abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137522949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef vera166 het volgende:

[..]

pls doe normaal in dit topic, dit is geen klb of wat dan ook
Jij doet ook niet normaal, vandaar mijn reactie.
pi_137522982
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jij doet ook niet normaal, vandaar mijn reactie.
wat doe ik niet normaal dan
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:18:34 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137523252
Pijp hem gewoon opgelost slotje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137528183
Het is me toch allemaal wat. TS moet zich niet zo aanstellen.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:28:53 #130
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137538016
Wat ook wil helpen is lekker gaan zwemmen in zee. Even stiekem het broekje uit, vingertjes in het gleufje leggen en even goed uitwassen. Ben wel een man, maar het lijkt me ook niet onplezierig. Voor mijn part doet de TS het even. Nog sexy ook.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:59:24 #131
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_137538562
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:28 schreef Grietje-tit het volgende:
Wat ook wil helpen is lekker gaan zwemmen in zee. Even stiekem het broekje uit, vingertjes in het gleufje leggen en even goed uitwassen. Ben wel een man, maar het lijkt me ook niet onplezierig. Voor mijn part doet de TS het even. Nog sexy ook.
Moet dan altijd denken aan die keer dat mijn vriendin en ik in zee geil aan het doen waren , hele zee leeg, kwam er zo'n kut bootje met zo'n man erin precies een stukje verderop naast ons liggen. Klootzak.
pi_137570801
quote:
Ik rook én ik hou van orale seks. I'm doomed :'(
pi_137570939
Niet zo zeiken. Gewoon likken. Alsof zij jou lul zo lekker vind smaken/ruiken.
pi_137571043
Gewoon leren door je mond te ademen (a). Zaad is ook geen luchtverfrisser x'D
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_137575523
jezus zeik niet zo man...

denk jij dat zij het lekker vinden om jou stinkende schwans in haar bakkes te douwen, totdat je klaar komt..

Soms, echt heel soms, moet je iets doen, wat voor jou minder prettig is, maar voor de ander des te meer..
pi_137588262
Begin met roken. Serieus. Ik ruik niks meer! En mijn vriend rookt ook dus die ook niet, wat ik heel chill vind want dit is inderdaad wel iets om onzeker over te zijn als vrouw zijnde. Plus dat je er gewoon echt heel weinig aan kan doen (ligt aan je hormoonspiegeling geloof ik).

Maar nee, even heel eerlijk, als jij het écht niet wil moet je het gewoon niet doen. Seks hoor niet afgedwongen te worden.

Tip; koop een leuk speeltje waarmee je haar kan verwennen?
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137588310
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Chocovloek het volgende:
Begin met roken.
Roken aanmoedigen :')

mbo'er gespot :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137588490
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:27 schreef trolley het volgende:

[..]

Roken aanmoedigen :')

mbo'er gespot :')
Sarcasme. Ever heard of it, punk?

EN ik ben ook nog geen Mbo'er. Kijk maar naar mijn correcte grammatica, formulering en vocabulaire.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137594324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:13 schreef Ordos20 het volgende:
Een interessante hypothese: wellicht zijn jullie lichamelijk juist niet zo compatibel? Voordat je in de hoogste boom klimt, lees even door.

De sexpartners waar ik het bed mee heb gedeeld roken allemaal anders als ze opgewonden waren. Normaal wordt ik heel erg opgewonden als ik de geur van een opgewonden vagina ruik (feromonen wellicht?) maar ik heb ook wel eens gehad bij een date dat ik die nauwelijks uitstaan qua geur. Terwijl dat toch niet heel erg ver afweek van normaal en die hield zich correct schoon.

Geur is een belangrijk onderdeel van sex en van wie wij aantrekkelijk vinden. Als iemand goed bij je past lichamelijk dan is de geur van vers zweet bijvoorbeeld heerlijk. Echter van je bijvoorbeeld een familielid wordt je er juist niet warm of koud van. Wellicht zo ook bij sex en beffen. Maar goed zonder beffen is een sexleven niet compleet naar mijn mening.
Dit is zeer van belang bij je verdraagzaamheidsgevoel. Als je lichamelijk, qua genen, bij elkaar past dan vind je elkaar automatisch lekker ruiken en proeven.
Er zijn dagen in de vrouwelijke cyclus... die wat minder zijn. En voedsel heeft ook nog wat invloed.
De pil kan ook van grote invloed zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is het zaad, dat verpest geur en smaak, doordat het met elkaar reageert. Zaad heeft niet dat effect op speeksel, en speeksel niet op het kutvocht.

Verder is het natuurlijk onzin dat een frisgewassen kut niet zou ruiken. Ze ruiken allemaal, de een wat meer dan de ander, en de een wat meer naar je smaak dan de ander. Het kan natuurlijk dat die geur je helemaal niet aanstaat.
Als je bij elkaar past genetisch (tegenovergestelde genen) dan kan je prima de sappen door elkaar hebben, dat smaakt dan prima.

Dus kijk naar haar voedingspatroon (eet ze genoeg fruit, drinkt ze genoeg water), voel je je wel genoeg tot haar aangetrokken, ben je geïndoctrineerd met dat sex vies en fout is ?

En je kunt best even je weerzin opzij zetten om haar toch genot te schenken, als je t goed doet duurt t helemaal niet zo lang.
pi_137594945
Als d'r vagijn stinkt moet ze naar de dokter gaan want misschien heeft ze wel een SOA of een schimmel. Een vagijn hoort niet te stinken, zeker niet als ze het pas gewassen heeft.
En bovendien als ze schimmel of SOA heeft kan jij er ook last van krijgen.
Je kan beter met haar erover praten hoor, ook voor je eigen veiligheid/gezondheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door quirina op 10-03-2014 21:15:06 ]
pi_137595887
De kut van mijn vriendin vind ik echt heerlijk ruiken. Een soort zoete bedwelmende geur, gewoon onweerstaanbaar. Ik ruik ook wel eens aan haar gebruikte slipjes, vind ik ook heerlijk. Het is een sterke reuk, want als ze een aantal slipjes wast ruik ik dat ook aan de andere was zelfs na het wassen. Yamyamyam zeg ik. Sowieso vind ik haar lichaamsreuk heerlijk, is echt een onderschat ding vind ik. Zij ruikt van nature heel lekker, ook als ze 2 dagen niet heeft gedouched.

Dus ik heb te doen met TS, als die kut daadwerkelijk stinkt. Ik denk: slechte voeding. slecht ondergoed (nylon?) en slechte verzorging (teveel zeep?). Of je bent geen liefhebber.
pi_137597174
Hier ook een grote liefhebber van lichaamsgeur!

Vervelend voor je dat jij daar niet zo'n fan van bent, TS.. Seks is in mijn opinie wel een wisselwerking, eenrichtingsverkeer zorgt nou eenmaal niet voor de beste seks. Je zou haar ook kunnen beffen met de wetenschap dat zij 't wel heel fijn vindt, zoiets heb je toch wel voor je vriendin over? :)
pi_137597491
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Je zou haar ook kunnen beffen met de wetenschap dat zij 't wel heel fijn vindt, zoiets heb je toch wel voor je vriendin over? :)
Verander deze zin in:

Je zou ook gewoon seks met hem kunnen hebben, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je toch voor hem over?

Of:

Je zou hem ook gewoon kunnen pijpen, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je dan toch voor hem over?

Ik weet niet, maar ik heb heel sterk het gevoel dat er een gigantisch verschil zit tussen mannen en vrouwen hier in. Als in, vrouwen mogen alles weigeren want anders is het zielig dat ze dingen tegen hun zin in moeten doen, maar mannen moeten niet zo zeiken en gewoon alles maar doen ook al hebben ze er weinig zin in.
Ik vind het krom, bovendien zou ik - als ik TS z'n vriendin was- me afschuwelijk voelen als hij dat zo naar vindt om te doen. Ja, ook omdat ik dan geen orale bevrediging krijg, maar ook omdat hij het alleen met tegen zin wil doen.. Dan is alle lol er toch ook vanaf?
pi_137597717
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Verander deze zin in:

Je zou ook gewoon seks met hem kunnen hebben, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je toch voor hem over?

Of:

Je zou hem ook gewoon kunnen pijpen, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je dan toch voor hem over?

Ik weet niet, maar ik heb heel sterk het gevoel dat er een gigantisch verschil zit tussen mannen en vrouwen hier in. Als in, vrouwen mogen alles weigeren want anders is het zielig dat ze dingen tegen hun zin in moeten doen, maar mannen moeten niet zo zeiken en gewoon alles maar doen ook al hebben ze er weinig zin in.
Ik vind het krom, bovendien zou ik - als ik TS z'n vriendin was- me afschuwelijk voelen als hij dat zo naar vindt om te doen. Ja, ook omdat ik dan geen orale bevrediging krijg, maar ook omdat hij het alleen met tegen zin wil doen.. Dan is alle lol er toch ook vanaf?
Aannames, aannames.. ;) Tegen een vrouw zou ik precies hetzelfde zeggen. Iedereen is ook vrij om alles te weigeren wat hij wil, je moet nooit iets doen wat je -echt- niet wil. Maar ik bedoelde meer dat hij wellicht die houding een beetje kan veranderen. Je kan ook plezier halen uit het feit dat je een ander plezier doet, althans dat merk ik in mijn eigen seksleven. Natuurlijk heeft iedereen harde grenzen, maar als dit een zachte zou zijn dan kun je daar wellicht toch iets meer open voor gaan staan.
pi_137597813
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:

[..]

Aannames, aannames.. ;) Tegen een vrouw zou ik precies hetzelfde zeggen. Iedereen is ook vrij om alles te weigeren wat hij wil, je moet nooit iets doen wat je -echt- niet wil. Maar ik bedoelde meer dat hij wellicht die houding een beetje kan veranderen. Je kan ook plezier halen uit het feit dat je een ander plezier doet, althans dat merk ik in mijn eigen seksleven. Natuurlijk heeft iedereen harde grenzen, maar als dit een zachte zou zijn dan kun je daar wellicht toch iets meer open voor gaan staan.
Ah oké. Ja dat ben ik dan met je eens. Maar TS beft wel, hij geeft alleen aan dat hij het heel vervelend vindt (terecht) dat hij zo'n last heeft van de geur... En dat lijkt me ook lastig. Je wil het doen, natuurlijk (heb ik ook met mijn partner), maar je wil er het liefste ook zelf van kunnen genieten. Dan doe je het nog liever lijkt me.
pi_137598432
Dat is zeker waar!
pi_137609000
Misschien moeten jullie eens beginnen met wat beter lezen.

Er staat toch duidelijk dat hij de geur van vagina's niet chill vind, niet dat dat alleen bij zijn huidige partner zo is. En jullie denken toch niet serieus dat iedere vrouw die hij in zijn bed gehad heeft toevallig op dat moment een schimmelinfectie had.

Het is een feit dat iedere vagina, gezond of niet, net gewassen of niet een luchtje heeft. Dat wil niet zeggen dat het stinkt, maar er zit een geurtje aan. Dat is bij de ene vrouw wat sterker dan bij de andere. En als dat geurtje jou niet aan staat dan is beffen dus niet prettig.

Zelf gelukkig geen last van, maar dat er aan iedere vagina een luchtje zit is een feit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:42:25 #149
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137609238
Is dat zo? Dan heb ik zeker een slechte neus.

Een ander feit is (alhoewel ik betwijfel dat we moeten praten over een feit bij luchtjes, want is het bewezen?) dat iedereen in een relatie afspraken maakt hoe het sexleven wordt ingericht. Sorry voor het formele taalgebruik.
Een derde feit is dat hier een probleem ligt. Vriendin wil gebeft worden, maar ts zegt euhk...
Beffen vind ik zelf een vanzelfsprekend onderdeel in een relatie. Niet dat iedereen hoeft te vinden, maar als je sexueel een verschil van mening hebt, ligt er een probleem.

Dan vraag ik me af: ruikt de vriendin in kwestie inderdaad naar de Urkse visafslag of heeft vriendlief een hekel aan een doodnormaal vrouwelijk geurtje? Gaat hij ook als een bezetene zijn piemel wassen als hij even binnen is geweest? _O-
pi_137610277
Misschien moet je even geduld hebben, een vriend van mij valt op oudere vrouwen en die ruiken en smaken heel anders dan jonge meiden zegt hij
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')