Tsja, zo snel kan het gaan. Het is in ieder geval één van die oorzaken voor brand die al zo oud is als brand zelf en in de toekomst altijd zal blijven...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dit een wijze les zijnM'n moeder zat net tijdens het eten te vertellen dat een oud klasgenootje vroeger gek was op aanstekers, hij had er ergens een ontvreemd en zat er boven mee te spelen. Moeders ging de strijk doen en kon gelukkig net op tijd het gordijn doven, wat al in lichterlaaie stond.... gelukkig was ik nooit zo'n pyromaan haha.
De borden zeiden eerst 19, daarna 18, op 16 is de weg bij de Karwei (hazenpadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef karr-1 het volgende:
Krijgen we nog iets mee van het VNG congres dat momenteel in de Drechtsteden gaande is? Ik had ook kunnen gaan, maar heb er bewust voor gekozen om het niet te doen. Belachelijk duur en overbodig in mijn ogen.
graag gedaanquote:
bijna goedquote:
the place to bequote:
Gisteren Inner Circle Run (Sophiabrug).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef Fukushima het volgende:
er is toch ook nog een manifestatie aan de gang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/innercirclerun🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die klinkers zijn daar gebruikt omdat de weg nog inklinkt omdat het vrij diep open isquote:Ik snap écht niet wat ze bij de Burgemeester de Bruïnelaan aan het doen zijn. Ok, een reparatie, maar waarom komen er dan van die tering klinkers in het gat waar je heel je auto mee aan bonken rijdt? Asfalteer die hele weg gewoon opnieuw, dit gaat nergens over.
Laat ze er maar eens rap mee beginnen dan.quote:Op zondag 14 september 2014 16:58 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Die klinkers zijn daar gebruikt omdat de weg nog inklinkt omdat het vrij diep open is
geweest,zo kunnen ze makkelijk een aantal keer de boel ophogen.....na ongeveer een jaar is de grond wel gezet en kan er definitief asfalt op.
Hahaha ja dat wordt onderhand wel tijd,de asfaltlaag is daar ook vrij dun en ligt over de oude gebakken klinkers heen,vandaar dat vaak de stukken eraf vliegenquote:Laat ze er maar eens rap mee beginnen dan.
De OP is ondertussen te oud om nog aan te passen. Het lijstje klopt sowieso niet meer. Mocht er nog een nieuw deel komen dan passen we het tegen die tijd wel aan.quote:Op maandag 15 september 2014 01:11 schreef Kwaliteit het volgende:
in de op staat user 'Rowdie'. Deze kan beter vervangen worden door 'Kwaliteit'
Account is echt al jaren niet meer welkom op FOK!
In het huidige tempo kan dat wel eens een paar jaar gaan durenquote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De OP is ondertussen te oud om nog aan te passen. Het lijstje klopt sowieso niet meer. Mocht er nog een nieuw deel komen dan passen we het tegen die tijd wel aan.
Tja dat zal voor niemand te garanderen zijn denk ik....quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
In het huidige tempo kan dat wel eens een paar jaar gaan duren
Kans is aanwezig dat ik tegen die tijd geen inwoner van Zwijndrecht meer ben.
* TheSorrow is hier geboren, getogen en gaat hier voor geen goud meer weg!quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tja dat zal voor niemand te garanderen zijn denk ik....
quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow is hier geboren, getogen en gaat hier voor geen goud meer weg!
Lekker spatteren in je nucleaire koelwatertjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Fukushima het volgende:
Zit in een koophuis wat flink onder water staat kan dus nergens heen, maar ach heb het ook wel naar mijn zin hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |