abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149799346
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef DW457 het volgende:

[..]

Oh zeker, neem Utrecht e.o. als voorbeeld, die snelwegen zijn minder file gevoelig dan de A16 en A15 en A27 (al loopt die ook langs Utrecht).
Ook daar stond ik altijd vast in de spits.

En de keuze voor een woonplaats is natuurlijk ook afhankelijk van waar je werkt. Als je in Rotterdam werkt kun je beter in Zwijndrecht wonen dan in Utrecht. Een kwartiertje met de trein ook maar.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_149799441
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook daar stond ik altijd vast in de spits.

En de keuze voor een woonplaats is natuurlijk ook afhankelijk van waar je werkt. Als je in Rotterdam werkt kun je beter in Zwijndrecht wonen dan in Utrecht. Een kwartiertje met de trein ook maar.
Dat is helemaal waar.
pi_149799549
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Ik denk ook niet dat uitvalswegen voor de meeste mensen het enige criterium is. Het is wel de enige positieve feature aan Zwijndrecht die ik kan bedenken. Maar ik zie dat andere mensen al hun toevoegingen hebben gedaan. Kun je daar iets mee met betrekking tot je vraag? :D
50.000 O+
pi_149799838
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat uitvalswegen voor de meeste mensen het enige criterium is. Het is wel de enige positieve feature aan Zwijndrecht die ik kan bedenken. Maar ik zie dat andere mensen al hun toevoegingen hebben gedaan. Kun je daar iets mee met betrekking tot je vraag? :D
Nou, ze vallen nog een beetje in de categorie 'moeilijk te geloven'. De huizen zijn inderdaad goedkoop (omdat bijna niemand er vrijwillig wil wonen, denk ik) en verder las ik iets over een grote tuin: dat geloof ik ook wel, alleen door de zware industrie (die regelmatig voor dubieuze geurtjes zorgen) die er staat groeit er niets meer behalve onkruid...
pi_149799907
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nou, ze vallen nog een beetje in de categorie 'moeilijk te geloven'. De huizen zijn inderdaad goedkoop (omdat bijna niemand er vrijwillig wil wonen, denk ik) en verder las ik iets over een grote tuin: dat geloof ik ook wel, alleen door de zware industrie (die regelmatig voor dubieuze geurtjes zorgen) die er staat groeit er niets meer behalve onkruid...
Nou, dat is nu ook weer wat overdreven... Wij hebben heel wat eetbaars in de tuin staan en we hebben een ruime oogst elk jaar.
pi_149799942
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:01 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nou, dat is nu ook weer wat overdreven... Wij hebben heel wat eetbaars in de tuin staan en we hebben een ruime oogst elk jaar.
En die oogst, geeft die licht? Zijn de tomaten paars? De prei knal oranje? De worteltjes blauw?
pi_149800051
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:02 schreef DW457 het volgende:

[..]

En die oogst, geeft die licht? Zijn de tomaten paars? De prei knal oranje? De worteltjes blauw?
:Y En wij krijgen antennes na het eten. Zo gek altijd!
pi_149800068
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:07 schreef Dot. het volgende:

[..]

:Y En wij krijgen antennes na het eten. Zo gek altijd!
Ja, zie je, dus toch! :Y)
pi_149800170
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Als ik de lucht van Chemproha ruikt voel ik me altijd net een beetje meer thuis :D
50.000 O+
pi_149800405
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef DW457 het volgende:
Even een vraag van mij als wekelijkse bezoeker van Zwijndrecht: waarom wonen jullie er en wat maakt Zwijndrecht zo mooi? Persoonlijk vind ik het 1 van de meest deprimerende steden die ik ooit bezocht heb...
Mijn wieg stond er. Afgezien van dat mijn ouders er nog wonen heb ik er geen binding meer mee. Ik trek waarschijnlijk richting Brabant. Daar waar zelfs dorpen nog een hart/kern hebben. Het is natuurlijk triest dat een dorp van 12.000 inwoners wel een centrum kent het horeca en terrasjes en een stad als Zwijndrecht het moet doen met Veerplein waar vandaan je in 2 minuten in Dordrecht bent waar je meer keus hebt.
pi_149800581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

Mijn wieg stond er. Afgezien van dat mijn ouders er nog wonen heb ik er geen binding meer mee. Ik trek waarschijnlijk richting Brabant. Daar waar zelfs dorpen nog een hart/kern hebben. Het is natuurlijk triest dat een dorp van 12.000 inwoners wel een centrum kent het horeca en terrasjes en een stad als Zwijndrecht het moet doen met Veerplein waar vandaan je in 2 minuten in Dordrecht bent waar je meer keus hebt.
Yup, das inderdaad een beetje sneu. T is sowieso bijzonder: Dordt is zoveel leuker, knusser en fijner dan Zwijndrecht. Zwijndrecht kent echt nul sfeer, nul gezelligheid en nul leefbaarheid. Beetje de verkeerde kant van het spoor water.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2015 18:28:43 ]
pi_149800666
quote:
15s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Yup, das inderdaad een beetje sneu. T is sowieso bijzonder: Dordt is zoveel leuker, knusser en fijner dan Zwijndrecht. Zwijndrecht kent echt nul sfeer, nul gezelligheid en nul leefbaarheid. Beetje de verkeerde kant van het spoor water.
Ik zou dan alleen weer niet in Dordrecht willen wonen. Stadspolders, Sterrenburg. Vreselijk. Alles buiten de schil van het centrum is niks. En in het centrum heb je geen tuin en moet je geen auto hebben. Maar Dordrecht heeft in ieder geval nog een centrum :)
pi_149800728
quote:
15s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik vind Dordt echt helemaal niks. Dat publiek... :X
50.000 O+
pi_149800748
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik vind Dordt echt helemaal niks. Dat publiek... :X
En dat is in Zwijndrecht beter?
pi_149800902
quote:
Wat heeft jullie naar Zwijndrecht gebracht?
Ik ben er (niet liegen,in het Katholieke ziekenhuis in Dordt) geboren en ik zou hier niet weg willen,
hoewel ik niet aan een buitenstaander zou kunnen uitleggen wat Zwijndrecht zo leuk maakt :Y
pi_149800923
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:33 schreef DW457 het volgende:

[..]

En dat is in Zwijndrecht beter?
Haha, niet echt. Alleen maar om aan te geven dat ik Dordt geen fatsoenlijk alternatief vind.
50.000 O+
pi_149801024
Blijft een vreemd idee dat we misschien wel buren van elkaar zijn *O* *O* *O*
pi_149801142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Ik ben er (niet liegen,in het Katholieke ziekenhuis in Dordt) geboren en ik zou hier niet weg willen,
hoewel ik niet aan een buitenstaander zou kunnen uitleggen wat Zwijndrecht zo leuk maakt :Y
En aan een insider?
50.000 O+
pi_149801212
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En aan een insider?
Ridder Andries ^O^
pi_149801343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:49 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Ridder Andries ^O^
Haha, die scoort wel wat punten ja, maar om daar nu mijn woonplaats door te laten bepalen... :D
50.000 O+
pi_149801485
Hahaha Andries vind ik een held!!

Maar ik woon hier vrij rustig,in een grote stad zou ik absoluut niet kunnen/willen wonen.
pi_149802147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef Dunnevandale het volgende:
Hahaha Andries vind ik een held!!

Maar ik woon hier vrij rustig,in een grote stad zou ik absoluut niet kunnen/willen wonen.
Ik zou wel in een dorp willen wonen, maar dan ook echt een dorp. Heerjansdam ofzo :Y)
50.000 O+
pi_149802311
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zou wel in een dorp willen wonen, maar dan ook echt een dorp. Heerjansdam ofzo :Y)
Dan zou ik kiezen voor een boerderijtje in Drenthe,aan de rand van een bos c_/
Limburg vind ik ook heel mooi maar door die heuvels is het totaal niet praktisch. 8)7
pi_149802551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Dan zou ik kiezen voor een boerderijtje in Drenthe,aan de rand van een bos c_/
Limburg vind ik ook heel mooi maar door die heuvels is het totaal niet praktisch. 8)7
En minder werk te vinden he :Y)
50.000 O+
pi_149802598
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En minder werk te vinden he :Y)
Dat plan gaat alleen door als ik multimiljonair ben,dan ben ik niet afhankelijk van werk :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')