Deadlift / T-bar row / Pull-ups en evt straight arm pulldowns voor die max lat contractie.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
Doen jullie ook T-bar rows? En zijn weighted pullups+chinups/BOR/deadlift genoeg voor SOLID rhomboids?
Neen, deze tekst was het niet. Het kwam uit de spits. Ik zal is even kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
http://www.telegraaf.nl/g(...)jk_als_roken___.html
spuitelf...quote:
Heb zelf chiazaden als extra vezels.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
grove vezels ja
niet die poeier shit van B&F e.d.
daarom normaal eten.
Plus, iets wat onze straatsoldaarjert niet begreep/niet wilde begrijpen, ze schrubben je darmwand schoon.
was dat tijdens of na de yoga? Sorry bro: sterkte ermee.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:37 schreef RaymondK het volgende:
gdvrdmme man. Ik heb een hipflexor gepulled of iets dergelijks. Kan niet meer normaal opstaan/squat doen.
'k weet niet of het komt van het vele lopen vorig weekend, of dat ik echt iets gepulled heb tijdens Yoga afgelopen woensdag.![]()
quote:'t was gisteren al weer minder aan het worden, maar nu kan ik weer niet normaal opstaan zonder een blauwige zenuwpijn in m'n heup op de kop van m'n been links zodra ik m'n quad aanspan![]()
![]()
![]()
^^quote:Op maandag 10 maart 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
grove vezels ja
niet die poeier shit van B&F e.d.
daarom normaal eten.
Plus, iets wat onze straatsoldaarjert niet begreep/niet wilde begrijpen, ze schrubben je darmwand schoon.
Elk pondje komt uiteindelijk uit je kontje.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is gew kCal in vs kCal out. Maakt niet uit hoevaak je poept of een scheet laat.
Les geleerd dus, op tijd deloaden.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:33 schreef Faeroer het volgende:
Rare shit. Sinds half januari al geen improvement op m'n benchpress, net twee weken ziek geweest en hoppa 5 kg en 2 reps erbij.Ik wil vaker ziek worden. Zal wel liggen aan overbelasting/te weinig rust nemen. Erg blij.
Wel jammer dat ik nu m'n Wendler's schema een beetje verneukt heb, maar ach. Twee dagen, dan een deload (week 4) en er weer voor gaan!
tijdens yoga paar keer spierkramp in m'n heup met dezequote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
was dat tijdens of na de yoga? Sorry bro: sterkte ermee.
[..]
Ik vind dat wijf goed te doen.quote:
Ik zie nu haar "schoenen"quote:
Wat is een haken kruis? Of bedoel je een hakenkruis?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heeft ze nu een haken kruis op haar voet?
Combo, haken en kruis. Of een hakenkruis. Niemand weet hetquote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is een haken kruis? Of bedoel je een hakenkruis?
Daar dus gaarne.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
Slowchat, gewoon posts uit dit topic in dit topic quoten voor dit soort dwaling:
ONZ / [DE GYM #380] R.I.P. Larry Scott
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |