Hard werken dan maarquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Dat plan gaat alleen door als ik multimiljonair ben,dan ben ik niet afhankelijk van werk
Hard werken word je niet rijk van,ik hoop op de jackpot in de loterij,maar aangezien die kans nulkommanihil is zal het wel Zwijndrecht als woonplaats blijvenquote:
Ach, er zijn ergere plekken ter wereldquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Hard werken word je niet rijk van,ik hoop op de jackpot in de loterij,maar aangezien die kans nulkommanihil is zal het wel Zwijndrecht als woonplaats blijven
Uhuh, Donetsk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere plekken ter wereld
Ja dat klopt helemaal,ik heb wel praats maar zou toch niet weggaan hier.Vandaag was ik Rotterdam aan het werk en daar wil ik nog niet dood gevonden worden brrrrr enquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere plekken ter wereld
Ligt er erg aan waar natuurlijk. Alles onder de Maas: nee. Daarboven zijn er genoeg goede wijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal,ik heb wel praats maar zou toch niet weggaan hier.Vandaag was ik Rotterdam aan het werk en daar wil ik nog niet dood gevonden worden brrrrr en
*grinnik* Ergens is dat wel een beetje cru.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef RIVDSL het volgende:
Leuk hoor, iemand kondigt aan in Zwijndrecht te komen wonen en heel het dorp wordt gelijk afgekraakt. Laat ik dan de eerste zijn: Welkom in Zwijndrecht Marthinezruit.
We vertellen gewoon het eerlijke verhaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef RIVDSL het volgende:
Leuk hoor, iemand kondigt aan in Zwijndrecht te komen wonen en heel het dorp wordt gelijk afgekraakt. Laat ik dan de eerste zijn: Welkom in Zwijndrecht Marthinezruit.
Onzin. Er werd ook verteld waarom mensen er wel willen wonenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef RIVDSL het volgende:
Welke wijk zijn jullie eigenlijk gaan wonen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Marthinezruit het volgende:
Ha allen, een nieuwe zwijndrecht bewoner hier!
Bewoner is mischien nog een groot woord, we zijn hard aan het verbouwen en hopen in juni ons huis te betrekken![]()
Ik kwam dit topic eigenlijk tegen via google. Wel al actief in het klustopic![]()
Wel moet ik nog even de tijd nemen om me in te lezen! Al is de begin informatie aan het topic al super leuk;) Oorspronkelijk kom ik uit Ridderkerk dus het is nog even wennen, en totaal geen kennis van de wijken en actualiteiten. Was al een beetje op zoek gegaan in het beeldarchief en het grote archief online! Heel leuk om te zien.
Natuurlijk komt nu de vraag hoe bevalt zwijndrecht voor jullie en zijn er nog tips?
Oh en even kort voorstellen, 23 jaar, samen met mijn vriend het huis gekocht, werkzaam als recruiter.
edit" Oh en weet iemand wat er met dat braakliggende terein op de onderdijkserijweg staat te gebeuren? Het ligt er al 10 jaar zo bij en sinds 2010 stopgezet vanwege de economische crisis.. Nieuw bestemmingsplan?
Ik was er vandaag weer maar heb er echt niks aantrekkelijks aan kunnen ontdekken,gruwel ervanquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ligt er erg aan waar natuurlijk. Alles onder de Maas: nee. Daarboven zijn er genoeg goede wijken.
Ik zou er zelf ook niet willen wonen, maar het stadsaanzicht vanaf de Brienenoordbrug vind ik wel erg mooi.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:13 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Ik was er vandaag weer maar heb er echt niks aantrekkelijks aan kunnen ontdekken,gruwel ervan![]()
Ah je bent in heel Rotterdam geweest? Kralingen, Hillegersberg, delen van Schiebroek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:13 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Ik was er vandaag weer maar heb er echt niks aantrekkelijks aan kunnen ontdekken,gruwel ervan![]()
Meer willen we weten! Waarom?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
Zit ik hier in KLB?
Ik woon eigenlijk met veel plezier in Zwijndrecht
Zwijndrecht heeft in ieder geval het meest levendige topic op Fok! uit de regio. In die van Dordrecht gebeurt niks. Maar mss komt dat ook wel omdat we het vertier hier moeten zoekenquote:
De wijk waarin ik woon is rustig, goed onderhouden en de ligging is ideaal, je bent zo in Rotterdam of in Brabant. In Zwijndrecht is het meeste wel te doen op de fiets. Qua winkels is er ook genoeg keus en heb ook een goede kerk gevonden en zo een leuk sociaal netwerk opgebouwd in Zwijndrecht en HI Ambacht. Daarnaast genoeg afwisselende plekken waar je zonder last te hebben van stoplichten goed kan hardlopen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De wijk waarin ik woon is rustig, goed onderhouden en de ligging is ideaal, je bent zo in Rotterdam of in Brabant. In Zwijndrecht is het meeste wel te doen op de fiets. Qua winkels is er ook genoeg keus en heb ook een goede kerk gevonden en zo een leuk sociaal netwerk opgebouwd in Zwijndrecht en HI Ambacht. Daarnaast genoeg afwisselende plekken waar je zonder last te hebben van stoplichten goed kan hardlopen.
Ik heb niets met kolossale hoogbouw,maar ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet willen wonen, maar het stadsaanzicht vanaf de Brienenoordbrug vind ik wel erg mooi.
Schiebroek ,Delfshaven,Spangen.....de rest ken ik ook wel een beetje maar neequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ah je bent in heel Rotterdam geweest? Kralingen, Hillegersberg, delen van Schiebroek.
Dat kan maar dat is subjectief. Je kunt moeilijk ontkennen dat als het om moderne architectuur gaat dat Rotterdam de interessantste stad van ons land is. Eigenlijk onze enige stad met internationale allure. Of je graag woont is wat anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:14 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Schiebroek ,Delfshaven,Spangen.....de rest ken ik ook wel een beetje maar neegeen goede gevoelens bij...
Maar daar ging het in deze discussie nu juist om toch? Waarom wil je ergens wel/niet wonen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is subjectief. Je kunt moeilijk ontkennen dat als het om moderne architectuur gaat dat Rotterdam de interessantste stad van ons land is. Eigenlijk onze enige stad met internationale allure. Of je graag woont is wat anders.
Daarom noemde ik ook nette wijken buiten het centrum. Daar zal ik best kunnen wonen. Al heb ik niets met "de" Rotterdammer of met Rijnmonders in het bijzonder. Verkeerde mentaliteit. Over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar ging het in deze discussie nu juist om toch? Waarom wil je ergens wel/niet wonen?
Als je een architectuurliefhebber bent kun je dat nog als criterium aanvoeren, maar de meeste mensen zullen toch andere criteria hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |