Maar dat is precies wat ik bedoel. In zo'n huisje is dat toch allemaal niet aan de orde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, ik zie best hoe je 4 maanden kan klussen....aan je nieuwe koopwoning waar je de badkamer uit hebt gebroken, de bedrading vernieuwd, een serre wilt hebben voor je er in trekt etc etc Maar daar is hier natuurlijk allemaal geen sprake vanVandaar dat ik denk dat hij nog bij mama woont, er is geen ènkele haast hier in te trekken.
Deze woningen hebben sinds een jaar een nieuwe badkamer en sinds 2 jaar een nieuwe keuken + toilet. Dus ik gok zo dat dat er nog uitstekend uitziet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:19 schreef Vork het volgende:
Een huurwoning betrekken moet toch echt niet langer dan een maand duren. Of de nieuwe bewoners zijn lui en traag, of de woningbouw had wel wat aan de staat van de woning mogen doen.
Dat doet ze nooit meer!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:59 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het eigenlijk verlopen met de buuvrouw die alsmaar het trappenhuis
poetst?
Hier ook! Al weken koud, grauw en waterigquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maak me ff lekker.![]()
Hier is het grijs en grauw.
Verhuist naar een instelling misschien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze nooit meer!Maar ik zie haar zoon ook nooit meer.
En zelfs loeiheet in de bus! Heb mijn jas maar uitgedaan..quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff rondje gewandeld. Het is gewoon warm in het zonnetje
Heb je niet een eigen stukje buiten (balkon/tuin) om op te hangen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Waarom moet ik vandaag net een bankhangdag hebben, zit er mooi uit buiten.
Maar goed eerst nog een paar cadeautjes haken en eindelijk in de Game of Thrones boeken beginnen
Jawel maar daar is geen zon meerquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb je niet een eigen stukje buiten (balkon/tuin) om op te hangen?
Oeee, wat voor? Ik heb me daar als puber echt scheel aan gegeten.quote:
Wat een vervelend werkquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
We zijn weer aan het testen!
Nieuwe frisdrank met framboos, nwe toblerone en 4 cakes met verschillende glazuurtoppings.
Naast de gebruikelijke chocolade wat we vast krijgen rond deze tijd
Zielig hoor. Wat een rotwerk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuwe frisdrank met framboos, nwe toblerone en 4 cakes met verschillende glazuurtoppings.
Heerlijk is datquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
net lekker ruim 2 uur met Sam gelopen. Ze zijn hier allemaal nieuwe wandelroutes aan het aanleggen, en 2 daarvan kan ik hier 10mtr verderop oppikken. Best een lange route bleek het en het grootste deel gaat door velden en bosjes en zo
![]()
Erg tof. Gewoon vanuit huis..
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
net lekker ruim 2 uur met Sam gelopen. Ze zijn hier allemaal nieuwe wandelroutes aan het aanleggen, en 2 daarvan kan ik hier 10mtr verderop oppikken. Best een lange route bleek het en het grootste deel gaat door velden en bosjes en zo
![]()
Erg tof. Gewoon vanuit huis..
Oh wat heerlijk! Dat lijkt me echt fantastisch lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
O, en bij de tweede wekelijkse kookbeurt van Het Lief kreeg ik gisterenavond voorgeschoteld:
Hartige tarte tatin met superveel geroosterde groenten + bifteki (gehaktballen, gevuld met feta) + frisse citroenbiertjes.
Ik zeg:
Haha, wat een leuke baanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
jij zegt wel dat je dat kan, maar heb je een diploma om het te bewijzen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
over 15 minuten ga ik naar mijn eerste naailes (kleding en zo dus, dat andere kan ik al
)
![]()
Leuk! Wat wil je gaan maken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
over 15 minuten ga ik naar mijn eerste naailes (kleding en zo dus, dat andere kan ik al
)
![]()
Een man belt aan en zegt tegen de vrouw in het rode licht "Ik wil eens lekker genaaid worden"quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jij zegt wel dat je dat kan, maar heb je een diploma om het te bewijzen?
Ik heb net een heel eind door de sneeuw geploegd, kom ik bij de tramhalte een vrouwtje tegen...ze was moeilijk ter been, maar ze was aan het strooien, dus ik zeg zo tegen haar van "Joh, moet je man dit niet doen".. waarop zij zegt : "Dit is mijn man"quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Een man belt aan en zegt tegen de vrouw in het rode licht "Ik wil eens lekker genaaid worden"
Vrouw van lichte zeden zegt: "Dat is prima, doe maar 100 euro in de brievenbus"
Man doet dat geld door de gleuf en wacht.... en wacht.
Na een half uur belt hij maar weer eens aan. "Zeg ik dacht dat je me zou naaien"
Vrouw kijkt verbaast: Alweer?
Hehehe die is leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Een man belt aan en zegt tegen de vrouw in het rode licht "Ik wil eens lekker genaaid worden"
Vrouw van lichte zeden zegt: "Dat is prima, doe maar 100 euro in de brievenbus"
Man doet dat geld door de gleuf en wacht.... en wacht.
Na een half uur belt hij maar weer eens aan. "Zeg ik dacht dat je me zou naaien"
Vrouw kijkt verbaast: Alweer?
Volgens mij zit hij nog bij de Oosterburen. Althans een uur geleden nog wel aan tafel in een restaurant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef AnneX het volgende:
En Steer is weer terug, ving ik op.
Hoe ging de laaaaaange reis ? Viel vast mee ...
Ik heb een jurkje uitgekozen, lekker simpel.quote:
en wat gaan ze maken? een Koreaans gerecht op zijn Nederlands?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef borisz het volgende:
Ah eten bij FFT.
NOu ja Masterchef NL is in een Zuid-Koreaans restaurant.
Iemand in de jury vond de Vietnamese keuken de lekkerste ter wereld. Ben je het daar mee eens?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef z80 het volgende:
en wat gaan ze maken? een Koreaans gerecht op zijn Nederlands?
Oesters en Soep/Salade. Op z'n Zuid-Koreaans danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat gaan ze maken? een Koreaans gerecht op zijn Nederlands?
de Vietnamese keuken is zacht van smaak en gebruikt verse producten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand in de jury vond de Vietnamese keuken de lekkerste ter wereld. Ben je het daar mee eens?
Julius Jaspers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Iemand in de jury vond de Vietnamese keuken de lekkerste ter wereld.
Leuke manquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef golfer het volgende:
Julius Jaspers.
Die komt al vele jarenlang in Vietnam.
Vind je?quote:
Dat ik er de laatste 2 weken niet was. Slecht excuus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Ahh dat is niet netjes FFT, wat gaf ze voor een excuus?
Welke?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef borisz het volgende:
Ah eten bij FFT.
NOu ja Masterchef NL is in een Zuid-Koreaans restaurant.
Heb wel een superlekker Vietnamees recept van hem overgenomen, met gemarineerde uien, garnalen, pinda's en een soort caramelsaus in slabladerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Julius Jaspers.
Die komt al vele jarenlang in Vietnam.
Hebbes http://yokiyo.nl/quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke?
En oesters is niet Zuid Koreaans![]()
Btw Koreaans eten vind ik het lekkerste dat er bestaat. In een restaurant weet ik gewoon niet wat ik moet kiezen. Dolsot bibimbap, (dak) bulgogi met alles, kimchi jeon.. Alles wil ik!
Moeten er eens hapjes van maken, net als in een sushitent dat je alles kunt kiezen
het is dat er hier in de buurt geen Koreaans restaurant zit anders had ik wat dingen kunnen proeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke?
En oesters is niet Zuid![]()
Btw Koreaans eten vind ik het lekkerste dat er bestaat. In een restaurant weet ik gewoon niet wat ik moet kiezen. Dolsot bibimbap, (dak) bulgogi met alles, kimchi jeon.. Alles wil ik!
Moeten er eens hapjes van maken, net als in een sushitent dat je alles kunt kiezen
Leuk he! Ik vond het altijd zo leuk naailes! Veel van opgestoken en geleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een jurkje uitgekozen, lekker simpel.Ben 2 uur bezig geweest met het uitzoeken en uittekenen van een patroon
Gaat het Patronaat verhuizen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef Bluezz het volgende:
1e rep nog in het oude gebouw en lang geborreld
Volgende week in het nieuwe gebouw, een prachtig monumentaal pand, benieuwd hoe dat klinkt!
Nee het optreden (en de laatste 2 of 3 repetities) is altijd in het Patronaat.quote:
Fijn dat je gewoon een dagje vrij kan nemen of thuis kan werken als je er even geen zin meer in hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Nog een dag werken en dan weekend. Was de boel ff zo zat dat ik vrijdag lekker vrij heb genomen. Een grote brok frustraties op kantoor deze week. Niet tof
Kan ook niet altijd hoor. Maar de stress van de maandafsluiting is ook weg. Geen probleem meer dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je gewoon een dagje vrij kan nemen of thuis kan werken als je er even geen zin meer in hebtDat kan ik niet.
Lekker uitslapen vandaag dus!quote:Op donderdag 6 maart 2014 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een dag werken en dan weekend. Was de boel ff zo zat dat ik vrijdag lekker vrij heb genomen. Een grote brok frustraties op kantoor deze week. Niet tof
Haha, dank! Lollig topic!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:25 schreef AnneX het volgende:
Voor MisterMini WGR / Slechte service Coolblue?
Tof! Heb je enige naaiervaring of is dit echt voor het eerst? Ik heb als puber wel flink veel rare kleren in elkaar geknutseld, maar ik ben het volgens mij echt volstrekt verleerd! En opnieuw aanleren vind ik toch teveel moeite: liever kleren kopen en indien nodig (want ben 1.57 lang) laten vermaken door de zeer begaafde naai-Turk in mijn dorp en in plaats daarvan dan zelf eens op patisserie-lesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje uitgekozen, lekker simpel.Ben 2 uur bezig geweest met het uitzoeken en uittekenen van een patroon
Ik denk dat dat volgende week weer net zo is als nu, maar misschien moet ik er maar in berustenquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:52 schreef minilot het volgende:
Lekker uitslapen vandaag dus!Oorzaak frustraties wel opgelost, of is het volgende week als je terug moet weer net zo?
Oe...dat lijkt me ook tofquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
en in plaats daarvan dan zelf eens op patisserie-les![]()
He get P lijkt me rot.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat dat volgende week weer net zo is als nu, maar misschien moet ik er maar in berusten
Mwjahquote:
http://www.telegraaf.nl/g(...)bestaan_niet___.htmlquote:'Superfoods bestaan niet'
Gojibessen, hennepzaad, tarwegras en andere 'superfoods' zijn in werkelijkheid niet gezonder dan ander voedsel. De claims over de goede effecten op de gezondheid zijn wetenschappelijk niet bewezen. Het Voedingscentrum waarschuwt consumenten voor het gebruik van de producten.
Dat meldt de NOS. „Gojibessen zouden de kans op kanker verminderen, chiazaad vertraagt het verouderingsproces, dat soort dingen. Het is gewoon marketingpraat. Zulke wondermiddelen bestaan helemaal niet”, aldus woordvoerster Patricia Schutte.
Volgens het Voedingscentrum is er sprake van een hype en wordt er in tijdschriften veel over geschreven. En dat terwijl het de consument enorm op kosten jaagt, want aan de producten hangt vaak een hoog prijskaartje.
Ben ik blij dat ik niet aan dat soort onzin doequote:Op donderdag 6 maart 2014 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/g(...)bestaan_niet___.html
Ja. Ben niet ontevredenquote:
Nog grote wandelplannen/doelen?quote:
Nou, ik heb altijd wel een machine gehad en maakte wel eens 'handige dingen'. Zoals een foudraal cq ophangding voor vakantiekeuken utencils of de bekleding van een picknickmand aangepast aan het vakantieservies. Of gordijnen inkorten.. Dat soort dingen. En dat vogelde ik dan allemaal wel uit, zonder patroon of wat dan ook. Maar ik heb toch zelf niet echt de handigheid/kennis om kleding te naaien. Vandaar de lessenquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Heb je enige naaiervaring of is dit echt voor het eerst? Ik heb als puber wel flink veel rare kleren in elkaar geknutseld, maar ik ben het volgens mij echt volstrekt verleerd! En opnieuw aanleren vind ik toch teveel moeite: liever kleren kopen en indien nodig (want ben 1.57 lang) laten vermaken door de zeer begaafde naai-Turk in mijn dorp en in plaats daarvan dan zelf eens op patisserie-les![]()
Wat voor jurkje is het? Vertel meer!
Ik ben van mening dat je 'superfoods' vooral moet eten als je ze lekker vindt en niet omdat een zooi pseudowetenschappers en bedrijven je ervan proberen te overtuigen dat het een haast geneeskrachtige werking zou kunnen hebben. Met een beetje creativiteit is namelijk alles wel een superfood te noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ben ik blij dat ik niet aan dat soort onzin doe
Dat. Al vind ik het nu wel weer leuk om al die reacties te lezen op diverse sites.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je 'superfoods' vooral moet eten als je ze lekker vindt en niet omdat een zooi pseudowetenschappers en bedrijven je ervan proberen te overtuigen dat het een haast geneeskrachtige werking zou kunnen hebben. Met een beetje creativiteit is namelijk alles wel een superfood te noemen.
Ik wil kijken of ik de 15km of misschien wel de 20km kan wandelen bij de Rode Kruis Bloesemtocht in Aprilquote:
iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je 'superfoods' vooral moet eten als je ze lekker vindt en niet omdat een zooi pseudowetenschappers en bedrijven je ervan proberen te overtuigen dat het een haast geneeskrachtige werking zou kunnen hebben. Met een beetje creativiteit is namelijk alles wel een superfood te noemen.
Er zijn ook heel veel superfoodsquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
Voorjaarquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Was het zo eh apart dan?
Wat een heftig en druk gebeuren op mn werk. Blij dat ik even een paar dagen vrij ben. Een mens kan ook een overdosis aan oncologie voor haar neus krijgen
Inderdaad, even lang koken. Logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
En boerenkool kook ik ongeveer net zo lang als de aardappelen. Makkelijk te onthouden![]()
Ik hou er wel van een likje mosterd door de stamp te doen, maar geen ui.
Nee! Was mij de hele tijd aan het kopjes geven, kin en hand likken (heb wel eerlijk gezegd dat ik hèm niet ging wassen), zette zijn pootjes op mijn borst om zo bij mijn kin te komen, tegen me aanliggen op mijn bureau en continue extreem luid spinnenquote:
Ohhhh ik dacht dat t n vrouwtje was ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Was mij de hele tijd aan het kopjes geven, kin en hand likken (heb wel eerlijk gezegd dat ik hèm niet ging wassen), zette zijn pootjes op mijn borst om zo bij mijn kin te komen, tegen me aanliggen op mijn bureau en continue extreem luid spinnen
Dat dacht het meiske waar we de kat van kregen ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ohhhh ik dacht dat t n vrouwtje was ook
is het al een rode jeweetwel kater?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht het meiske waar we de kat van kregen ookMaar hij was wat laat met het indalen van de balletjes.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Isabeau het volgende:
En eindelijk eten! Linzencurry met pompoen en kip
Ik ga zoeken naar foto's daarvan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef borisz het volgende:
Het tapijt op de trap en in trouwzaal. Dudok draait zich om. Vreselijk diverse kleuren geel.
De trouwzaal vloekt helemaal uit elkaar met groen aan de muur en blauw op de grond en dan lampen die uit het paleis van Sissi zijn meegenomen, maar dan slechter. EN daar schijnt nog een interieurontwerper bij geweest te zijn.
Je wil direct scheiden bij het aanzien van die trouwzaal. Gelukkig heb je in de gemeente nog tientallen andere plekken waar je kan trouwen,
2 collega's aten dat gisteren en hadden uit een hello fresh box. Jij ook?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Isabeau het volgende:
En eindelijk eten! Linzencurry met pompoen en kip
Heb 1 foto van het tapijt op de trap en richting de raadszaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga zoeken naar foto's daarvan.
Sowieso wil je natuurlijk niet dood gevonden worden in IJmuiden...
de Beary Hikers zijn idd erg grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Hairy Bikers in Azie. Leuke serieGisteravond in Japan. Volgende week Zuid-Korea.
Eens, en wat zijn ''superfoods'' nou echt als toevoeging? Als je een gezond gevarieerd dieet eet met veel natuurlijke producten krijg je alles wat je nodig hebt toch wel binnen. Moet je dan echt besjes uit een of andere obscure berg in verweggistan eten om extra gezond te zijn? Ik denk het nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel superfoodsVerse groente, fruit, eieren, noten, water etc etc etc. En dat mensen de exotische superfoods (ze moeten uiteraard wel uit een gebied komen waar je alleen lopend met aan je hand een schattig ezeltje kan komen) een geneeskrachtige werking toedingen komt voort uit de gedachte dat sommig voedsel ons ziek kan maken, dus dan zal er ook wel voedsel zijn wat ons beter maakt. Dr. Moerman was daar al heel erg mee bezig, maar keer op keer bleek zijn dieet de kanker toch echt niet op te lossen of ook maar te verminderen. En na hem vele anderen. Maar elke keer bleek er geen tot zeer zwak wetenschappelijk bewijs te zijn. Het bewijs dat er is, is drijfzand en elke wetenschapper weet dat je op 1 flinterdun onderzoekje geen harde uitspraken kan doen.
Himalayazout, Puh Ehr thee, bogyberries, bijenpollen&citroensap, gras eten en piano spelen, iedere paar jaar is er weer een nieuwe hype rond dit moet je eten want superrrrrgezond? Eet jij dat niet? Ik heb er superrrr energie van. Om na een tijdje dood te bloeden en dan komt er rechtsdraaiende geitenmelk, visoliecapsules en herbalifequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Eens, en wat zijn ''superfoods'' nou echt als toevoeging? Als je een gezond gevarieerd dieet eet met veel natuurlijke producten krijg je alles wat je nodig hebt toch wel binnen. Moet je dan echt besjes uit een of andere obscure berg in verweggistan eten om extra gezond te zijn? Ik denk het niet
Paar jaar geleden werd je doodgegooid met alles en nog wat rechtsdraaiendquote:
I know, soms ben in onweerstaanbaar, andere keren weer onuitstaanbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms moet ik erg om je lachen Pietop een goeie manier hoor
Ja, ik kan het ook niet helpenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd je doodgegooid met alles en nog wat rechtsdraaiend
Gewoon zo houden!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
I know, soms ben in onweerstaanbaar, andere keren weer onuitstaanbaar
Tja, in de marketing noemen ze dat het "It's Toasted" principe. Lucky Strike was het eerste goede voorbeeld daarvan. Hun doodskistspijkers waren niet wezenlijk anders dan andere merken, hoe onderscheid je je dan? Ze zeiden in hun advertenties, hun tabak werd getoast, een manier van geforceerd drogen, en daarom zou het beter smaken. Nu wordt alle tabak voor sigaretten getoast, maar zij waren de eerste die er mee kwamen. Als andere fabrikanten er ook mee zouden komen, zou dat "me too" zijn. Lucky Strike werd daarmee de best verkopende amerikaanse sigarettenmerk in de jaren dertig en veertigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet helpenik weet niet eens het verschil tussen rechts en links draaiend,
wel tussen rechts en links dragend, maar dat is iets anders
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Met zeezout! (Alle zout komt eigenlijk uit zee)
die ken ik niet en ik snap hem ook niet als je het zo verteld, is er geen toepje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit reclames, maar als ik ze zie probeer ik deze te spotten. Een andere is "de vrouw van de directeur" het soort reclame scenario dat de vrouw van de baas heeft bedacht. Je ziet de meeting al voor je, de directeur verteld, " En dan zegt dat kind, alleen op maandag" HA HA HA HA HA HA
Je ziet dan het hele marketing team met hun kop op tafel slaan, maar de baas beslist.
Jepquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Himalayazout, Puh Ehr thee, bogyberries, bijenpollen&citroensap, gras eten en piano spelen, iedere paar jaar is er weer een nieuwe hype rond dit moet je eten want superrrrrgezond? Eet jij dat niet? Ik heb er superrrr energie van. Om na een tijdje dood te bloeden en dan komt er rechtsdraaiende geitenmelk, visoliecapsules en herbalife
Wel slim bedachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, in de marketing noemen ze dat het "It's Toasted" principe. Lucky Strike was het eerste goede voorbeeld daarvan. Hun doodskistspijkers waren niet wezenlijk anders dan andere merken, hoe onderscheid je je dan? Ze zeiden in hun advertenties, hun tabak werd getoast, een manier van geforceerd drogen, en daarom zou het beter smaken. Nu wordt alle tabak voor sigaretten getoast, maar zij waren de eerste die er mee kwamen. Als andere fabrikanten er ook mee zouden komen, zou dat "me too" zijn. Lucky Strike werd daarmee de best verkopende amerikaanse sigarettenmerk in de jaren dertig en veertig
Je verzint een product eigenschap, al dan niet eentje die generiek is, en gebruikt die om je product te onderscheiden.
Met zeezout! (Alle zout komt eigenlijk uit zee)
Een tong in cheek versie ervanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die ken ik niet en ik snap hem ook niet als je het zo verteld, is er geen toepje?
Mijn duits is te slecht om deze te snappenquote:
Kind verteld 2 keer over hoe haar vriendje a en vriendinnetje B wonen, papa zegt dat het patsers zijn, dochter zegt dan dat als ze groot is ook een patser wil worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn duits is te slecht om deze te snappenwat zegt dat kind nou precies voordat die man zich verslikt?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kind verteld 2 keer over hoe haar vriendje a en vriendinnetje B wonen, papa zegt dat het patsers zijn, dochter zegt dan dat als ze groot is ook een patser wil worden.
Deze is ook zo,
Kind A, Weet jij nog hoe ze er uit zien (de ouders)
Kind B, Waarom vraag je mij, je kent ze langer dan ik
Maar begrijp je nu hoe ik hem bedoelde? De echt verschrikkelijk kan ik zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die kon ik beter verstaan
hij is leuk...
![]()
ik kende het duitse woord voor patser niet, dus daarom snapte ik die andere niet helemaal...![]()
Ja, nu snapte ik het welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar begrijp je nu hoe ik hem bedoelde? De echt verschrikkelijk kan ik zo snel niet vinden
Of die zakken met ''hand baked chips'' daar komt geen hand aan te pas, zijn gewoon machinesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Hetzelfde gelul als 'its toasted' is de term 'Ambachtelijk'
Piet deze is voor jou!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar begrijp je nu hoe ik hem bedoelde? De echt verschrikkelijk kan ik zo snel niet vinden
Sodemieters Pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Goede besteding van mijn vrije dag: 15.6 km in 2u53 gewandeld.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Goede besteding van mijn vrije dag: 15.6 km in 2u53 gewandeld.
Gebeurt bij elke wijziging maar houdt meestal in: 'ingredienten samenstelling is goedkoper gemaakt met dezelfde smaak behouden'.quote:
Ja. Binnenkort de Bloesemtocht wandelen denk ik en ik wilde toch eens kijken hoe en of ik die 15km haalquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters P
Ik wilde een stuk fietsen maar dat gaat hem niet worden, lijf is op van werkweek
Dus lekker scooteren en klein stukje wandelen.
Ga jij zijn functie overnemen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn manager kondigde vanochtend aan dat hij per 1 mei of 1 juni een nieuwe baan heeft![]()
.
Dank je. Jack Nickelson is altijd +1quote:
tja, nu was Witte Reus Omo Persil echt wit, we hebben u al die jaren belazerdquote:
Haha mocht ik willen!quote:
Of pasta met cherrytomaatjes, feta en basilicumquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha mocht ik willen!
Nee zulke capaciteiten heb ik niet helaas. Daarbij heb ik het al druk zat. Hopelijk komt er een extern iemand, frisse wind.
Twijfel of ik vnv spaghetti met pesto en rucola of spaghetti carbonara ga maken...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Twee mooie stukken tonijn gekocht, wordt smullen
quote:Something Fishy Going On Here
RESTAURANT | NY, USA | EXTRA STUPID, FOOD & DRINK
(I work in a sandwich shop. It is just my boss and me in the shop when a customer comes in.)
Me: “Hi! What can I get for you today?”
Customer: “Hi. Could I please have a medium tuna sandwich, please?”
Me: “Tuna fish? All right.”
Customer: “Wait, it’s tuna FISH?”
(Thinking she thought I meant simply slabs of fish, I explained what our product was.)
Me: “I’m sorry, I don’t mean just pieces of fish. It’s tuna salad – albacore tuna fish mixed with mayonnaise and celery.”
Customer: “Yeah, but it’s still fish, and I hate fish. Why don’t you sub shops just have tuna? Why is it always tuna fish everywhere I go?”
(My boss had to make the woman’s sandwich, because I couldn’t fathom what was going on.)
Overal en nergensquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Staan de boeken op genre of op auteur daar Isa?
Soo, onlangs was ik in Nieuwegein die is spiksplinternieuw en ziet er ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Overigens genomineerd voor beste bibliotheek van Nederland, dus ik zal wel ouderwets zijn
Nou, dat dus ook ja! Hele rijen met boeken naast elkaar met de kaft naar voren! Dat is dus 'in' in bibliotheekland? In Hoogeveen staat het gewoon allemaal propvol zoals bij mij in de kastquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:30 schreef AnneX het volgende:
Veel ligt en staat uitgestald als in een boekenwinkel.
Wij als vrijwilliger hebben een workshop gehad over het uitstallen van de boeken.
Afwisselend dwars op de plank ( met kaft naar voren).
Daar is iemand op afgestudeerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dus ook ja! Hele rijen met boeken naast elkaar met de kaft naar voren! Dat is dus 'in' in bibliotheekland? In Hoogeveen staat het gewoon allemaal propvol zoals bij mij in de kastEn allemaal heel overzichtelijk en eenvoudig te vinden.
Ik vind het erg naar als omgevingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef AnneX het volgende:
Daar is iemand op afgestudeerd!![]()
Iets als " winkelconcept toepasbaar in de bieb" inclusief workshops voor het vaste betaalde personeel en de talloze vrijwilligers.
Kassa.
Met veel, héééél veel boekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het erg naar als omgevingIk wil gewoon zo'n bibliotheek
:
[ afbeelding ]
quote:
Ja! En dat ontbrak er aan deze biebquote:
Alles positief benaderenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:51 schreef AnneX het volgende:
![]()
En ik zie geen bezoekers !
Ooh ja, boete voor té laat inleveren heet tegenwoordig " leesgeld"
Juist, en het kunnen bestellen is onzin, je wilt juist boeken tegen komen waarvan je niet wist dat je ze wilde lezenquote:
Oh dear, is een of andere gek bezig biebpersoneel een cursus te geven en ze de waarheid, de weg en het werk te vertellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:01 schreef Bluezz het volgende:
De bieb van Isa ziet er ong hetzelfde uit als wanneer je de bieb in H'lem centrum binnenloopt.
Prachtig pand en toegangspoortje etc. en de sfeer is beetje zoals daar.
Bieb in B'daal herken ik ook het boeken neerzetten op de manier die AX beschrijft. De mevr van de bieb vertelde het ons dat het 'zo moet' omdat dat 'uitnodigt' om juist die boeken te lenen.
Voor mij is het een sport om juist door de knieën te gaan/met krukje voor de onderste boeken te gaan zitten om daar te zoeken.
Ja, dus Piet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar is iemand op afgestudeerd!![]()
Iets als " winkelconcept toepasbaar in de bieb" inclusief workshops voor het vaste betaalde personeel en de talloze vrijwilligers.
Kassa.
Steekt hand op!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dus Piet.
Overigens zag ik de omzet over het afgelopen jaar.
Verlies 7 % , lager dan de landelijke trend.
Gezien de mogelijke bezuinigingen, praten wij moeders met meerdere kinderen
een bieb pas aan pér kind...hopelijk telt dat mee.
En er zijn sowieso moeders die per kind 10 boeken meenemen ( voor 2 weken).
Rare jongens die hormonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Vertraging is normaler dan op tijd blijkbaar...
Blij dat ik op bed lig. Dagen voor ik ongesteld word heb ik constant trek en voel me onwijs opgeblazen. Groei 3 kg aan en week na dé week is alles weer weg. Maf maar dit me zo blob voelen vind ik altijd vervelend
Goezo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steekt hand op!
Compleet mét dyslectisch kind
En maar blijven enthousiasmeren voor lezen![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhLeuk, dat vroeg naar bed gaan maar je bent zo verrekte vroeg wakker
22:00 uur hier. Afgelopen week was een week vol met energievreters op kantoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ging om 12 uur naar bed en was ook al voor 7 uur wakker
In Nederland?!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Voordeel van vroeg wakker: je hoort de vogels fluiten zonder andere geluiden
Vanaf 4:08quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ilja Gort en de Hema hebben bijgelegd
http://www.telegraaf.nl/i(...)_en_Ilja_Gort__.html
ik heb van half 12 tot 9 geslapen, heerlijk. Vanmorgen een rondje hardgelopen, nu eens een boodschappenlijstje maken..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ging om 12 uur naar bed en was ook al voor 7 uur wakker
Lekker ontbijtje gehaalden ik zocht in de winkel de stroop (pannenkoek tussen de middag, neefje logeert hier) en ik zag die mooie ouderwetse potjes stroop van Friese vlag en daar stond met sierlijke letters 'Rijk aan Glucose!' op
Dat zou tegenwoordig juist een reden zijn iets niet te kopen
Maar aangezien ik absoluut glucose in mijn stroop wil hebben en geen moderne gezondheidsclaims heb ik juist voor dat potje nostalgie gekozen.
Om 7 uur was het echt nog heel stil aan de achterkantquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland?!
Volgens mij gebeurt dat nooit, hoe vroeg ook
Hier wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland?!
Volgens mij gebeurt dat nooit, hoe vroeg ook
Ah. Je gaat weer onschuldige inwoners van IJmuiden lastig vallen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op het bord met posters van politieke partijen hier hangt een poster waarop staat: 'Vertrouw nooit wat op posters staat.'
Wát een mindfuck..
Bewonderenswaardig dat je daar aan begint. Als ik me ergens niet aan zou wagen zijn het wel politiek gesprekken met willekeurige voorbijgangers. Zeker niet als ik ook nog eens een specifieke partij zou moeten promotenquote:
De mensen die je niet willen aanspreken lopen sowieso met een boog om iedereen heenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:35 schreef TAV74 het volgende:
Bewonderenswaardig dat je daar aan begint. Als ik me ergens niet aan zou wagen zijn het wel politiek gesprekken met willekeurige voorbijgangers. Zeker niet als ik ook nog eens een specifieke partij zou moeten promoten
Bij de Slegte in Amsterdam, Kalverstraat zijn alle boeken nu 2 euroquote:
Ik had het al een keer gezien maar ik moet er weer om lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanaf 4:08
http://www.telegraaf.nl/m(...)or_de_rechter__.html
Dit geef je zelfs niet aan de schoonmoeder van je ergste vijand niet te drinken
Q leest heel veel maar alleen nog maar Engels, NL was nooit zijn taal zei hij in zijn laatste brief.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef AnneX het volgende:
Goezo!
En lezen ze nog?
En hoe is het met de zwangere schoondochter.
Snapt J. het al?
Met Golfer als enig lid houdt het natuurlijk snel opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik ga niet stemmen.
Eigenlijk tegen mn principe maar de SP is hier niet vertegenwoordigd. En ik ga niet op een andere partij stemmen
Ja, en dan val ik ook nog eens onder de afdeling Haarlem.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:56 schreef borisz het volgende:
Met Golfer als enig lid houdt het natuurlijk snel op
Wel weer leuk die VVD-lijst daar met namen als: De Mol van Otterloo-Pott Hofstedequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan val ik ook nog eens onder de afdeling Haarlem.
Nog een kandidaat van de VVD in Bloemendaal:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel weer leuk die VVD-lijst daar met namen als: De Mol van Otterloo-Pott Hofstede
Overigens de voorzitter van de Eerste Kamer is lijstduwer bij VVD B'daal.
Een lijsttrekker met de voornaam Jerker kan ik niet serieus nemen.quote:Ik kan jullie lijst drie aanbevelen. Ook daar hebben we een goede club mensen
Wel erg typischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:13 schreef golfer het volgende:
Nog een kandidaat van de VVD in Bloemendaal:
R.J.P.L.P. (Richard) de Nerée tot Babberich
Moest meteen aan dit nummer denken: Zal hopelijk wel los lopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Benieuwd of ie erg jaloers gaat worden, hij is dan alweer 4 en een half als de baby komt en ze bereiden hem wel goed voor. Maar als je jaren alle aandacht hebt gehad en je moet het delen, kan het nog wel eens ff knallen natuurlijk
Goed punt. Beloften in de politiek worden immers zelden waargemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op het bord met posters van politieke partijen hier hangt een poster waarop staat: 'Vertrouw nooit wat op posters staat.'
Wát een mindfuck..
Leuk! Dadelcake klinkt lekker, recept?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Dadelcakejes mooi geluktIn de muffinvormpjes gedaan.
Wortel/ananas cake staat nu in de oven
Morgen nog de zalm en ger. kipwraps maken en gevulde eitjes.
Idem. We hebben hier inmiddels 8 kasten vol met boekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef minilot het volgende:
Hoi allen! Met half oog teruggelezen want ik krijg er op kantoor steeds telefoon doorheen momenteel![]()
Bieb, daar kan ik geen lid van zijn. Ik ben namelijk volstrekt niet in staat om boeken op tijd terug te brengen.Bovendien wil ik boeken gewoon houden. Mijn huis = mijn bieb. Op elke verdieping vier boekenkasten vol.
![]()
O, en kijk, moestuinvorderingen en een zere vinger: http://forum.fok.nl/topic/2072308/5/25#137513130
[ afbeelding ]
Meisje toch!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Daarna nog ff doorgefietst naar de Lidl en in de winkel viel ik plat op mn bil bij een glad stukje. Zat ik daar dan
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Daarna nog ff doorgefietst naar de Lidl en in de winkel viel ik plat op mn bil bij een glad stukje. Zat ik daar dan
Voelt overigens behoorlijk beurs aan.
Jij hebt ook een Billyotheek?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. We hebben hier inmiddels 8 kasten vol met boeken.
Mini wat goed!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef minilot het volgende:
Hoi allen! Met half oog teruggelezen want ik krijg er op kantoor steeds telefoon doorheen momenteel![]()
Bieb, daar kan ik geen lid van zijn. Ik ben namelijk volstrekt niet in staat om boeken op tijd terug te brengen.Bovendien wil ik boeken gewoon houden. Mijn huis = mijn bieb. Op elke verdieping vier boekenkasten vol.
![]()
O, en kijk, moestuinvorderingen en een zere vinger: http://forum.fok.nl/topic/2072308/5/25#137513130
[ afbeelding ]
Dank, maar niet overdrijven, het is volgens Makkelijke Moestuin-concept, dus een kind kan - in theorie - de was doen.quote:
Voorlopige resultaten:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Dadelcakejes mooi geluktIn de muffinvormpjes gedaan.
Wortel/ananas cake staat nu in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopige resultaten:Hmmmm, dadelcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand trouwens nog tips voor heel obscure groenten of kruiden die waanzinnig lekker zijn maar onvindbaar in de gemiddelde supermarkt of standaard groentenboer?
Ik wil meeeerrrrrr zaden kopen en opkweken!
Let me see you stripped down to the bone
[..]
Voorlopige resultaten:Zeker goed gelukt! Die worteltaart ziet er heerlijk uit. Krijg er gelijk trek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
[..]
Voorlopige resultaten:Lekker! Die dadelcakjes zien er super uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank, maar niet overdrijven, het is volgens Makkelijke Moestuin-concept, dus een kind kan - in theorie - de was doen.
eerder van de ravage in mijn tuin na de winter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen geschrokken van de moestuin en de dadelmuffins?
Ik mis de verlichtingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn fiets is af
[ afbeelding ]
bagagedrager erop, ik sta echt te kijken van mezelf, gepriegel en gepruts maar ik bleef gewoon rustig
Er is hier ook niets kapot gevroren of heeft lelijk blad gekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef z80 het volgende:
[..]
eerder van de ravage in mijn tuin na de winter.
gras is gemaaid en ligt nu verspreid over het grasveld zodat de vogels er nesten van kunnen maken.
na een snelle controle van de de fruit bomen en struiken lijken deze allemaal de winter overleeft te hebben.
Aha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
die zit er wel degelijk op hoor :-)[ afbeelding ]
Wacht maar tot de overgang.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier razen mn hormonen door. Ik pas mn broek niet meer. In 5 dagen 4 kg erbij. Mag nu wel stoppen van mij want voel alles bollen
Leukquote:Op zondag 9 maart 2014 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenHeerlijk wandelweer vandaag. Straks ook fijn doen
Je moet ff profiteren van dit weer hequote:Op zondag 9 maart 2014 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LeukIk ga denk ik fietsen of ook wandelen.
Tofquote:Op zondag 9 maart 2014 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb mijn eigen sprookjesbos, daar kom ik net uit terug, 2 uur gelopen en ben niemand tegen gekomen, oh, nee, ik jok, een troep reeen, een haas, een buizerd, paar spechten, en heel veel andere vogels.
Oh, prima hoor begrijp me niet verkeerd, als het aan mij ligt gaat iedereen naar de efteling of slagharen, vooral de mensen die anders op zondag in mijn bos lopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:19 schreef minilot het volgende:
Maar ik heb zin om in de Python te gaan! En in koude biertjes op het terras van het Witte Paard! In de Efteling tevens fauna genoeg: onder meer allerhande watervogels, een struise konijnenpopulatie, twee poezen en een ouwe pauw
Efteling is toch ook veel te duur voor Henk en Ingrid?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de Efteling nog nooit geassocieerd met Henk en IngridPonypark Slagharen wel
Dat ook, vrees ik. Efteling is knalduur. Stel je voor dat je daar heen wilt met 3 kinderenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Efteling is toch ook veel te duur voor Henk en Ingrid?
Je moet Henk en Ingrid niet verwarren met Sjonnie en Anitaquote:Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Efteling is toch ook veel te duur voor Henk en Ingrid?
Volgens mij zijn dat burenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet Henk en Ingrid niet verwarren met Sjonnie en Anita
Lang leven de AH?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook, vrees ik. Efteling is knalduur. Stel je voor dat je daar heen wilt met 3 kinderenwow, wat je alleen al kwijt bent aan entree + parkeren + een ijsje
Je kunt ook een abonnement nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef borisz het volgende:
Eens kijken.
Aan de kassa 35e. Online 32 pp.
AL heb je nu ook luxere tickets
Parkeren kost een tientje
Drievliet dan :'[quote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de Efteling nog nooit geassocieerd met Henk en IngridPonypark Slagharen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |