abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:14:18 #51
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137494920
Het is ook enorm spannend een groepswissel :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:25:08 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137500093
Pfff, zat er storm in de lucht vandaag?
Ik begreep opeens een stuk beter de uitspraak van veel moeders dat hun kind toe is aan school. Stiekem is moeder dan toe aan school. Er was echt geen land te bezeilen met Nathan. Gillen, op Lauren liggen, speelgoed door de kamer smijten, stiekem snoepjes eten (en aan Lauren voeren :X) .... Ik was blij toen hij in bed lag :@
Hij lijkt gewoon heel gefrustreerd en ik kom er maar niet achter waarom hij zo gefrustreerd is en wat ik voor hem kan doen. Nu ik erover denk heeft hij het vaak over zijn "Pino" , zouden z'n hormonen op hol zijn geslagen? Hij vraagt trouwens om de haverklap of ik met de deur ga slaan :?
  zaterdag 8 maart 2014 @ 07:57:21 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137507164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef bitterend het volgende:
Susie maar Anouk is toch allang een peuter?? ben blij dat ze hier niet op andere groepen hoeft te wennen...ze is gewoon op de verticale groep 4 jaar lang :)
Uiteraard is ze al een poos peuter, maar per 1 maart dus over naar de peutergroep. Horizontale groepen hier dus.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 8 maart 2014 @ 07:57:53 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137507167
Of juist het mooie weer pessie ;)
pi_137509996
Wij gaan weer lekker een middagje strand doen met de peuter. O+ Wát een lekker weer is het! En peuter wilde graag 'een lunchje doen' :') op strand, dus dat gaan we nu mooi nog even doen nu de baby's er toch nog niet zijn. :)
pi_137510066
Heeeeerlijk weer!!! fijn weekend dames O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:59:59 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137511148
Wij zitten weer binnen. Peuter wilde niet luisteren in de zandbak dus die ging dicht. Compleet uit zijn plaat..... ;(
pi_137511580
Bij jullie ook al Kyara.
Hier een jochie dat wel een bakje lego omgooide, maar niet wilde opruimen. En dat kan hij toch best wel.. Even crisis, maar uiteindelijk wel opgeruimd, en daarna ook snel weer vrolijk..

We gaan straks na Daan zijn slaapje een naar de winkel voor een loopfiets. Nu mooi weer om te oefenen. Even passen of het de kleinste puky wordt, of dat een maatje groter kan.
pi_137511783
Wij zijn ook onderweg naar het strand O+ Maar zonder peuter, die geniet bij zijn papa van het mooie weer.

Oh jee, kleine driftkopjes... zo nog eens proberen Kyara? Ik moet de zandbak ook maar eens opengooien en laten drogen en aanvullen bedenk ik me nu!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 8 maart 2014 @ 13:40:44 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137511970
hier een slapende peuter :D hij is gisteren uit logeren geweest bij de overbuurvrouw, en toen ik Jan en z'n vriendinnetje vanmorgen op ging halen om naar scouting te brengen vertelde ze dat ze al vanaf VIJF uur aan het spoken waren :X dus die was zo bekaf dat hij in de wagen in slaap viel. buuv en ik hebben hem met wagen en al naar boven getild en in z'n kamer neergezet :') O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:32:44 #61
30252 Soempie
Procreating
pi_137513059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:59 schreef Kyara het volgende:
Wij zitten weer binnen. Peuter wilde niet luisteren in de zandbak dus die ging dicht. Compleet uit zijn plaat..... ;(
Ah, wat jammer. Gelukkig is het seizoen nog lang genoeg. ;) Gooit jouw M. ook met zand (naar mensen) of was het iets anders?

Hier moet de zandbak nog drogen en aangevuld. Maar we hadden bij De Loonse en Drunense duinen genoeg zand zojuist. En hij was zo moe dat hij nu al lekker een tijdje ligt te slapen. :z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137514161
Kyara, zonde dat jullie weer binnen zitten.

DJMO dat klinkt als een bewogen nachtje voor je buurvrouw.

Mijn L. is met haar papa weer terug naar strand. L. wilde naar eigen zeggen zóóóó graag nog even voetballen en rennen dat ze weer teruggegaan zijn. Ik ben voor deze keer maar thuisgebleven want ik vond één keer op een dag duinen en strand trotseren met mijn dikke buik wel genoeg. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 8 maart 2014 @ 16:09:58 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137515148
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kyara, zonde dat jullie weer binnen zitten.

DJMO dat klinkt als een bewogen nachtje voor je buurvrouw.

Mijn L. is met haar papa weer terug naar strand. L. wilde naar eigen zeggen zóóóó graag nog even voetballen en rennen dat ze weer teruggegaan zijn. Ik ben voor deze keer maar thuisgebleven want ik vond één keer op een dag duinen en strand trotseren met mijn dikke buik wel genoeg. :)
vandaar dat haar kleuter vannacht hier slaapt :+ :X :P

geniet er van! lekker achterover de bank en je rust pakken :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:38:39 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137515856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:32 schreef Soempie het volgende:
Ah, wat jammer. Gelukkig is het seizoen nog lang genoeg. Gooit jouw M. ook met zand (naar mensen) of was het iets anders?
Yup, dat was het probleem.
Maar hij is sowieso licht ontvlambaar. Niet helemaal in zijn hun, niet lekker en moe dus er is weinig voor nodig.

Daarna was het eten en naar bed. Helaas te vroeg wakker dus helemaal niet blij dus de zandbak blijft dicht. En ik heb hem net zandvrij ;)

Morgen weer een dag....
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:20:27 #65
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137520800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij jullie ook al Kyara.
Hier een jochie dat wel een bakje lego omgooide, maar niet wilde opruimen. En dat kan hij toch best wel.. Even crisis, maar uiteindelijk wel opgeruimd, en daarna ook snel weer vrolijk..

We gaan straks na Daan zijn slaapje een naar de winkel voor een loopfiets. Nu mooi weer om te oefenen. Even passen of het de kleinste puky wordt, of dat een maatje groter kan.
Aankomende zaterdag hebben ze bij Aldi een loopfietsje aanbieding voor 30 euro. *O*
Een meisjes en jongensvariant.
Wij gaan hem halen voor rayen en zetten het chillafish loopfietsje te koop want dat word nu te klein.
Rayen 2½ jaar!
pi_137522501
Mijn kind is nog steeds bang van die Puky loopfiets -O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:12:59 #67
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_137525482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef bitterend het volgende:
Mijn kind is nog steeds bang van die Puky loopfiets -O-
Hihi O. kan er ook weinig mee, ze vindt het maar eng :D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_137525567
Volgens mij zou ze hier een fiets met zijwieltjes geweldig vinden maar daar is ze nog te klein voor
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:17:21 #69
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_137525657
Ja precies, ze vindt het gewoon eng dat ze zelf voor het evenwicht moet zorgen. Zijwieltjes op de Puky zetten?! :D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_137525753
:D Wie weet! zal het aan mijn man zeggen!

Idd ze vindt het feit dat het zo onstabiel is echt eng.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:34:49 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137526438
En een driewieler? Anouk heeft er 1 en daar ging ze eerst lopend mee vooruit en nu echt met de trappers.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:38:11 #72
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137526594
Dat is het voordeel van een wishbonebike. Eerst een driewieler loopfiets en dan een tweewieler.
Maar de prijs is er ook wel naar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:45:05 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137526902
Oh, geen idee hoe zo'n wishbone bike werkt eigenlijk? Dacht dat dat er al een was met 2 wielen, maar niet dus? Maar dan is het toch stabiel? Of snap ik het niet?
Of heeft een puky dus geen 3 wielen....
pi_137527059
Een wishbonebike kan je ombouwen van drie- naar tweewieler loopfiets. Een gewone loopfiets heeft twee wielen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:48:54 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137527072
De wishbonebike kan je laten beginnen met drie wielen (middelste plaatje) dan bouw je hem om naar twee wielen (bovenste plaatje) en als hij dan te klein wordt draai je het frame om (onderste plaatje).

Een puky loopfiets heeft twee wielen.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')