Is er nog steeds bouwverkeer bij jullie in de straat?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lekker spatteren in je nucleaire koelwatertje![]()
Ik wacht op de dag tot een van de huizen in onze straat instort door het bouwverkeer wat er iedere dag maar doorheen blijft denderenmisschien zal dat de dag zijn dat ik Zwijndrecht voor eens en altijd verlaat..
Tot onze verbazing jammergenoeg wel ja, die komen zware spullen halen en brengen bij Zwaluwe in de Anna Paulownastraat. Ik gok dat er toch minimaal zo'n 10 wagens per dag passeren, afgezonderd van het weekend. Sommige rijden echt super rustig, maar je hebt er bij die denderen met 30 door de straat waardoor alles begint te schudden/trillen. Bij de gemeente is het lik op stuk, geen waar, dat gebeurt niet!quote:Op donderdag 18 september 2014 01:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Is er nog steeds bouwverkeer bij jullie in de straat?
Ik ben verder niet van plan hier ooit nog weg te gaan. Teveel gehecht aan de omgeving.
Welk centrum? Zwijndrecht heeft geen centrum.quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, hier in het Centrum ruik ik niets in ieder geval
Oke oke, de wijk die Centrum heet danquote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, hier in het Centrum ruik ik niets in ieder geval
Je ouders geen import? Dan is het goed ;-)quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow is hier geboren, getogen en gaat hier voor geen goud meer weg!
Volbloed Ariërsquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je ouders geen import? Dan is het goed ;-)
In het begin dacht ik toch echt naar een Volvo reclame te kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:00 schreef karr-1 het volgende:
Sinds gisteren in premiere, de officiële Zwijndrecht reclame film
De boel is inmiddels voorzien van nieuw asfalt,althans de stukken die open zijn geweest ivm de werkzaamheden aan de riolering,scheelt tevens een bak herriequote:Op zondag 14 september 2014 16:58 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Die klinkers zijn daar gebruikt omdat de weg nog inklinkt omdat het vrij diep open is
geweest,zo kunnen ze makkelijk een aantal keer de boel ophogen.....na ongeveer een jaar is de grond wel gezet en kan er definitief asfalt op.
Vind het nog steeds een drama, vooral de putdeksels.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:11 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
De boel is inmiddels voorzien van nieuw asfalt,althans de stukken die open zijn geweest ivm de werkzaamheden aan de riolering,scheelt tevens een bak herrie
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een drama, vooral de putdeksels.
Ik heb het sterke vermoeden dat die herinrichting voorlopig niet doorgaat,wel jammer want soms is het gewoon wachten op de klap,vooral als die tokkie op die quad voorbij komt scheuren met zo veel mogelijk kabaal en bij de rotonde zo hard mogelijk gaatquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1
Ik mis afgescheiden fietspaden en 30-borden. Die weg is levensgevaarlijk met de hoeveelheid fietsers en de snelheden die daar worden gereden. En die complete herinrichting van de gemeente is volgens mij ook ver te zoeken. De speciale pagina op de website is iig niet meer ge-update sinds vorig jaar.
Dit IS Zwijndrecht!quote:
Dat was dus bijna wel Zwijndrechtquote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit IS Zwijndrecht!
http://www.zhzactueel.nl/(...)oningen-zwijndrecht/
Je zou 'r maar voorbij fietsen met je peuk in je bakkes terwijl de boel opeens ontploft, hulde!
Als ik de Mythbusters moet geloven, gebeurt dat niet zo snel. Kan eigenlijk alleen in een gesloten ruimte.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit IS Zwijndrecht!
http://www.zhzactueel.nl/(...)oningen-zwijndrecht/
Je zou 'r maar voorbij fietsen met je peuk in je bakkes terwijl de boel opeens ontploft, hulde!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:46 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Dat was dus bijna wel Zwijndrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |