Dat krijg je ervan als je niet luistert naar de wijze FOK!kers...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
dit is niet leuk.... ik schaam me echt kapot!!
het einde van de wereld!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
dit is niet leuk.... ik schaam me echt kapot!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
[..]
ik ga de rest van het jaar spijbelen bij gym, ik sta echt voor paal! Ik durf hem niet meer onder ogen te komen...
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mascha2205 het volgende:
hij heeft me genegeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOOTZAK!! Want hij heeft een vriend erbij gekregen, ik schaam me zo erg...
Je komt binnenkort wel een andere leuke schattige jongen tegen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
[..]
ik ga de rest van het jaar spijbelen bij gym, ik sta echt voor paal! Ik durf hem niet meer onder ogen te komen...
Precies waarvoor je gewaarschuwd wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
[..]
Joh, haal je schouders erover op. Hij weet toch niet waarom je hem uitnodigde? Kan gewoon zijn omdat het je wel leuk leek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
[..]
Je bent ook een stalker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Mascha2205 het volgende:
ik vind dit zo genant... en het erg nog hij heeft die rosa ook niet geaccepteerd.. dus waarschijnlijk denkt hij dat ik dat ook heb gedaan en dat ik gewoon een stalker ben.. Ik heb het rest van het jaar een blessure... AARGH
Je hebt ons in ieder geval laten lachen, bekijk het van de positieve kant.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Mascha2205 het volgende:
ik vind dit zo genant... en het erg nog hij heeft die rosa ook niet geaccepteerd.. dus waarschijnlijk denkt hij dat ik dat ook heb gedaan en dat ik gewoon een stalker ben.. Ik heb het rest van het jaar een blessure... AARGH
just when I thought it wouldn't get any betterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Mascha2205 het volgende:
weet wat ik het ergste vind?? dat hij dus wel met iemand anders bevriend is geworden die ook op een middelbare school zit, een andere weliswaar maar toch. Ik ga dit hem nooit vergeven, het is zo'n klootzak en hij is lelijk, hij heeft geen smaak qua muziek, hij is dom, hij is woorden komen te kort. Maar ik was nooit verliefd op hem, ik dacht gewoon dat hij de moeite waard was maar nu?? aargh het liefst wil ik hem in z'n gezicht schoppen, klootzak
Gut, hij is bevriend geworden met iemand die op een andere middelbare school zit, het is natuurlijk onmogelijk dat dat z'n buurjongen, neefje of het broertje van z'n beste vriend is, heck, misschien zitten ze wel bij dezelfde vereniging of in hetzelfde team, maar nee, omdat hij jou (leerling van de school waar hij stage loopt) genegeerd/geweigerd heeft mag hij niemand accepteren die nog naar de middelbare gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Mascha2205 het volgende:
weet wat ik het ergste vind?? dat hij dus wel met iemand anders bevriend is geworden die ook op een middelbare school zit, een andere weliswaar maar toch. Ik ga dit hem nooit vergeven, het is zo'n klootzak en hij is lelijk, hij heeft geen smaak qua muziek, hij is dom, hij is woorden komen te kort. Maar ik was nooit verliefd op hem, ik dacht gewoon dat hij de moeite waard was maar nu?? aargh het liefst wil ik hem in z'n gezicht schoppen, klootzak
Grote kans.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hilarisch als die kerel op Fok! blijkt te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |