Van dat Engelse accent gaan m'n nekharen echt overeind staanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Wombats was echt 13 in een dozijn meuk inderdaad, maar wel lekker.
Die staat ook op Lowlands. Goddomme wat was dat een partij zaadschieten op BKSquote:
Nog even wachten tot het volledige programma bekend is. Ik ga er werken dit jaar, dus waarschijnlijk lekker bandjes kijken tijdens het werkquote:
Bier tappen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog even wachten tot het volledige programma bekend is. Ik ga er werken dit jaar, dus waarschijnlijk lekker bandjes kijken tijdens het werk
Geen idee nog. Binnenkort is er een bijeenkomst en dan zal je jezelf wel op kunnen geven voor iets wat je leuk vindt om te doen.quote:
optreden! of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee nog. Binnenkort is er een bijeenkomst en dan zal je jezelf wel op kunnen geven voor iets wat je leuk vindt om te doen.
Als je binnen een minuut de zaal leeg wil, dan wel.quote:
haha, als afsluiter!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je binnen een minuut de zaal leeg wil, dan wel.
Hoiquote:
Slaap lekker knulquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Awards-op-10-april/
Dit is trouwens ultiem fantastisch
Roel heb je al een draaiboek klaarliggen?
Nu echt slapuh
Wietquote:
Niet mijn dingquote:
Zekerquote:
John wil het niet voor de zoveelste keer over het kaartincident hebben en heeft dat gisteren aangegeven bij het team van Giel. Giel wil dat niet. Fittie!quote:
Whehe. Leer Giel kennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
John wil het niet voor de zoveelste keer over het kaartincident hebben en heeft dat gisteren aangegeven bij het team van Giel. Giel wil dat niet. Fittie!
Precies. Goedkoop scorenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef J.Pistone het volgende:
Als het zijn geliefde Sanne Hans was geweest had hij wel geluisterd, dit hele boek boeit hem persoonlijk gewoon niets dus maakt hij er even een goedkope fittie van. Tenenkrommend.
Ik denk eerlijkgezegd wel dat Giel het heft aangegeven aan zijn team maar die het niet door hebben gegeven in de hoop op spraakmakende radio...quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had dan gezegd dat je team afspraken kan maken, maar jij lekker doet wat je wil. Je hoef John de Wolf niet uit te nodigen.
Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell recordsquote:
Hij doet dat ook gewoon omdat John niet echt een A-ster is en dat hele boek Giel niet boeit. John had ook een prima uitleg en het zelfs van te voren aangegeven. Ik vind het nogal triest en arrogant hoe Giel dan met zo iemand omgaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk eerlijkgezegd wel dat Giel het heft aangegeven aan zijn team maar die het niet door hebben gegeven in de hoop op spraakmakende radio...
Moet je je als programmamaker niet aan de gemaakte afspraken houden? John had toch bij het team van Giel aangegeven dat hij het niet over een bepaald onderwerp wilde hebben?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Hij doet dat ook gewoon omdat John niet echt een A-ster is en dat hele boek Giel niet boeit. John had ook een prima uitleg en het zelfs van te voren aangegeven. Ik vind het nogal triest en arrogant hoe Giel dan met zo iemand omgaat.
Mensen met fatsoen wel, maar zijne koninklijke hoogheid Giel Beelen niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Moet je je als programmamaker niet aan de gemaakte afspraken houden? John had toch bij het team van Giel aangegeven dat hij het niet over een bepaald onderwerp wilde hebben?
Alweer een biertje opquote:
Welke was het?quote:
Ik hou er wel van jaquote:
Huh?quote:
Oh ik dacht dat je zei "was het wat"quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei "was het wat"Tijd voor koffie
Het was Paloma Faith gecovered door Triggerfinger
Waar ben je nu dan? Op een uit de hand gelopen date?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Goed plan, koffie. Heb geen oog dicht gedaan vannacht (de hele week eigenlijk al niet). Ik zal blij zijn als ik vrijdag weer naar mijn eigen huis en eigen bed mag.
Wás het maar een uit de hand gelopen datequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? Op een uit de hand gelopen date?![]()
ah da's wel kut jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wás het maar een uit de hand gelopen date
Ik moet deze week 'oppassen' op de honden van mijn zus. En die beesten zijn 's morgens om 7 uur al wakker en hyper
Dank jequote:
Elbow.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie zijn dit? Queens of the Stone Age?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |