SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea koestert zich in het Crailose zonnetje
hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedplassen is de redding voor Paul. Geen van de nieuwe Utopianen zal hem eruit stemmen want als je dat doet krijg je zijn bed.
Ja klopt...was vergroot..de 1e medicijnen hielpen niet maar de 2e die hij kreeg wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nee, dat geloof ik niet, wel van med tegen depressies b.v., overmatig alcoholgebruik, maar zijn prostaat bleek toch iets vergroot bij het vorige onderzoek van de dokter? Het is rot genoeg zulke dingen
zit toch plastic om het matras of is dat al weg gehaaldquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het stinkt daar al. Wordt nauwelijks of niet gelucht. Wat denk je nu van dat pisnest. Dat gaat echt meuren!
Andera is typish een Utopia inwonerquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef isax het volgende:
heeft andrea nou serieus die pers foto's van iedere utopia inwoner boven der bed hangen?
mens, je spoort echt niet.
Volgens mij is dat er af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef Inca het volgende:
[..]
zit toch plastic om het matras of is dat al weg gehaald
Ik vind die opdracht voor die broekendisplay eigenlijk niet zo sociaal!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef Urb het volgende:
Paul is weer net op tijd met bijgestellen, waren spullen aan het klaarzetten. Bilyl wil donkerblauwe-denimachtige buitenverf (met een spikkel) nodig, voor spijkerbroeken-logo's
En voor 2 x zoveel geldquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik vind die opdracht voor die broekendisplay eigenlijk niet zo sociaal!
Meneer zei dat hij het model via een (echte) sociale werkplaats heeft laten maken en nu mogen zij het proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |