dat kan niet
omdat je NU moet uitzieken zodat je naar je date kan zondagquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat ziek zijnBelangrijke les moeten missen en nu ook gewoon absoluut niet naar de proefles kickboksen kunnen
Stom lichaam, waarom vandaag, en niet morgen pas?!
Beterschapquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat ziek zijnBelangrijke les moeten missen en nu ook gewoon absoluut niet naar de proefles kickboksen kunnen
Dat weet ik nu, maar toen was ik nog klein.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bovenkant is niet zo'n ramp hoorGewoon een klodder snot.
Mehquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat je NU moet uitzieken zodat je naar je date kan zondag
Ja kak wat een onzin zegquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik geef ook gewoon les hoor. Maar je moet beginnen met de basis... duurt wel even voordat je aan die vlieger hangt.
Whahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van, zit bijna aan mn eerste panda punt
Ziek zijn is klote en de timing komt je nooit goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen oppassen dat je niet uitglijdtquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik nu, maar toen was ik nog klein.
Hoe tellen die punten ook alweer? Ik heb er volgens mij ook al een paar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kak wat een onzin zeg
[..]
Whahaha
Ik heb er ook 2 ofzo![]()
Ja, heb er net maar naar gemaild, want ik heb echt vanalles gedaan vandaag om mezelf nog fit te krijgen voor vanavond. Mijn lichaam wil gewoon nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziek zijn is klote en de timing komt je nooit goed uit.Heel veel beterschap in ieder geval! En de proefles kun je toch nog wel een andere keer doen?
Zeehonden zijn lief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen oppassen dat je niet uitglijdt
Ik ben banger voor de zeehonden op de Westerschelde en bij de Maasvlakte
Wacht wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van, zit bijna aan mn eerste panda punt
Snap ik! Maar misschien ook beter dat je zoiets doet als je je echt helemaal goed voelt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb er net maar naar gemaild, want ik heb echt vanalles gedaan vandaag om mezelf nog fit te krijgen voor vanavond. Mijn lichaam wil gewoon nietIk verwacht dat het volgende week dan wel kan. Ik vind het alleen stom
Ik had er zo'n zin in
![]()
weet ik veelquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe tellen die punten ook alweer? Ik heb er volgens mij ook al een paar.
Ziek zijn is soberso stomquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb er net maar naar gemaild, want ik heb echt vanalles gedaan vandaag om mezelf nog fit te krijgen voor vanavond. Mijn lichaam wil gewoon nietIk verwacht dat het volgende week dan wel kan. Ik vind het alleen stom
Ik had er zo'n zin in
![]()
Hmhmquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik! Maar misschien ook beter dat je zoiets doet als je je echt helemaal goed voelt.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziek zijn is soberso stom
Beterschap
Dan heb ik er bijna één.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Studenten hebben 1 pandapunt per week geen seks
Niet-studenten hebben 1 pandapunt per maand geen seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 17:33:15 ]
Zou niet zo moeten zijn, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kak wat een onzin zeg
[..]
Whahaha
Ik heb er ook 2 ofzo![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
Als lesbo is het heel wat lastiger dan als hetero, dus ik ben het niet eens met het systeem.
Student een week droog, niet student een maand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe tellen die punten ook alweer? Ik heb er volgens mij ook al een paar.
Spuit 11quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Student een week droog, niet student een maand.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga tafeldekken en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eet je vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |