Beth of Glenn denk ik. De nieuwere personages worden de laatste paar eps wel wat menselijker gemaakt en meer geïntroduceerd als meer betekenisvolle karakters. Dus ik verwacht dat er zal wel een main character zal gaan sterven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef MouzurX het volgende:
Wie denken jullie dat er als volgende dood gaat ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Beth of Sasha doodgaan, of 1 van die meisjes.
Wat Terminus is zullen we pas te weten komen aan het einde van de seizoensfinale, ik denk als cliffhanger, alles voorafgaand zal wel een soort reünie worden van de groepen.
Ben wel benieuwd, Terminus komt namelijk niet in de comics voor.
SPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Inderdaad. Prima eps maar het gaat traag als dikke stront door een trechter. Iets meer tempo mag wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef planethugo het volgende:
vond het weer een prima ep al schiet het verhaal an sich natuurlijk voor geen meter op. De poppetjes worden traag op hun plek gezet en dat is niet zo een probleem, maar wel als die verhalen 3 afleveringen voor het einde elkaar nog niet erg veel raken maar dan hebben ze straks geen tijd om daar een fatsoenlijke ontknoping van te maken. Hopelijk wordt dat dan niet afgeraffeld. Hoe dan ook is het een stuk beter dan de eerste helft van dit en de laatste van vorig seizoen
Ze eet ook niet, dus...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Droathoah het volgende:
Knap dat Maggie zulke mooie witte tanden houdt terwijl ze ze nooit poetst
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha ik dacht precies hetzelfde. Beetje raar ja...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Droathoah het volgende:
Knap dat Maggie zulke mooie witte tanden houdt terwijl ze ze nooit poetst
Klopt, ik vind die horror sfeer wel heel leuk, het mag van mij wel een beetje meer horrorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef MouzurX het volgende:
Dit tweede deel van het seizoen is trouwens echt wel heel anders dan alle andere seizoenen vind ik.
Veel meer horror/emotionele ontwikkeling. Had je eerst totaal niet, toen draaide het om de groepsdynamiek en een plek zoeken om te blijven.
Vind de horror dus niet leuk want het is een serie en je weet dat de personages niet dood gaan (iig op dit moment, ze gaan niet halverwege een "saaie" aflevering dood na 1 minuut horror)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, ik vind die horror sfeer wel heel leuk, het mag van mij wel een beetje meer horror
Na 'The Talking Dead' lieten ze nog een sneak peek van de volgende aflevering zien en dat fragment was best wel scary.
Verdmme. Staat niet op spotifyquote:
Ze gebruikte het bloed om een bericht voor Glenn achter te laten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom snijd maggie die maag van die zombie open en gaat in de darmen zitten roeren ??
mis ik iets
waarschijnlijk werd ze ontvoerd oidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
Ja zag het, tsja en nu heeft Daryl nieuwe gangster vrienden.
Waarom scheurde dat blondje eigenlijk weg met die auto , het ging toch goed Daryl had haar zo vaak gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |