Was echt te belachelijk voor woorden. En ook weer het zoveelste bewijs dat het totaal geen zin heeft om de supervisor erbij te halen want die steunt toch blind de umpire.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:10 schreef wimderon het volgende:
Wat een totale malloot die umpire![]()
Zeggen dat hij niet stopte, zijn hand niet op stak en zelfs nog beweren dat de laatste bal van Stepanek in het midden van de baan was (die bal was ook ruim uit, maar werd niet gecalled door de lijnrechter die al gezien had dat er gechallenged was), waarna Istomin die laatste bal ook nog eens niet mag challengen
Jup. Enige positieve was dat Istomin na die discussie keurig 2 punten op rij pakte om alsnog te breaken..anders was het nog wat tragischer geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:18 schreef Rosario het volgende:
Haha, dit punt had gewoon op alle mogelijke manieren naar Istomin moeten gaan.
Inderdaad. "I didn't saw it."quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was echt te belachelijk voor woorden. En ook weer het zoveelste bewijs dat het totaal geen zin heeft om de supervisor erbij te halen want die steunt toch blind de umpire.
Dit is echt beschamend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:10 schreef wimderon het volgende:
Wat een totale malloot die umpire![]()
Zeggen dat hij niet stopte, zijn hand niet op stak en zelfs nog beweren dat de laatste bal van Stepanek in het midden van de baan was (die bal was ook ruim uit, maar werd niet gecalled door de lijnrechter die al gezien had dat er gechallenged was), waarna Istomin die laatste bal ook nog eens niet mag challengen
Ik dacht dat het Wozniacki was.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef 1239758715981 het volgende:
Soms gebeurt er iets moois in het tennis
https://vine.co/v/MqJetx0trij
Jequote:Op zondag 9 maart 2014 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Raonic al 31 aces. Maar geen enkel BP afgedwongen
Dit is zelfs voor hem extreem. Hij wint de tiebreak met 7-2. In totaal pakte hij 6 returnpunten in die hele setquote:Op zondag 9 maart 2014 02:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jeimpliceert dat dit niet volledig volgens de verwachtingen is?
Ik heb geen beelden gezien, maar ik kan me voorstellen dat hij nog niet optimaal is nadat hij er twee maanden uit is geweest met een enkelblessure.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor hem extreem. Hij wint de tiebreak met 7-2. In totaal oakte hij 6 returnpunten in die hele set
Ik chargeer ook een beetje, maar met een matige return en backhand is het natuurlijk moeilijk breaken.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor hem extreem. Hij wint de tiebreak met 7-2. In totaal pakte hij 6 returnpunten in die hele set
Hier heeft de umpire gewoon gelijk, call kwam een fractie voordat Ryan de bal raakte en dus moet het punt overnieuw.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Wéér een opstootje bij dezelfde scheidsrechter als bij Istomin gisteren. Wat een kneus
Harrison ook nog op z'n Nadals met het vingertje van 'die is uit'quote:Op zondag 9 maart 2014 15:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Wéér een opstootje bij dezelfde scheidsrechter als bij Istomin gisteren. Wat een kneus
RBA speelde wel erg goed vond ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wtf Berdych, hele jaar goed in vorm en nauwelijks te breaken, nu dit plotseling. RBA kan op zijn dag wel tennissen, maar toch.
21:00quote:Op zondag 9 maart 2014 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ben er vroeg bij, maar de finale is volgende week zondag om 20.00 uur NL tijd (12.00 uur lokale tijd, wat ik nogal vroeg vind). Mooie tijd, want het wordt snel nachtwerk.
Waarom 21.00 uur? Het tijdsverschil is volgens mij acht uur, niet negen.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, de zomertijd gaat volgende week zaterdag in?
Acht. Het is daar nu 14.00 uur en hier 22.00 uur.quote:
9 volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Acht. Het is daar nu 14.00 uur en hier 22.00 uur.
Zie de rechterkant van de homepage van de ATP-site. En zie de klok in het stadion.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |