3 seizoenen van te voren 'richting het einde' noemenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooie serie man
takelde richting het einde wel af maar goed
JP heb je wel de leukste lol mee maar gaat ook het snelste irriteren..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou voor JP kiezen als hij zijn mond houdt.
Kom je snel achter met die adhd-er hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jaStraks krijgen we een tweede programma: van wie is de baby.
"nice ouwe dat je voor mij kiest, awesome!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou voor JP kiezen als hij zijn mond houdt.
Nou, dan weet je des te eerder dat je verder kan zoeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
JP heb je wel de leukste lol mee maar gaat ook het snelste irriteren..
Ja maar hoe weet je dat nouquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef LoveProfuzion het volgende:
ik ben heel eerlijk...ikzelf zou voor de grootste pik kiezen.
JP is leuk op een zaterdagavond in de kroeg, met flink wat bier op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
JP heb je wel de leukste lol mee maar gaat ook het snelste irriteren..
Ja we gaan op haar wel/niet gladde oksels lettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja net als bij ER. "Volledig overgeleverd aan de natuur" Maar wel elke dag gladde oksels..
Anders kijkt er helemaal niemandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Samson het volgende:
Zie de toegevoegde waarde van het naakt zijn echt niet....
Leuke beelden voor de kijker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Samson het volgende:
Anders had je nu waarschijnlijk iets anders zitten kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Samson het volgende:
kijkcijfers! De brave uitgedroogde huisvaders die bij hun vrouw niets meer mogen.... kunnen nu even hun hart ophalen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Samson het volgende:
Is er ook niet. Alle andere varianten zijn al een keer gemaakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef Samson het volgende:
De letters waren op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
Waarom is het zkt en niet zoekt?
#durftevragen
Lekker praten over schuivende strijkboutjes, geil joh!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Praten over Curling en wie dan de grootste stijve krijgt.
Dat is een afkorting die in advertenties gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
Waarom is het zkt en niet zoekt?
#durftevragen
Hij heeft een baan! Wie heeft dat tegenwoordig nog?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De keuze maken omdat iemand een baan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |