Wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:09 schreef Awsom het volgende:
[..]
Weet ik maar dat werkt kut als er een nieuw topic komt
Zeker niet meegelezen en gezien dat halverwege seizoen 2 ze al seizoen 3 besteld hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
Ik dacht dat het was afgelopenMaar oke we gaan het weer een poging geven.
Die heb ik dan net gemist ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker niet meegelezen en gezien dat halverwege seizoen 2 ze al seizoen 3 besteld hebben?
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben weer klaar voor een seizoen dat sterk begint, dan een chaotische bende wordt en vervolgens als een nachtkaars uitgaat
Ik ben al veel details vergeten, maar ik vond het begin van beide seizoenen echt sterk. Seizoen 1 ging echt over de top door lui schrijfwerk daarna met tig keer hetzelfde truukje waarbij degene waar je het niet van verwacht weer een mol van Joe blijkt te zijn waardoor ze zich overal zo uit konden schrijven. Om het over dat stomme einde maar niet te hebben, met Joe die "dood" gaat en Ryan door mol nummer 101 wordt neergestoken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.
Seizoen 1 blijf ik bij, dat is vanaf het begin chaotisch geweest. Alsof het schrijversteam het niet met elkaar eens was waar ze heen wilden gaan met het verhaal (Ryans hartkwaal, anyone??) en het uiteindelijk dus op niks uit liep. Ik weet nog steeds niet wat Joe zijn grote plan was destijds?
Seizoen 2 vind ik echt een heel stuk onderhoudender en spannender. Eigenlijk wel tot aan het eind toe. Niet chaotisch in elk geval.
Ik hoop voor seizoen 3 dat ze deze stijgende lijn vast houden en echt met een knallend verhaal voor de dag komen. Oh ja en dat de FBI iets slimmer is geworden
Aan de bestandsgrootte van de MKV te zien,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef JanCees het volgende:
Hebben ze gister de eerste 2 afleveringen
bedankd!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef Karina het volgende:
Ik moest zoeken naar deel 1 maar ik heb hem even gereeksd.
Kijk je ook Karina?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef Karina het volgende:
Ik moest zoeken naar deel 1 maar ik heb hem even gereeksd.
Als ik thuis kom ga ik ze kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aan de bestandsgrootte van de MKV te zien,
Lol, vond het er al raar uit zien. Youtubeje in de OP ook even vervangen die er stond deed het niet meer.quote:
Ik moet bekennen dat ik deze serie niet eens ken. Is het zoiets als Profiler? Series met seriemoordenaars vind ik altijd wel tof eigenlijk.quote:
Joe is de leider van een sekte in seizoen 1, nadat hij uit de gevangenis breektquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik deze serie niet eens ken. Is het zoiets als Profiler? Series met seriemoordenaars vind ik altijd wel tof eigenlijk.
quote:Next season, just make the whole show about Bacon’s character attending lesbian nuptials. That would be worth following.
Ik zou kijken hiernaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:00 schreef Karina het volgende:
Ik zat een review te lezen, blijkbaar wordt het steeds minder.
Geen idee natuurlijk waar deze quote op slaat maar ik moest wel even gniffelen:
[..]
quote:and the always outsmarted FBI looks like it’d have trouble handling security at a Tony Bennett concert.
Waar te zien? Ik kijk geen kabel televisie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker begin met Mark![]()
Joe is dus ter dood veroordeeld! Zal mij benieuwen.
Ik zit weer 15 weken aan de buis gekluisterd in elk geval
usenetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Waar te zien? Ik kijk geen kabel televisie.
Heb de andere seizoenen gezien op Netflix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |