Van dat Engelse accent gaan m'n nekharen echt overeind staanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Wombats was echt 13 in een dozijn meuk inderdaad, maar wel lekker.
Die staat ook op Lowlands. Goddomme wat was dat een partij zaadschieten op BKSquote:
Nog even wachten tot het volledige programma bekend is. Ik ga er werken dit jaar, dus waarschijnlijk lekker bandjes kijken tijdens het werkquote:
Bier tappen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog even wachten tot het volledige programma bekend is. Ik ga er werken dit jaar, dus waarschijnlijk lekker bandjes kijken tijdens het werk
Geen idee nog. Binnenkort is er een bijeenkomst en dan zal je jezelf wel op kunnen geven voor iets wat je leuk vindt om te doen.quote:
optreden! of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee nog. Binnenkort is er een bijeenkomst en dan zal je jezelf wel op kunnen geven voor iets wat je leuk vindt om te doen.
Als je binnen een minuut de zaal leeg wil, dan wel.quote:
haha, als afsluiter!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je binnen een minuut de zaal leeg wil, dan wel.
Hoiquote:
Slaap lekker knulquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Awards-op-10-april/
Dit is trouwens ultiem fantastisch
Roel heb je al een draaiboek klaarliggen?
Nu echt slapuh
Wietquote:
Niet mijn dingquote:
Zekerquote:
John wil het niet voor de zoveelste keer over het kaartincident hebben en heeft dat gisteren aangegeven bij het team van Giel. Giel wil dat niet. Fittie!quote:
Whehe. Leer Giel kennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
John wil het niet voor de zoveelste keer over het kaartincident hebben en heeft dat gisteren aangegeven bij het team van Giel. Giel wil dat niet. Fittie!
Precies. Goedkoop scorenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef J.Pistone het volgende:
Als het zijn geliefde Sanne Hans was geweest had hij wel geluisterd, dit hele boek boeit hem persoonlijk gewoon niets dus maakt hij er even een goedkope fittie van. Tenenkrommend.
Ik denk eerlijkgezegd wel dat Giel het heft aangegeven aan zijn team maar die het niet door hebben gegeven in de hoop op spraakmakende radio...quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had dan gezegd dat je team afspraken kan maken, maar jij lekker doet wat je wil. Je hoef John de Wolf niet uit te nodigen.
Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell recordsquote:
Hij doet dat ook gewoon omdat John niet echt een A-ster is en dat hele boek Giel niet boeit. John had ook een prima uitleg en het zelfs van te voren aangegeven. Ik vind het nogal triest en arrogant hoe Giel dan met zo iemand omgaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk eerlijkgezegd wel dat Giel het heft aangegeven aan zijn team maar die het niet door hebben gegeven in de hoop op spraakmakende radio...
Moet je je als programmamaker niet aan de gemaakte afspraken houden? John had toch bij het team van Giel aangegeven dat hij het niet over een bepaald onderwerp wilde hebben?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Hij doet dat ook gewoon omdat John niet echt een A-ster is en dat hele boek Giel niet boeit. John had ook een prima uitleg en het zelfs van te voren aangegeven. Ik vind het nogal triest en arrogant hoe Giel dan met zo iemand omgaat.
Mensen met fatsoen wel, maar zijne koninklijke hoogheid Giel Beelen niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Moet je je als programmamaker niet aan de gemaakte afspraken houden? John had toch bij het team van Giel aangegeven dat hij het niet over een bepaald onderwerp wilde hebben?
Alweer een biertje opquote:
Welke was het?quote:
Ik hou er wel van jaquote:
Huh?quote:
Oh ik dacht dat je zei "was het wat"quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei "was het wat"Tijd voor koffie
Het was Paloma Faith gecovered door Triggerfinger
Waar ben je nu dan? Op een uit de hand gelopen date?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Goed plan, koffie. Heb geen oog dicht gedaan vannacht (de hele week eigenlijk al niet). Ik zal blij zijn als ik vrijdag weer naar mijn eigen huis en eigen bed mag.
Wás het maar een uit de hand gelopen datequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? Op een uit de hand gelopen date?![]()
ah da's wel kut jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wás het maar een uit de hand gelopen date
Ik moet deze week 'oppassen' op de honden van mijn zus. En die beesten zijn 's morgens om 7 uur al wakker en hyper
Dank jequote:
Elbow.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie zijn dit? Queens of the Stone Age?
quote:
Echt waar? Ik dacht dat die alleen van die jengelmuziek maakten. Maar dat best goed....quote:
wolfrolf heeft smaak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen borsten.
-minthy!!!!111
-wolfrolf
Met zo'n gezichtje heb je geen borsten nodigquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen borsten.
-minthy!!!!111
-wolfrolf
Ik vind het anders een leuke bijkomstigheid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met zo'n gezichtje heb je geen borsten nodig
Eminem
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met zo'n gezichtje heb je geen borsten nodig
Eminem
Borstenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind het anders een leuke bijkomstigheid.
Dat dan weer wel, maar liever wat kleinere borsten maar wel een goed gevormde bipsquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind het anders een leuke bijkomstigheid.
SC. Stel je voor dat deze 2 vrouwen heel zwoel op je af komen kruipen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar liever wat kleinere borsten maar wel een goed gevormde bips
Puntige schouderquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
SC. Stel je voor dat deze 2 vrouwen heel zwoel op je af komen kruipen.
Verdomme. Dan heb je het toch niet meer?
manmanman hou op schei uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
SC. Stel je voor dat deze 2 vrouwen heel zwoel op je af komen kruipen.
Verdomme. Dan heb je het toch niet meer?
Die tyfusbeesten zitten al weken op het raam van m'n kantoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef Pandaplint het volgende:
Ok jongens. Het is officieel lente
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die tyfusbeesten zitten al weken op het raam van m'n kantoor
#plaag
Ik ben gisteren al verbrand door de zonquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef Pandaplint het volgende:
Ok jongens. Het is officieel lente
[ afbeelding ]
godver, nou!quote:
Pics.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al verbrand door de zon![]()
Tanlinesquote:
quote:
quote:
Neuh.quote:
Alleen m'n gezicht is verbrand door gisteren in de zon naar de optocht te kijkenquote:
ik ben altijd keurig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
3FM probeert er een aardige stunt van te maken, maar De Wolf doet het toch allemaal keurig?
Hele ochtend wezen houthakken in tshirt. Heerlijk weer hier!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag 16 graden, morgen 18 graden, zaterdag 22 graden
En dit wordt als koud gezien hier.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hele ochtend wezen houthakken in tshirt. Heerlijk weer hier!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hele ochtend wezen houthakken in tshirt. Heerlijk weer hier!
En de temperatuur stijgt weer in Mexilhoera!quote:
je vergat een letter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En de temperatuur stijgt weer in Mexilhoeira!
Er stijgt wel meer daar denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En de temperatuur stijgt weer in Mexilhoera!
Van Amante Ratos?quote:
Juanes de Amante Ratosquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van Amante Ratos?
*google translatie vertaling
Waarom heeft Giel een zonnebril op?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:05 schreef Holenmens het volgende:
http://www.voetbalfreaks.(...)-uit-3fm-studio.html
Boze John de Wolf stormt weg uit 3FM-studio
Giel
Oogontstekingquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom heeft Giel een zonnebril op?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:15 schreef ChatGirl het volgende:
SC, is dit niets voor jou?
TV / [RTL4] Help onze dochter aan de man - vanaf donderdag 6 maart!
Ik kan nergens nog foto's vinden van de deelneemsters, dus ik vrees het ergstequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als ze aantrekkelijk zijn en dat betwijfel ik... anders:
1) hadden ze waarschijnlijk al iemand gehad
b) zouden ze niet mee doen aan zo'n programma
Morgenavondquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nergens nog foto's vinden van de deelneemsters, dus ik vrees het ergste
Vanavond toch maar kijken, want leedvermaak
Er is vast een reden dat ze nog geen man heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgenavond
maar volgens mij is het die chick uit het filmpje (heb geen geluid dus kon het niet checken).
Beetje saaie uitstraling had ze
Tja ik ben voorzichtig met dat soort uitsprakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is vast een reden dat ze nog geen man heeft.
Ik weet van mezelf prima waarom ik nog geen man heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik ben voorzichtig met dat soort uitspraken
want er is natuurlijk ook een reden dat ik nog geen vrouw heb![]()
Ik wil alleen niet uitzoeken WAT die reden is eigenlijk
Man man man dat filmpjequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nergens nog foto's vinden van de deelneemsters, dus ik vrees het ergste
Vanavond toch maar kijken, want leedvermaak
Oepsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgenavond
maar volgens mij is het die chick uit het filmpje (heb geen geluid dus kon het niet checken).
Beetje saaie uitstraling had ze
Ik geef altijd m'n vakgebied waarin ik werk, m'n bezette omgeving (waardoor je ook geen loslopende nieuwe singles leert kennen) de schuldquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf prima waarom ik nog geen man heb.
Ik geef gewoon mijzelf de schuld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef altijd m'n vakgebied waarin ik werk, m'n bezette omgeving (waardoor je ook geen loslopende nieuwe singles leert kennen) de schuld![]()
Dit vooral. Iedereen in m'n omgeving gaat hokken, trouwen of krijgen kinderen. Zit je dan als enige singlequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
bezette omgeving (waardoor je ook geen loslopende nieuwe singles leert kennen) de schuld![]()
Plaatsvervangende schaamte ja.quote:
En weer in scene gezet neem ik aan. Dit soort dingen moet je gewoon verzonnen hebben.quote:
Dat is met dit soort programma's altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En weer in scene gezet neem ik aan. Dit soort dingen moet je gewoon verzonnen hebben.
Hej Bos!quote:
te kleine boomstammenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf prima waarom ik nog geen man heb.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit vooral. Iedereen in m'n omgeving gaat hokken, trouwen of krijgen kinderen. Zit je dan als enige single
Het ligt niet aan de man, het ligt aan mij.quote:
quote:
Typisch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bijna alleen maar onbezette vriendinnen die allemaal ook maar niet aan de man komen.
We gaan later allemaal samenwonen met duizend katten en hondenquote:
Zelfmedelij? Ik heb mijn toekomst omarmt.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We gaan later allemaal samenwonen met duizend katten en honden
Ok. Lijkt me lastig. Maar knapquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfmedelij? Ik heb mijn toekomst omarmt.
RAAAARRRRRquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfmedelij? Ik heb mijn toekomst omarmt.
Heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit vooral. Iedereen in m'n omgeving gaat hokken, trouwen of krijgen kinderen. Zit je dan als enige single
kijken wat je had kunnen hebben als je niet zo snel had toegehapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
gvd, tindermeisje die onze klant is geworden waar ik werk is pasgeleden getrouwd...
manmanman wat doe je dan op tinder
Zo'n eentje zag ik er maandag of dinsdag ook. 'Loving <naam>'quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
gvd, tindermeisje die onze klant is geworden waar ik werk is pasgeleden getrouwd...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]Man man man
- "Gewoon even kijken hoe ik nog in de markt lig"
- "Een vriendin heeft het op mijn telefoon geïnstalleerd"______________!
nu al ongelukkig in het huwelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn
en waarom dan die zaadvragende oogjes hier op de borrel![]()
![]()
misschien wel een open huwelijk... open relaties/huwelijken zijn helemaal hip & happening tegenwoordigquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nu al ongelukkig in het huwelijk
de normen en waarden van tegenwoordigquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
misschien wel een open huwelijk... open relaties/huwelijken zijn helemaal hip & happening tegenwoordig
Een kat is tenminste trouw zo lang je voor eten zorgtquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de normen en waarden van tegenwoordig
Dat kun je van een man niet zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een kat is tenminste trouw zo lang je voor eten zorgt
Ja maar een man schijt ook niet op je vloerkleed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kun je van een man niet zeggen.
van een vrouw ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kun je van een man niet zeggen.
ja ik ook... dus wat wil je daarmee zeggenquote:
Heel lang pluis danquote:
Trouwen dan maar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja ik ook... dus wat wil je daarmee zeggen?
daar doe ik dan weer niet aanquote:
Van mij mag je er elke week eentje doen. Zolang je maar niets seksueels uitvoert.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
daar doe ik dan weer niet aan
althans... ik heb wel zin in een goed feestjeVrijgezellenfeesten
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie weer tegen een thermometer te ademen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie weer tegen een thermometer te ademen?
Dark Whoresquote:
Ok, ok, de week is weer doormiddenquote:
Jaquote:
Inholland hé.quote:
Let een beetje op je weurwden arwbeiwderw!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja jij bent zo'n kakkertje van de universiteit zeker
Zit je ook op hockey? Of tennis?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wel letterlijk in Holland ja xD
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op zo'n manier denken Den Haag op de kaart te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./RoelOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
BJ staat met raketten op een parkeerplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Roel![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
BJ staat met raketten op een parkeerplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Roel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Sander is zelf de mol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef alors het volgende:
Ik heb em uitgezet, niet spoileren gaarne, of in spoilers.
Art is de Mol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef alors het volgende:
Ik heb em uitgezet, niet spoileren gaarne, of in spoilers.
Ik geloof er helemaal niks van!quote:
En? Wat zeiden ze?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Boulevard gaat het zo over Giel en John hebben
Verrassend ook! Het is niet zo dat Coldplay altijd MH wordt als ze weer een nieuwe scheet hebben gelatenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:31 schreef Pino112 het volgende:
"De nieuwe Coldplay op 1, wat een megahit!"
Domien, 5 maart 2014.
Dus. Trekt uwen conclusie.
Klopt! Anders was Midnight ook al MH geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verrassend ook! Het is niet zo dat Coldplay altijd MH wordt als ze weer een nieuwe scheet hebben gelaten
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt! Anders was Midnight ook al MH geweest.
DeRoel!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
DeRoel!![]()
Nog bedankt, nu zit ik de hele avond viva hollandia te neuriën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |