Dan moet je niet naar zijn show gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:18 schreef waht het volgende:
Giel Beelen is natuurlijk ook een onuitstaanbaar pestventje.
Moet je toch es even uitleggen wat de Wolf dan precies een tokkie maakt, ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef Richestorags het volgende:
John de Wolf is een tokkie en Giel Beelen is een zuiger. Dat dat niet samengaat kan zelfs een amoebe bedenken.
Tokkie is misschien een verkeerde benaming, maar het meest heldere licht is het niet volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet je toch es even uitleggen wat de Wolf dan precies een tokkie maakt, ik ben heel benieuwd.
Dit is FOK! Hier is iedereen die geen watje is een tokkie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet je toch es even uitleggen wat de Wolf dan precies een tokkie maakt, ik ben heel benieuwd.
Storm in een glas water inderdaad. Giel laat zich vooral kennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef OProg het volgende:
Ik heb het net even zitten beluisteren. Ik vind hem vrij rustig om eerlijk te zijn.
Legt uit waarom hij weg gaat en gaat weg.
Bij het programma van Humberto Tan ging het ook over dat incident, toen legde hij het gewoon rustig uit. Het punt is volgens mij dat het tot nu toe alleen over het incident gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:35 schreef doeka het volgende:
Als je daar over je boek komt praten weet je toch dat het wel eens over het 'pokerincident' zou kunnen gaan? Het staat er gewoon in. Dat kan nog lachen worden bij alle andere programma's om je boek te promoten.
Was ze dronken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef Ferdo het volgende:
Bonnie St. Clair is wel met meer kabaal weggegaan bij Beelen.
Is paus Franciscus katholiek?quote:
Ik gok dat dat van de uitgever 'moest' en zo niet, inderdaad gewoon niet gaan. Hopelijk zien we John nog een keer bij VI aan tafel, het gaat om een boekie tenslotte\.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar zijn show gaan.
Wilfred duldt geen competitie, het mag alleen over zijn boek gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat dat van de uitgever 'moest' en zo niet, inderdaad gewoon niet gaan. Hopelijk zien we John nog een keer bij VI aan tafel, het gaat om een boekie tenslotte\.
Dan heb je al een tijd niet meer gekekenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wilfred duldt geen competitie, het mag alleen over zijn boek gaan.
Het ging laatst ook over het boekie over Van Gaal dus ik blijf hopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wilfred duldt geen competitie, het mag alleen over zijn boek gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |