abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:50:35 #76
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137527149
O. had ook wel even moeite hoor toen we hem van drie wielen naar twee wielen ombouwden maar dat evenwicht was vrij snel weer gevonden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:03:46 #77
100412 mefke79
komt goed!
pi_137527746
Onze wbb gaat nu al meer dan drie jaar mee. Oudste kreeg hem toen hij 1 werd en hij gebruikt em nog. Inmiddels fietst hij zonder zijwielen al hele stukken, maar kennelijk is het nog steeds leuk om er mee te racen. Jongste gebruikt em nog met drie wielen. Ja ze zijn duur maar super degelijk en lang te gebruiken. En daarna op marktplaats weer goed te verkopen. Ik zou hem niet willen missen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:12:56 #78
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137528126
Zijn wel leuke dingen, maar m.i. veel te prijzig. Ook al gaan ze heel lang mee. (moet je wel een kind hebben die er een beetje zuinig op is denk ik? Niet zoals die van mij dus :P )

Vandaag deel 1 van de visite gehad, morgen komt de rest.
Ze heeft wel een paar leuke kadootjes gekregen :) gelukkig geen troep :)
('spijker' jasje, jurkje, knuffel hond, telefoontje, zo'n ring piramide ding)

Bitterend, als ik jou was zou ik op een rommelmarkt/koningenmarkt kijken voor een klein (goedkoop) fietsje. Misschien vind ze het wel leuk? En anders heb je m maar alvast :P
Gewoon lekker mee rond laten sjouwen, harstikke leuk

Cristel zat vandaag op de trekker van grote broer :P Helemaal geweldig, ze zat te chillen op dat ding, met dr benen over het stuur _O-
pi_137528415
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh O+ O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:25:47 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_137528721
Als mijn jongens iets niet zijn, dan is het zuinig. Fietsen staan wel altijd 's nachts binnen, maar dat geldt voor elke fiets bij ons. De wbb's waren cadeautjes bij ons. Ouders en tantes hebben geld bij elkaar gelegd. Het zijn de enige nieuwe fietsen tot nu toe. Alles wat we ernaast hebben zijn mp vondsten. Overigens de jongste wordt in juni drie en hij kan pas sinds drie weken trappen. Sindsdien racet hij op een 12 inch fiets met zijwielen en moet ik sprinten om hem bij te houden. Zo snel kan het dus gaan als ze het door krijgen.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:26:29 #81
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137528756
Thx voor de uitleg! Anouk scheurt op het kdv al rond op zo'n loop fiets met 2 wielen.

Druk weekend zo PE!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:27:06 #82
244125 laziness
pi_137528780
Het is wel stevig spul hoor. Je kan er mee smijten en op het strand racen.
Tenzij je er moedwillig met vier man op gaat springen zie ik de wishbonebike hier echt niet stuk gaan.

O. zit bij de driewieler met zijn knieën tegen het stuur dus dat is niks.
Fiets met zijwieltjes moeten we nog kopen. De loopfiets nemen we standaard mee in de auto als we weg gaan.
Hij heeft zijn geld al lang opgebracht.
Niet dat ik vind dat iedereen aan dat ding moet hoor maar als je de prijs afzet tegen hoe lang hij mee gaat en de degelijkheid valt het nog wel mee. Als ik twee keer een nieuwe puky had moeten kopen want die heb je in verschillende hoogtes, dan was ik net zo duur uit geweest.

Ik ga op zoek naar een 16 inch fietsje op MP. Trappen kan hij dus eens zien hoe dit gaat verlopen.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:40:26 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_137529423
Lazi zelfs driekus heeft nog een 14 inch en die is 110 cm. Ik zou eerder voor een 12 inch gaan. Zorg dat hij licht trapt en dat zadel goed te verstellen is. Daar het fietsen op leren en dan een grotere kopen voor het echte werk.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:45:52 #84
244125 laziness
pi_137529615
Minke van lijnloos was te groot voor een 12 inch dus dat leek me voor Ollie dan een beetje zonde van mijn geld maar ik zal eerst eens passen bij de fietsenwinkel.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:47:56 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_137529712
En wat lazi zegt over de wbb klopt. Het is gewoon een keuze die je maakt. Zo kiezen we er nu dus voor om goedkope fietsen te kopen. Ze hebben er beide drie: bij ons thuis en bij beide grootouders. Bespaart ons het gesleep met fietsen en samen kosten ze minder dan 1 nieuwe fiets.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:52:25 #86
100412 mefke79
komt goed!
pi_137529915
Wij vonden driekus zijn 12 inch op straat bij het oud ijzer. Zijwielen gekocht en fiets gesmeerd en gaan. Daarna weer verkocht want hij trapte wat zwaar. Nu voor tienus eentje van mp voor wel 15 euro. Dat was precies 1,95 minder dan dat de zijwielen gekost hebben.
Je moet er even naar zoeken maar 14 inch bestaat ook. Driekus heeft die.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:17:57 #87
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137531090
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:38 schreef laziness het volgende:
Dat is het voordeel van een wishbonebike. Eerst een driewieler loopfiets en dan een tweewieler.
Maar de prijs is er ook wel naar.
Ik vind het wel echt het geld waard :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137533701
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt het geld waard :Y
Misschien wel inderdaad als je ze koopt vanaf 1 jaar dan maken ze ook nog echt gebruik van de drie wielen, als je er een gaat kopen tegen de tijd dat het kind twee wordt zou ik persoonlijk al voor een tweewieler gaan. Tenminste Jelle heeft van dat ie ongeveer anderhalf was op zon simpel plastic vierwiel loopfietsje gespeeld en een maand voor hij twee werd heeft hij een puky gekregen en dat was een half uurtje erg rustig aan doen en vanaf toen was ie helemaal gewend en gaat ie als een speer.
En van een puky heb je ook geen twee maten nodig hoor, die zijn best ruim in hoogte te verstellen.

Maar zon wishbonebike had ik zelf ook wel gewild voor Jelle toen hij een werd maar vond ze erg duur. En daarbij wist hij op dat moment ook nog niet wat hij met z'n vierwiel loopfietsje moest. Maar het zijn mooie dingen!
  zondag 9 maart 2014 @ 00:53:41 #89
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137534127
Ik heb hem pas geleden gekocht en hij werd toen 3. :D
Hij zit nu op de 1 na kleinste stand als tweewieler en zijn zus van 6 past er zodra je hem op de grotere standen doet ook nog goed op. Hij kan heel erg lang mee in lengte.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137536006
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef mefke79 het volgende:
Overigens de jongste wordt in juni drie en hij kan pas sinds drie weken trappen. Sindsdien racet hij op een 12 inch fiets met zijwielen en moet ik sprinten om hem bij te houden. Zo snel kan het dus gaan als ze het door krijgen.
Pas 3 weken? Dot is al een maand 3 en die trapt volgens mij nog niet. We hebben thuis geen fiets en hier oefent ze dus ook niet, maar ze vindt loopfietsen nog veel te fijn.
Met de balans heeft ze nooit echt moeite gehad, maar trappen bedenkt ze gewoon nog niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137536280
T zit pas sinds een paar wkn op een 16inch en die is in okt 4 geworden. Hij kon nog niet met de benen aan de grond. Hij is ong 1.06mtr.vanaf de zomervakantie op een 14inch maar die zijn idd niet zo gangbaar.

J. Fietst sinds hij ong. 2jr en 3mnd is op een 12inch incl zijwieltjes.gister nog weer eraf gehaald maar geen succes terwijl hij t super doet op de loopfiets.

Succes met de aankoop.
pi_137536664
Hier een cars loopfiets geworden :P
Wel een 12" versie. Hij kan met de hakken net niet op de grond, maar hij rijdt er wel op. Dan kan hij straks als het echt lente wordt er mooi op. Was nog cadeau voor zijn verjaardag van mijn ouders. Ik mocht geen goedkoop ding kopen dat na 3 maand uit elkaar valt

Chris kreeg met 3 jaar een 12" fietsje(tot 3j10m met zijwieltjes), met 4j2m over naar een 16", en met 5,5 maat een 20". Die laatste 2 allebei van marktplaats, en die 16 ook door verkocht voor 5 euro minder. Chris heeft wel iets korte benen in verhouding, maar eigenlijk behoorlijk gemiddeld op de curve.
Driewieler had Chris met 2,5 door. Daan fietst daar inmiddels ook al op rond. Op een gewone fiets probeert hij het ook, maar die heb ik niet in die maat hier staan (bij mijn ouders 200km verderop).
  zondag 9 maart 2014 @ 09:38:48 #93
100412 mefke79
komt goed!
pi_137537305
Geen idee wanneer ze het idee van trappen door moeten hebben, maar het verbaasd me dat nu hij het kan, het meteen volluit en hard gaat. De oudste is wat voorzichtiger. Die fietste met 3j en 9 maanden zonder zijwielen maar heeft rond 3,5 een maand of drie niet willen fietsen omdat hij bang was om te vallen.
  zondag 9 maart 2014 @ 09:59:31 #94
244125 laziness
pi_137537582
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 06:56 schreef het-is-mij het volgende:
T zit pas sinds een paar wkn op een 16inch en die is in okt 4 geworden. Hij kon nog niet met de benen aan de grond. Hij is ong 1.06mtr.vanaf de zomervakantie op een 14inch maar die zijn idd niet zo gangbaar.

J. Fietst sinds hij ong. 2jr en 3mnd is op een 12inch incl zijwieltjes.gister nog weer eraf gehaald maar geen succes terwijl hij t super doet op de loopfiets.

Succes met de aankoop.
De mijne is 104cm dus de 16 inch is volgens mij echt zo gek nog niet gedacht.

Wij hebben de wishbonebike gekocht met zijn tweede verjaardag. Eerst een half jaartje drie wielen en daarna omgebouwd.
Met zijn eerste verjaardag had O. er nog weinig mee gekund in mijn ogen.
pi_137540120
Hier een peutertje die in mei 3 wordt en hij kan pas sinds januari goed met de loopfiets overweg en trappen op de driewieler pas sinds een week....ik dacht al dat hij het nooit meer ging leren, maar opeens ging het heel snel. Ze hebben op de PSZ een hele reeks aan driewielers, loopfietsen en autootjes, maar ik zag hem nooit trappen...hij koos meestal voor een loopautootje, nu lopen wij de hele wijk af met zijn loopfiets of driewieler en ik moet zien dat ik er erachteraan kom. Ik denk ook dat er best wel wat verschil zit tussen de verschillende driewielers, sommige gaan makkelijker te trappen dan andere. Nu is het altijd goed opletten met straat en fietspad oversteken....soms denkt hij dat hij alleen op de wereld is.
pi_137540207
Zana mijn R is ook gek op die autootjes! op de kinderboerderij hebben ze een paar en een mini tractor en ze vindt ze erg leuk..
Ik heb echt beperkt plek hier, kan kijken op mp misschien of er staat een driewieler voor niet te veel.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137549156
Ff binnenvallen met een vraag.
Wat zijn symptomen bij een schimmel infectie?
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.
Waar zou ze dan nog meer last van moeten hebben behalve jeuk?

Oh en met regelmatig bedoel ik eens per 10 minuten ofzo
pi_137552456
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.

Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 maart 2014 @ 19:10:29 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137552828
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:

is de huid daar rood?? of witte plekjes?? dat zijn toch wel de voornaamste tekenen van een schimmeltje. Als je het niet vertrouwt zou je altijd even langs de HA kunnen gaan natuurlijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137555371
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.
Dit. L. zit nog steeds regelmatig aan haar foef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')