Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik vind het wel echt het geld waardquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:38 schreef laziness het volgende:
Dat is het voordeel van een wishbonebike. Eerst een driewieler loopfiets en dan een tweewieler.
Maar de prijs is er ook wel naar.
Misschien wel inderdaad als je ze koopt vanaf 1 jaar dan maken ze ook nog echt gebruik van de drie wielen, als je er een gaat kopen tegen de tijd dat het kind twee wordt zou ik persoonlijk al voor een tweewieler gaan. Tenminste Jelle heeft van dat ie ongeveer anderhalf was op zon simpel plastic vierwiel loopfietsje gespeeld en een maand voor hij twee werd heeft hij een puky gekregen en dat was een half uurtje erg rustig aan doen en vanaf toen was ie helemaal gewend en gaat ie als een speer.quote:
Pas 3 weken? Dot is al een maand 3 en die trapt volgens mij nog niet. We hebben thuis geen fiets en hier oefent ze dus ook niet, maar ze vindt loopfietsen nog veel te fijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef mefke79 het volgende:
Overigens de jongste wordt in juni drie en hij kan pas sinds drie weken trappen. Sindsdien racet hij op een 12 inch fiets met zijwielen en moet ik sprinten om hem bij te houden. Zo snel kan het dus gaan als ze het door krijgen.
De mijne is 104cm dus de 16 inch is volgens mij echt zo gek nog niet gedacht.quote:Op zondag 9 maart 2014 06:56 schreef het-is-mij het volgende:
T zit pas sinds een paar wkn op een 16inch en die is in okt 4 geworden. Hij kon nog niet met de benen aan de grond. Hij is ong 1.06mtr.vanaf de zomervakantie op een 14inch maar die zijn idd niet zo gangbaar.
J. Fietst sinds hij ong. 2jr en 3mnd is op een 12inch incl zijwieltjes.gister nog weer eraf gehaald maar geen succes terwijl hij t super doet op de loopfiets.
Succes met de aankoop.
Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:
Ff binnenvallen met een vraag.
Wat zijn symptomen bij een schimmel infectie?
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.
Waar zou ze dan nog meer last van moeten hebben behalve jeuk?
Oh en met regelmatig bedoel ik eens per 10 minuten ofzo
is de huid daar rood?? of witte plekjes?? dat zijn toch wel de voornaamste tekenen van een schimmeltje. Als je het niet vertrouwt zou je altijd even langs de HA kunnen gaan natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:
Ff binnenvallen met een vraag.
Wat zijn symptomen bij een schimmel infectie?
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.
Waar zou ze dan nog meer last van moeten hebben behalve jeuk?
Oh en met regelmatig bedoel ik eens per 10 minuten ofzo
Dit. L. zit nog steeds regelmatig aan haar foef.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |