Ja, dat is een feit. Dat jij het niet ruikt verandert daar niks aan. Ieder geslachtsdeel heeft een geur, het ene een sterkere dan de andere.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:42 schreef Grietje-tit het volgende:
Is dat zo? Dan heb ik zeker een slechte neus.
Een ander feit is (alhoewel ik betwijfel dat we moeten praten over een feit bij luchtjes, want is het bewezen?) dat iedereen in een relatie afspraken maakt hoe het sexleven wordt ingericht. Sorry voor het formele taalgebruik.
Een derde feit is dat hier een probleem ligt. Vriendin wil gebeft worden, maar ts zegt euhk...
Beffen vind ik zelf een vanzelfsprekend onderdeel in een relatie. Niet dat iedereen hoeft te vinden, maar als je sexueel een verschil van mening hebt, ligt er een probleem.
Dan vraag ik me af: ruikt de vriendin in kwestie inderdaad naar de Urkse visafslag of heeft vriendlief een hekel aan een doodnormaal vrouwelijk geurtje? Gaat hij ook als een bezetene zijn piemel wassen als hij even binnen is geweest?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:34 schreef Fronde het volgende:
Misschien moet je even geduld hebben, een vriend van mij valt op oudere vrouwen en die ruiken en smaken heel anders dan jonge meiden zegt hij
Boven de 24 verandert de zuurgraad. Meestal gaan ze dan juist wat sterker ruiken.quote:
hahaha ben net weer een maande of.. 3 gestoptquote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Chocovloek het volgende:
Begin met roken. Serieus. Ik ruik niks meer! En mijn vriend rookt ook dus die ook niet, wat ik heel chill vind want dit is inderdaad wel iets om onzeker over te zijn als vrouw zijnde. Plus dat je er gewoon echt heel weinig aan kan doen (ligt aan je hormoonspiegeling geloof ik).
Maar nee, even heel eerlijk, als jij het écht niet wil moet je het gewoon niet doen. Seks hoor niet afgedwongen te worden.
Tip; koop een leuk speeltje waarmee je haar kan verwennen?
Hahah al gedaan, en had dat inderdaad nog voorgesteld om haar op dat moment te koppelen aan me hond (was een grapje natuurlijk).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Godshand het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet van beffen houdt.
Of neem een hond erbij
Had het daar nog met haar over, ze zei dat ze het heel erg spijtig vond dat ik niet van beffen hield omdat zij dat vanzelfsprekend vond in een relatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:24 schreef trolley het volgende:
En een zuigkarper
Of, TS, houdt jouw vriendin wel van de geur van jouw penis?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef quirina het volgende:
En is het uit omdat ze naar een haringkar ruikt?
Zij vond het nog zodanig geil dat ze er van genoot..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef complicate het volgende:
Ik vraag mij gewoon af wat ze van de geur van uw penis vind
Ik snap u, maar dan hou je het toch niet vol he. Diep in jezelf weet je wat je moet doen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Zij vond het nog zodanig geil dat ze er van genoot..
ik vind het wel echt jammer dat ik die bepaalde geur echt niet kan waarderen..
Nja het is toevallig vandaag uit gegaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap u, maar dan hou je het toch niet vol he. Diep in jezelf weet je wat je moet doen...
Ik weet helaas niet of ik moet zeggen "oh het spijt mij voor u" of "ik ben blij voor u"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja het is toevallig vandaag uit gegaan..
maar ja het liefst een meid die niet van orale seks houd... en anders tjah... open relatie laat ik een andere gozer haar beffen of zo, zie wel
.
hahah het is bitterzoet, jammer omdat het een leuke meid was maar aan de andere kant werkte het gewoon nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet of ik moet zeggen "oh het spijt mij voor u" of "ik ben blij voor u"
Maar hoe dan ook, als je u nu beter voelt dan is DAT het belangrijkste, toch?
Haha zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor! Er zijn zwemmen veel visjes in de zee en oh visjes die niet "stinken".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah het is bitterzoet, jammer omdat het een leuke meid was maar aan de andere kant werkte het gewoon niet.
ja inderdaad.. alleen wordt het een beetje moeilijk met toekomstige partners aangezien het al bijna ingebakken zit dat orale seks er gewoon bijhoort.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor! Er zijn zwemmen veel visjes in de zee en oh visjes die niet "stinken".
( sorry voor mijn misplaatste grap, ik probeer het nuchter te zien)
I know. Allee begin nu maar te flirten, versieren enz... Welcome back in the gamequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]![]()
ik maak me niet druk hoor.. het is gewoon altijd jammer als iets niet werkt maar zit nu niet in een hoekje te huilen dat ik nooit meer iemand krijg of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |