Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
nou dankje wel, lees het eerste deel maar dan snap je het waarschijnlijk beter..
Tussen jou en mijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
4 jaar? Mijn vader heeft een vriendin van 10 jaar jonger.. dus dan ben ik met mijn 4 1/2 jaar nog redelijk netjes, alhoewel mijn vader wordt echt pist als ik hem vertel dat ik iets met een jongen heb.. Hij kijkt serieus mijn rooster, om te kijken hoe laat ik thuis kom. Want hij is bang dat ik met jongens afspreek. Hij vraag het elke keer zowat als ik van school kom en dan zegt 'ie 'Als ik er achter kom dat jij een vriendje heb, dan....'/ Dus dan moet ik het én voor school geheim houden én voor thuis.. Alhoewel ik zou het in principe wel aan m'n moeder kunnen vertellen die zou het vast niet zo erg vinden..
Wat een belabberde manier van opvoeden zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
4 jaar? Mijn vader heeft een vriendin van 10 jaar jonger.. dus dan ben ik met mijn 4 1/2 jaar nog redelijk netjes, alhoewel mijn vader wordt echt pist als ik hem vertel dat ik iets met een jongen heb.. Hij kijkt serieus mijn rooster, om te kijken hoe laat ik thuis kom. Want hij is bang dat ik met jongens afspreek. Hij vraag het elke keer zowat als ik van school kom en dan zegt 'ie 'Als ik er achter kom dat jij een vriendje heb, dan....'/ Dus dan moet ik het én voor school geheim houden én voor thuis.. Alhoewel ik zou het in principe wel aan m'n moeder kunnen vertellen die zou het vast niet zo erg vinden..
Speciaal een account hiervoor aanmakenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef gymleraar het volgende:
Gewoon op hem afstappen. Vindt 'ie vast niet erg.
I wishquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht, dat was echt en niet een random voorbeeld van wat een heel raar plan zou zijn?
In de Tina gelezen zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
we hebben ook wel wat oogcontact, maar soms kun je aan een bepaalde manier van oogcontact zien of hij flirt of niet. Lastig uit te leggen, maar hij kopieert mijn bewegingen ook. Ik heb gelezen dat als iemand dat doet, hij je dan wel ziet staanMaar anyways hij deed dat dus ook..
Ja, en je bent bijzonder naïef als jij denkt dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat het OM in zo'n geval gaat vervolgen![]()
ectoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Speciaal een account hiervoor aanmaken![]()
Triest
Die ziet er iet uit als 14,5quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je het FB verzoek van Rosa Lindehout al geaccepteerd?
Hij vindt waarschijnlijk al die meisjes leuk ....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe het maar niet, TS.
Jij 15, hij 18, hij je leraar, jij zijn leerling...
En al die meisjes hemquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hij vindt waarschijnlijk al die meisjes leuk ....
Nee, dat is Amber Heard, die is 27quote:
Hmm ... ben benieuwd of die daar intrapt ... vreemde vrouw .... hoe mooi ook ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is Amber Heard, die is 27
Dat is het fake-account van TS, waarmee ze wil testen of hij die wel accepteert en haar eigen account wellicht geweigerd is op basis van haar leerling zijn, of te jong zijn, of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Mascha2205 het volgende:
oh my god ik sta voor paal, ik kan wel janken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |