Hij drinkt natuurlijk ook veel meer water de afgelopen dagen. Maar lijkt mij niet gezond.quote:
Kan dat serieus van het blowen komen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar gaan we weer!
Komt van het blowen, Paul.
Nee,nog effe een zeeschip,zwembad,oliebollenkraam en is het Olympisch stadion niet te koop ivm met foeballe deze zomer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef formule het volgende:
Stream 4 Paul grandioos
11.45 UUR
Alles is geregeld alles besteld
Goed gedaan jochie
Echt mooi om naar te luisteren hoe hij dat doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef formule het volgende:
Stream 4 Paul grandioos
11.45 UUR
Alles is geregeld alles besteld
Goed gedaan jochie
Weet ik veel. Lijkt me een leuk advies als Speelman dat zegt. Geen alcohol en geen drug meer ;-)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan dat serieus van het blowen komen?
nee, dikek onzinquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Weet ik veel. Lijkt me een leuk advies als Speelman dat zegt. Geen alcohol en geen drug meer ;-)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedplassen is de redding voor Paul. Geen van de nieuwe Utopianen zal hem eruit stemmen want als je dat doet krijg je zijn bed.
Het stinkt daar al. Wordt nauwelijks of niet gelucht. Wat denk je nu van dat pisnest. Dat gaat echt meuren!quote:
nee, dat geloof ik niet, wel van med tegen depressies b.v., overmatig alcoholgebruik, maar zijn prostaat bleek toch iets vergroot bij het vorige onderzoek van de dokter? Het is rot genoeg zulke dingenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |