Jij had vroeger wel een fapbare foto op je fobo staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar ik ben altijd braaf, dus mij zul je niet snel bannen
Huh vond je die fapbaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij had vroeger wel een fapbare foto op je fobo staan.
Als ik me goed herinner lachte je wel. Leuk gezicht + lang en slank was genoeg i.i.g.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh vond je die fapbaarVolgens mij was dat een of andere beetje wazige foto.
Oh wacht ik weet het al weer inderdaad. Nou bedankt voor het compliment dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner lachte je wel. Leuk gezicht + lang en slank was genoeg i.i.g.
you're welcome.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet het al weer inderdaad. Nou bedankt voor het compliment dan maar
puntje puntje puntje puntje in de zin van...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:09 schreef Channie83 het volgende:
dat zijn er wel meerdere trouwens....helft weet ik hun fotoboek naam niet eens
oww nee hoor anders zei ik wel.....kijken mensen van fok!! kom kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Rotemetooty het volgende:
[..]
puntje puntje puntje puntje in de zin van...
"Kijk op mijn fotoboek"?
Nee, ik kom niet kijken. Ga jezelf lekker ergens anders promoten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oww nee hoor anders zei ik wel.....kijken mensen van fok!! kom kijken
hoeft ook niet hoor! ja whatever met je promoten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet kijken. Ga jezelf lekker ergens anders promoten.
Okee, ik keek wel, Damn!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hoeft ook niet hoor! ja whatever met je promoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |