Jij doet ook niet normaal, vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
pls doe normaal in dit topic, dit is geen klb of wat dan ook

wat doe ik niet normaal danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij doet ook niet normaal, vandaar mijn reactie.

Moet dan altijd denken aan die keer dat mijn vriendin en ik in zee geil aan het doen waren , hele zee leeg, kwam er zo'n kut bootje met zo'n man erin precies een stukje verderop naast ons liggen. Klootzak.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:28 schreef Grietje-tit het volgende:
Wat ook wil helpen is lekker gaan zwemmen in zee. Even stiekem het broekje uit, vingertjes in het gleufje leggen en even goed uitwassen. Ben wel een man, maar het lijkt me ook niet onplezierig. Voor mijn part doet de TS het even. Nog sexy ook.

Ik rook én ik hou van orale seks. I'm doomedquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef MaGNeT het volgende:
Opgelost:
nu.nl/wetenschap/2451972/orale-seks-vaker-oorzaak-van-keelkanker-dan-roken-.html

Roken aanmoedigenquote:

Sarcasme. Ever heard of it, punk?quote:

Dit is zeer van belang bij je verdraagzaamheidsgevoel. Als je lichamelijk, qua genen, bij elkaar past dan vind je elkaar automatisch lekker ruiken en proeven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:13 schreef Ordos20 het volgende:
Een interessante hypothese: wellicht zijn jullie lichamelijk juist niet zo compatibel? Voordat je in de hoogste boom klimt, lees even door.
De sexpartners waar ik het bed mee heb gedeeld roken allemaal anders als ze opgewonden waren. Normaal wordt ik heel erg opgewonden als ik de geur van een opgewonden vagina ruik (feromonen wellicht?) maar ik heb ook wel eens gehad bij een date dat ik die nauwelijks uitstaan qua geur. Terwijl dat toch niet heel erg ver afweek van normaal en die hield zich correct schoon.
Geur is een belangrijk onderdeel van sex en van wie wij aantrekkelijk vinden. Als iemand goed bij je past lichamelijk dan is de geur van vers zweet bijvoorbeeld heerlijk. Echter van je bijvoorbeeld een familielid wordt je er juist niet warm of koud van. Wellicht zo ook bij sex en beffen. Maar goed zonder beffen is een sexleven niet compleet naar mijn mening.
Als je bij elkaar past genetisch (tegenovergestelde genen) dan kan je prima de sappen door elkaar hebben, dat smaakt dan prima.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het zaad, dat verpest geur en smaak, doordat het met elkaar reageert. Zaad heeft niet dat effect op speeksel, en speeksel niet op het kutvocht.
Verder is het natuurlijk onzin dat een frisgewassen kut niet zou ruiken. Ze ruiken allemaal, de een wat meer dan de ander, en de een wat meer naar je smaak dan de ander. Het kan natuurlijk dat die geur je helemaal niet aanstaat.

Verander deze zin in:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Je zou haar ook kunnen beffen met de wetenschap dat zij 't wel heel fijn vindt, zoiets heb je toch wel voor je vriendin over?

Aannames, aannames..quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Verander deze zin in:
Je zou ook gewoon seks met hem kunnen hebben, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je toch voor hem over?
Of:
Je zou hem ook gewoon kunnen pijpen, wetende dat hij dat heel fijn vindt, dat heb je dan toch voor hem over?
Ik weet niet, maar ik heb heel sterk het gevoel dat er een gigantisch verschil zit tussen mannen en vrouwen hier in. Als in, vrouwen mogen alles weigeren want anders is het zielig dat ze dingen tegen hun zin in moeten doen, maar mannen moeten niet zo zeiken en gewoon alles maar doen ook al hebben ze er weinig zin in.
Ik vind het krom, bovendien zou ik - als ik TS z'n vriendin was- me afschuwelijk voelen als hij dat zo naar vindt om te doen. Ja, ook omdat ik dan geen orale bevrediging krijg, maar ook omdat hij het alleen met tegen zin wil doen.. Dan is alle lol er toch ook vanaf?
 Tegen een vrouw zou ik precies hetzelfde zeggen. Iedereen is ook vrij om alles te weigeren wat hij wil, je moet nooit iets doen wat je -echt- niet wil. Maar ik bedoelde meer dat hij wellicht die houding een beetje kan veranderen. Je kan ook plezier halen uit het feit dat je een ander plezier doet, althans dat merk ik in mijn eigen seksleven. Natuurlijk heeft iedereen harde grenzen, maar als dit een zachte zou zijn dan kun je daar wellicht toch iets meer open voor gaan staan.
 Tegen een vrouw zou ik precies hetzelfde zeggen. Iedereen is ook vrij om alles te weigeren wat hij wil, je moet nooit iets doen wat je -echt- niet wil. Maar ik bedoelde meer dat hij wellicht die houding een beetje kan veranderen. Je kan ook plezier halen uit het feit dat je een ander plezier doet, althans dat merk ik in mijn eigen seksleven. Natuurlijk heeft iedereen harde grenzen, maar als dit een zachte zou zijn dan kun je daar wellicht toch iets meer open voor gaan staan.

Ah oké. Ja dat ben ik dan met je eens. Maar TS beft wel, hij geeft alleen aan dat hij het heel vervelend vindt (terecht) dat hij zo'n last heeft van de geur... En dat lijkt me ook lastig. Je wil het doen, natuurlijk (heb ik ook met mijn partner), maar je wil er het liefste ook zelf van kunnen genieten. Dan doe je het nog liever lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Aannames, aannames..Tegen een vrouw zou ik precies hetzelfde zeggen. Iedereen is ook vrij om alles te weigeren wat hij wil, je moet nooit iets doen wat je -echt- niet wil. Maar ik bedoelde meer dat hij wellicht die houding een beetje kan veranderen. Je kan ook plezier halen uit het feit dat je een ander plezier doet, althans dat merk ik in mijn eigen seksleven. Natuurlijk heeft iedereen harde grenzen, maar als dit een zachte zou zijn dan kun je daar wellicht toch iets meer open voor gaan staan.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |