abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137444568
Heeft ze geen schimmeltje onder de leden?

Of ze moet veel bier drinken? Daarvan schijnt t ook te gaan meuren.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:07:47 #52
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_137444593
Misschien draagt ze te strakke ondergoed/broek? Hoe dan ook, ik heb het nooit gedaan, zou het gewoon doen.. Misschien smaakt het niet eens zo slecht?
pi_137444624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Als je het nog steeds vindt stinken nadat ze zich heeft gedoucht en dus haar vagina heeft gewassen, ben je gewoon een aansteller, hoor. :') Dan ruik je amper wat.
Juist daarom zat ik te denken aan een schimmelinfectie oid, want als je na het douchen dus schijnbaar echt nog zo stinkt lijkt mij dat niet helemaal gezond hoor :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137444632
quote:
Als je het nog steeds vindt stinken nadat ze zich heeft gedoucht en dus haar vagina heeft gewassen, ben je gewoon een aansteller, hoor. :') Dan ruik je amper wat.
Wellicht is jouw tong dan de oorzaak?
pi_137445237
quote:
Dat verschilt echt van vrouw tot vrouw.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137447446
Zo typisch weer dit, als een vent een keer zegt dat beffen niet relaxed is vanwege de geur moet ie zijn bek houden en doorlikken, terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit :')
pi_137447503
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit
Dat is helemaal niet haar goed recht, godverdomme, pijpen zal ze, kreng! :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137449388
quote:
Zo typisch weer dit, als een vent een keer zegt dat beffen niet relaxed is vanwege de geur moet ie zijn bek houden en doorlikken, terwijl wanneer een vrouw aangeeft pijpen niet chill te vinden dan is het haar goed recht om het niet te doen, je moet niks tegen je zin in doen, dit dat alles, shiiiit :')
:')
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 15:47:45 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137449498
quote:
Vrouwen die niet willen pijpen omdat ze het vies vinden stellen zich ook aan.
Fuck the EBU.
pi_137449805
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vrouwen die niet willen pijpen omdat ze het vies vinden stellen zich ook aan.
Ja, het pijpen of beffen is ook zoveel lekkerder voor jezelf als je ziet dat de ander er niet van geniet :')
pi_137449905
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, het pijpen of beffen is ook zoveel lekkerder voor jezelf als je ziet dat de ander er niet van geniet :')
Jij wil zeggen dat jij van beffen an sich geniet? :')

Natuurlijk, ik vind beffen ook fijn om te doen, en ook echt niet vervelend. Maar dat komt vooral omdat ik mijn vriendin zie, hoor en voel genieten wanneer ik haar bef, en daar geniet ik dan weer van. Als zij er zelf niet van zou genieten, zou het voor mij ook een stuk minder aantrekkelijk zijn, denk ik.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137450396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Jij wil zeggen dat jij van beffen an sich geniet? :')

Natuurlijk, ik vind beffen ook fijn om te doen, en ook echt niet vervelend. Maar dat komt vooral omdat ik mijn vriendin zie, hoor en voel genieten wanneer ik haar bef, en daar geniet ik dan weer van. Als zij er zelf niet van zou genieten, zou het voor mij ook een stuk minder aantrekkelijk zijn, denk ik.
Natuurlijk heb ik qua geurtjes en smaakjes ook wel mindere ervaringen gehad, maar over het algemeen beschouw ik beffen wel als plezierig ja, deels natuurlijk ook vanwege de reactie die je krijgt, maar ik vind het ook gewoon echt lekker om te doen. Sterker nog, ik bef eigenlijk nog liever dan dat ik gepijpt word, omdat ik daar meestal niet echt van geniet. Zijn maar weinig vrouwen die mij klaar krijgen door me te pijpen.

Ook wel eens met een meid in bed gelegen die er dus niks aan vond om gebeft te worden, dat kan ook natuurlijk. Maar dat vond ik echt jammer, en zelfs een gemis eigenlijk die keren dat we met elkaar naar bed gingen. Terwijl ik dat met gepijpt worden totaal niet heb. Als zij aangeeft er niks aan te vinden, of als je er tijdens de seks niet aan toe gekomen ben, dan mis ik dat achteraf niet.
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 16:35:49 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137451258
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daarom: niet aanstellen en gewoon lekker gaan vinden :P
Fuck the EBU.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:46:36 #64
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137455266
Ja kutten kunnen erg stinken. De een wel de ander niet. Kan aan jouw reukorgaan en interpretatie liggen wat je vies vindt, maar meestal zijn het geen fijne geurtjes. Denk toch dat je er wel aan went. En laat haar Lactacyd eens proberen!
En altijd het laatste woord.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:47:31 #65
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137455294
je moet niet IN de vagina likken
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:57:00 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137455646
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja kutten kunnen erg stinken. De een wel de ander niet. Kan aan jouw reukorgaan en interpretatie liggen wat je vies vindt, maar meestal zijn het geen fijne geurtjes. Denk toch dat je er wel aan went. En laat haar Lactacyd eens proberen!
Dat spul is slecht voor je kut, het maakt het meestal alleen erger. Een gezond kutje kun je gewoon prima wassen met alleen warm water.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137455722
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat spul is slecht voor je kut, het maakt het meestal alleen erger. Een gezond kutje kun je gewoon prima wassen met alleen warm water.
Zoveel onwetendheid nog steeds, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:03:46 #68
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_137455856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 03:03 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien dat het eten van ananas ook bij een vrouw werkt?
:Y

Uien, knoflook daarentegen.. Asperges ook. Lekker, ja. Alleen niet tijdens het beffen. Je/haar specifieke voedselinname kan positieve, maar ook negatieve effecten hebben op haar geur en smaak.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:05:23 #69
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137455917
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Ah ok! Ik ben dan ook geen vagina-expert ( Op schoonmaak gebied dan.. *) )
En altijd het laatste woord.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:14:45 #70
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137456205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zoveel onwetendheid nog steeds, he.
Ach, van mannen kan ik dat enigszins begrijpen. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137457803
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 02:08 schreef LelijKnap het volgende:
Mmmz, even gezocht

[ afbeelding ]

(Kan eventueel door het eten geroerd worden).
Ik zie het al voor me..

''Schat, wat gooide jij net door het eten heen??'' :D
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:52:25 #72
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_137457817
Soms stinkt het inderdaad, maar als ze net uit de douche komt en je vindt het nog steeds vies, ben je of een enorm mietje of een flikker.

Als ze net heeft gedouchet hoor je al helemaal amper wat te proeven, alleen geil vocht van een warm lekker vochtig kutje. :9~ :9~ :9~

Man up!!!
pi_137458254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Heel vroeger, in de jaren 90, was het nog heel normaal om niet aan orale seks te doen. Het hoorde er niet gewoon bij, dat was iets wat de seksueel meer avontuurlijken of in ieder geval enthousiasteren deden. Als je daar dan met vrienden over sprak gaf je enigzins besmuikt toe dat je dat lekker vond om te doen, maar je nam dat niet van iemand aan en je ging er ook niet vanuit dat je dat zomaar mocht doen of gepijpt ging worden.

Als je het niet lekker vindt moet je het gewoon niet doen, dan wordt het toch niks. Het lekker leren vinden is wel een optie, maar als het er niet in zit, zit het er niet in.
Zeer onherkenbaar om eerlijk te zijn... En nee, toen was ik nog niet seksueel zeer avontuurlijk en heb ook niet het idee dat de anderen waarmee ik sprak dat wel waren. Beffen was een vrij normaal onderdeel van de seks iig, net als pijpen(ook bij vriendinnen e.d. dus zo).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_137465129
Een kutje niet kunnen waarderen :N

Maat van mij ook. Klaagt dat hij alleen - alsnog met tegenzin - beft als een meisje net uit de douche komt. Mij boeit het niets, ik lik mijn vriendin wanneer ze maar wil ^O^ En ze is er blij mee.
pi_137465711
Stel je niet zo aan man. Fris kutje zo net onder de douche vandaan is toch heerlijk. :9

Een chick die mn gezicht wilde bereiden de ochtend na het stappen was dan weer geen pretje. :{
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')