Juist daarom zat ik te denken aan een schimmelinfectie oid, want als je na het douchen dus schijnbaar echt nog zo stinkt lijkt mij dat niet helemaal gezond hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Als je het nog steeds vindt stinken nadat ze zich heeft gedoucht en dus haar vagina heeft gewassen, ben je gewoon een aansteller, hoor.Dan ruik je amper wat.
Wellicht is jouw tong dan de oorzaak?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Als je het nog steeds vindt stinken nadat ze zich heeft gedoucht en dus haar vagina heeft gewassen, ben je gewoon een aansteller, hoor.Dan ruik je amper wat.
Dat verschilt echt van vrouw tot vrouw.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Dat is helemaal niet haar goed recht, godverdomme, pijpen zal ze, kreng!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo typisch weer dit, als een vent een keer zegt dat beffen niet relaxed is vanwege de geur moet ie zijn bek houden en doorlikken, terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit
Vrouwen die niet willen pijpen omdat ze het vies vinden stellen zich ook aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo typisch weer dit, als een vent een keer zegt dat beffen niet relaxed is vanwege de geur moet ie zijn bek houden en doorlikken, terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit
Ja, het pijpen of beffen is ook zoveel lekkerder voor jezelf als je ziet dat de ander er niet van genietquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen die niet willen pijpen omdat ze het vies vinden stellen zich ook aan.
Jij wil zeggen dat jij van beffen an sich geniet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, het pijpen of beffen is ook zoveel lekkerder voor jezelf als je ziet dat de ander er niet van geniet
Natuurlijk heb ik qua geurtjes en smaakjes ook wel mindere ervaringen gehad, maar over het algemeen beschouw ik beffen wel als plezierig ja, deels natuurlijk ook vanwege de reactie die je krijgt, maar ik vind het ook gewoon echt lekker om te doen. Sterker nog, ik bef eigenlijk nog liever dan dat ik gepijpt word, omdat ik daar meestal niet echt van geniet. Zijn maar weinig vrouwen die mij klaar krijgen door me te pijpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef trolley het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij van beffen an sich geniet?
Natuurlijk, ik vind beffen ook fijn om te doen, en ook echt niet vervelend. Maar dat komt vooral omdat ik mijn vriendin zie, hoor en voel genieten wanneer ik haar bef, en daar geniet ik dan weer van. Als zij er zelf niet van zou genieten, zou het voor mij ook een stuk minder aantrekkelijk zijn, denk ik.
Daarom: niet aanstellen en gewoon lekker gaan vindenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, het pijpen of beffen is ook zoveel lekkerder voor jezelf als je ziet dat de ander er niet van geniet
Dat spul is slecht voor je kut, het maakt het meestal alleen erger. Een gezond kutje kun je gewoon prima wassen met alleen warm water.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja kutten kunnen erg stinken. De een wel de ander niet. Kan aan jouw reukorgaan en interpretatie liggen wat je vies vindt, maar meestal zijn het geen fijne geurtjes. Denk toch dat je er wel aan went. En laat haar Lactacyd eens proberen!
Zoveel onwetendheid nog steeds, he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat spul is slecht voor je kut, het maakt het meestal alleen erger. Een gezond kutje kun je gewoon prima wassen met alleen warm water.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 03:03 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien dat het eten van ananas ook bij een vrouw werkt?
Ah ok! Ik ben dan ook geen vagina-expert ( Op schoonmaak gebied dan..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat spul is slecht voor je kut, het maakt het meestal alleen erger. Een gezond kutje kun je gewoon prima wassen met alleen warm water.
Ach, van mannen kan ik dat enigszins begrijpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoveel onwetendheid nog steeds, he.
Ik zie het al voor me..quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:08 schreef LelijKnap het volgende:
Mmmz, even gezocht
[ afbeelding ]
(Kan eventueel door het eten geroerd worden).
Zeer onherkenbaar om eerlijk te zijn... En nee, toen was ik nog niet seksueel zeer avontuurlijk en heb ook niet het idee dat de anderen waarmee ik sprak dat wel waren. Beffen was een vrij normaal onderdeel van de seks iig, net als pijpen(ook bij vriendinnen e.d. dus zo).quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Heel vroeger, in de jaren 90, was het nog heel normaal om niet aan orale seks te doen. Het hoorde er niet gewoon bij, dat was iets wat de seksueel meer avontuurlijken of in ieder geval enthousiasteren deden. Als je daar dan met vrienden over sprak gaf je enigzins besmuikt toe dat je dat lekker vond om te doen, maar je nam dat niet van iemand aan en je ging er ook niet vanuit dat je dat zomaar mocht doen of gepijpt ging worden.
Als je het niet lekker vindt moet je het gewoon niet doen, dan wordt het toch niks. Het lekker leren vinden is wel een optie, maar als het er niet in zit, zit het er niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |