knutselspullen??t ligt ecjt aan wat voor kind het is..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zat nog te denken aan hardloopschoenen maat 'weetikveelwat'maar daar groeit ze zo weer uit, natuurlijk. Of een 'my first athletics' pakket ofzo.
Is het een kind van hardlopers? Dan is dat wel leuk natuurlijk ^^ Ik vind het ook altijd wel lastig vooral als ik de kinderen niet ken hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zat nog te denken aan hardloopschoenen maat 'weetikveelwat'maar daar groeit ze zo weer uit, natuurlijk. Of een 'my first athletics' pakket ofzo.
Hihihiquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ren dan gewoon door je huis heen
./spatieadvies.
Den Bosch is momenteel zonovergoten, dus ik gok van wel! En gewoon op je oude schoenen danquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Gogo83 het volgende:
Zou om half zes de schijnen? Dan ga ik lopen namelijk. Twijfel alleen nog tussen oude en nieuwe schoenen. Ben bang dat als ik nu mijn nieuwe aan doe ik mijn oude met de CPC niet lekker meer vind zitten.
quote:
eerste keer minuut of 20. maar schema staat op dezelfde site.. Is moeilijk lezen ik begrijp het wel.quote:
Uf curs mag datquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb geen andere schoenen, en sorry dat ik vermoeiend ben, ik ga zo wel mijn te kleine schoenen. Maar ik vraag gewoon waar je betere schoenen kan halen, mag toch wel?
Doe jezelf en ons een plezier, ga gewoon op de bank liggen.quote:
Moet ik dit als belediging zien of niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
eerste keer minuut of 20. maar schema staat op dezelfde site.. Is moeilijk lezen ik begrijp het wel.
Mijn kinderen vonden op die leeftijd Duplo geweldig, maar ook alleen op die leeftijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nee helaas, normaal draag ik kisten en dat rent niet fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uf curs mag dat
Hebbie geen sneakers oid? Anything? Te kleine schoenen is niet zo leuk voor je teennagels
Echt, ik heb er zo veel zin in! Alles qua lopen heeft sinds december in het teken gestaan van komende zondag. Ik ben echt best gespannen. En dat heb ik ik niet zo gauw.quote:
Hoezo doe ik jullie dan een plezier?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe jezelf en ons een plezier, ga gewoon op de bank liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |