abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 9 april 2014 @ 18:15:56 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138697086
quote:
Had ze mee moeten komen toen het nog aktueel was, nu heb ik zoiets als 'gaaaaaaaaaap'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138697836
Een goede vriendin van Sylvie heeft haar verhaal gedaan tegen weekblad Privé. :|W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138698272
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:43 schreef Soury het volgende:
Een goede vriendin van Sylvie heeft haar verhaal gedaan tegen weekblad Privé. :|W
En wat een drukte om niks; het slaatje viel van de tafel op de grond en er kieperde een stoel om.
pi_138698654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]

En wat een drukte om niks; het slaatje viel van de tafel op de grond en er kieperde een stoel om.
Een slaatje eruit slaan ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138699223
Is er nog wel behoefte aan een scan van het artikel?
pi_138701153
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er nog wel behoefte aan een scan van het artikel?
:Y Zeker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 april 2014 @ 20:15:37 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138701540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er nog wel behoefte aan een scan van het artikel?
Ja! :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138711076
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er nog wel behoefte aan een scan van het artikel?
En driemaal is scheepsrecht. :-)
Is dat zo?
pi_138770883
Niet dissen om de embarmelijke kwaliteit. Ik ben echt ff bezig geweest met een nieuwe scanner en bij mijnalbum lukte het niet.







pi_138773471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet dissen om de embarmelijke kwaliteit. Ik ben echt ff bezig geweest met een nieuwe scanner en bij mijnalbum lukte het niet.

Kudo's voor de moeite :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 april 2014 @ 09:55:48 #111
163650 Greys
pi_138858552
Dit werd hier enige tijd geleden al voorspeld, he? :D
Sylvie is daar op bezoek geweest en hop, ze gaan uit elkaar.
Het wachten is op Syl die het met Greg doet.

ma 14 apr 2014, 08:20
Touriya Haoud gaat scheiden

van onze redactie
Touriya Haoud (36) en haar man Greg Vaughan (40) zijn uit elkaar.

"Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan," schrijft Touriya op Instagram.
"Met liefde voor elkaar en ons gezin, vragen we om ruimte en privacy in deze moeilijke tijd."
Touriya woont al jaren in Los Angeles. In 2006 trouwde ze met Greg, die onder andere bekend is van de series Charmed en The Young and the Restless. Het stel kreeg drie zoons: Jathan (6), Cavan (4) en Landan (2).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138858615
En Sylvie na een relatie van 10 jaar scheiden, Touriya na 9. Wel jammer overigens...

Oh ja, en dat waren die Kwik-kwek-kwak kindernamen van Touriya :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_138859206
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Greys het volgende:
Dit werd hier enige tijd geleden al voorspeld, he? :D
Sylvie is daar op bezoek geweest en hop, ze gaan uit elkaar.
Het wachten is op Syl die het met Greg doet.

ma 14 apr 2014, 08:20
Touriya Haoud gaat scheiden

van onze redactie
Touriya Haoud (36) en haar man Greg Vaughan (40) zijn uit elkaar.

"Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan," schrijft Touriya op Instagram.
"Met liefde voor elkaar en ons gezin, vragen we om ruimte en privacy in deze moeilijke tijd."
Touriya woont al jaren in Los Angeles. In 2006 trouwde ze met Greg, die onder andere bekend is van de series Charmed en The Young and the Restless. Het stel kreeg drie zoons: Jathan (6), Cavan (4) en Landan (2).
Volgens mij wel, naar aanleiding van een foto waarbij Syl wel erg gezellig op de schoot van Greg zat...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 april 2014 @ 11:47:41 #114
163650 Greys
pi_138861453
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138861573
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Als je vlug kijkt, lijkt het wel of Sabia op de achtergrond zit :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 14 april 2014 @ 11:53:55 #116
43556 miss_dynastie
pi_138861650
Hoe ontzettend onverwacht :') :D :P
Ik had al zo'n vermoeden dat Greg niet mee terug mocht verhuizen :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 april 2014 @ 11:56:50 #117
163650 Greys
pi_138861731
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe ontzettend onverwacht :') :D :P
Ik had al zo'n vermoeden dat Greg niet mee terug mocht verhuizen :')
Ja he, dit zag níemand aankomen.... _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 april 2014 @ 12:00:30 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138861843
Je verwacht het niet he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 april 2014 @ 12:01:27 #119
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_138861866
Wat een eng backstabbend inteelt wereldje is het ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 14 april 2014 @ 12:04:26 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138861958
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe ontzettend onverwacht :') :D :P
Ik had al zo'n vermoeden dat Greg niet mee terug mocht verhuizen :')
Dat.... maar wel vol overtuiging roepen dat ze terug zou verhuizen naar NL
Ben benieuwd hoe dat in de ouderschapsplannen gaat passen, of dat ze werkelijk haar kinderen bij hun vader weghaalt door ze naar de andere kant van de wereld te verhuizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 14 april 2014 @ 12:53:47 #121
43556 miss_dynastie
pi_138863224
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat.... maar wel vol overtuiging roepen dat ze terug zou verhuizen naar NL
Ben benieuwd hoe dat in de ouderschapsplannen gaat passen, of dat ze werkelijk haar kinderen bij hun vader weghaalt door ze naar de andere kant van de wereld te verhuizen.
Als Touriya dat wil, doet Touriya dat. Tenzij een rechter dat haar verhindert, maar het kan haar volgens mij echt geen bal schelen of hun kinderen hun vader wel zien. Het zal me niks verbazen als ze het van A tot Z zo gepland heeft...
pi_138863318
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als Touriya dat wil, doet Touriya dat. Tenzij een rechter dat haar verhindert, maar het kan haar volgens mij echt geen bal schelen of hun kinderen hun vader wel zien. Het zal me niks verbazen als ze het van A tot Z zo gepland heeft...
Halle Berry mocht ook niet naar europa toch? Dus ik hoop voor Greg dat t niet mag (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 14 april 2014 @ 13:00:03 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138863417
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Halle Berry mocht ook niet naar europa toch? Dus ik hoop voor Greg dat t niet mag (8>
Halle Berry is geen europeaan.. Zij kan waarschijnlijk iets aanhalen dat ze wilt remigreren omdat haar roots hier liggen ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 april 2014 @ 13:01:29 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138863468
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als Touriya dat wil, doet Touriya dat. Tenzij een rechter dat haar verhindert, maar het kan haar volgens mij echt geen bal schelen of hun kinderen hun vader wel zien. Het zal me niks verbazen als ze het van A tot Z zo gepland heeft...
Dat ze Syl gevraagd heeft om op schoot te komen zitten zodat ze wegens zijn "geflirt" met Syl op een scheiding kon aansturen?

Ik zie ze er toe in staat...... sterker nog, ik zie Syl er toe in staat dat spelletje twee keer te spelen, maar ze had waarschijnlijk niet verwacht dat Sabia en Raf het werkelijk gezellig met elkaar zouden gaan krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138863540
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Halle Berry is geen europeaan.. Zij kan waarschijnlijk iets aanhalen dat ze wilt remigreren omdat haar roots hier liggen ofzo.
oh ja true...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_138863918
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Greys het volgende:
Dit werd hier enige tijd geleden al voorspeld, he? :D
Sylvie is daar op bezoek geweest en hop, ze gaan uit elkaar.
Het wachten is op Syl die het met Greg doet.

ma 14 apr 2014, 08:20
Touriya Haoud gaat scheiden

van onze redactie
Touriya Haoud (36) en haar man Greg Vaughan (40) zijn uit elkaar.

"Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan," schrijft Touriya op Instagram.
"Met liefde voor elkaar en ons gezin, vragen we om ruimte en privacy in deze moeilijke tijd."
Touriya woont al jaren in Los Angeles. In 2006 trouwde ze met Greg, die onder andere bekend is van de series Charmed en The Young and the Restless. Het stel kreeg drie zoons: Jathan (6), Cavan (4) en Landan (2).
Dit zag niemand aankomen inderdaad _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_138863928
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 11:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als je vlug kijkt, lijkt het wel of Sabia op de achtergrond zit :D
:Y _O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_138863960
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als Touriya dat wil, doet Touriya dat. Tenzij een rechter dat haar verhindert, maar het kan haar volgens mij echt geen bal schelen of hun kinderen hun vader wel zien. Het zal me niks verbazen als ze het van A tot Z zo gepland heeft...
Ze was ineens weer vol in de schijnwerpers in NL... mede door Syl... dat soort 'wijven' doet niks voor niks :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 14 april 2014 @ 13:19:02 #129
43556 miss_dynastie
pi_138864088
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze Syl gevraagd heeft om op schoot te komen zitten zodat ze wegens zijn "geflirt" met Syl op een scheiding kon aansturen?

Ik zie ze er toe in staat...... sterker nog, ik zie Syl er toe in staat dat spelletje twee keer te spelen, maar ze had waarschijnlijk niet verwacht dat Sabia en Raf het werkelijk gezellig met elkaar zouden gaan krijgen.
Oooh, nee, zover dacht ik niet eens door, maar gewoon, een rijke man, drie kinderen en waarschijnlijk net een clausule in de prenup uitgediend om met een mooie som geld uit te kunnen stappen en de rest van je leven uit te kunnen zingen. Touriya lijkt me namelijk niet een vrouw om met haar kinderen drie hoog achter te gaan zitten, of een vrouw die in haar eigen levensonderhoud gaat voorzien.
pi_138864864
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooh, nee, zover dacht ik niet eens door, maar gewoon, een rijke man, drie kinderen en waarschijnlijk net een clausule in de prenup uitgediend om met een mooie som geld uit te kunnen stappen en de rest van je leven uit te kunnen zingen. Touriya lijkt me namelijk niet een vrouw om met haar kinderen drie hoog achter te gaan zitten, of een vrouw die in haar eigen levensonderhoud gaat voorzien.
quote:
Toch brengt de actrice minder tijd door met haar drie zoontjes dan ze zou willen. ''We hebben een nanny, zoals vrijwel elk gezin in dit wereldje. Dat moet ook wel want ik werk 80 à 90 uur per week. Soms zie ik ze alleen 's ochtends bij het ontbijt. Ik heb regelmatig jankend aan de telefoon gezeten omdat ik weg moest voor mijn werk maar niets liever wilde dan bij mijn drie mannetjes blijven. Ik vind dat gedeelte van mijn leven niet gemakkelijk. Maar de andere kant is dat we ze wel een mooi leven kunnen geven.''
Als dit klopt, dan kan ze best wel voor eigen inkomsten zorgen.
pi_138865152
Het is geen Estelle Gullit ofzo.. we overdrijven weer een beetje _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 14 april 2014 @ 14:00:24 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138865417
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooh, nee, zover dacht ik niet eens door, maar gewoon, een rijke man, drie kinderen en waarschijnlijk net een clausule in de prenup uitgediend om met een mooie som geld uit te kunnen stappen en de rest van je leven uit te kunnen zingen. Touriya lijkt me namelijk niet een vrouw om met haar kinderen drie hoog achter te gaan zitten, of een vrouw die in haar eigen levensonderhoud gaat voorzien.
Ik denk dat ze hier riant kan rondkomen van een bedrag aan kinderalimentatie dat daar in zijn geval als vrij standaard gezien zal worden, kan ze nog heel trots doen alsof ze haar hand niet ophoudt qua partneralimentatie...

Patty Brard had het met haar faillissement destijds ook zo zwaar, maar die ƒ 20.000 kinderalimentatie die ze per maand (!!) voor Priscilla kreeg werd (logischerwijs) buiten haar faillissement gehouden.

En ƒ 20.000 per maand was in 1993 echt heel veel geld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138865662
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hier riant kan rondkomen van een bedrag aan kinderalimentatie dat daar in zijn geval als vrij standaard gezien zal worden, kan ze nog heel trots doen alsof ze haar hand niet ophoudt qua partneralimentatie...

Patty Brard had het met haar faillissement destijds ook zo zwaar, maar die ƒ 20.000 kinderalimentatie die ze per maand (!!) voor Priscilla kreeg werd (logischerwijs) buiten haar faillissement gehouden.

En ƒ 20.000 per maand was in 1993 echt heel veel geld.
:D Zit die informatie gewoon zo nog in je hoofd?
pi_138865686
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef Leandra het volgende:

Patty Brard had het met haar faillissement destijds ook zo zwaar, maar die ƒ 20.000 kinderalimentatie die ze per maand (!!) voor Priscilla kreeg werd (logischerwijs) buiten haar faillissement gehouden.

Wtf, nooit geweten. :o
Ze heeft het enkel en altijd over het feit dat ook het speelgoed van prissjilllll meegenomen werd. (Nou lijkt me dat ook echt heel erg kut, maar dat terzijde).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 14 april 2014 @ 14:17:34 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138865969
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:08 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:D Zit die informatie gewoon zo nog in je hoofd?
Ja, kun je nagaan hoe verbijsterd ik destijds over dat bedrag was :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 14 april 2014 @ 14:21:53 #136
43556 miss_dynastie
pi_138866135
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:43 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

Als dit klopt, dan kan ze best wel voor eigen inkomsten zorgen.
Klopt, maar ik zie haar niet voorzien in de lifestyle die ze met Greg had. Daar moet je wel héél goed voor verdienen hoor... driehoog achter kan ze prima betalen, maar een mooie villa in het Gooi zal ze toch wel wat centjes voor nodig hebben. Zal me niks verbazen als ze precies de clausule in de prenup heeft uitgediend om een leuke som mee te nemen. Touriya staat alom bekend als berekenend...
pi_138867345
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie haar niet voorzien in de lifestyle die ze met Greg had. Daar moet je wel héél goed voor verdienen hoor... driehoog achter kan ze prima betalen, maar een mooie villa in het Gooi zal ze toch wel wat centjes voor nodig hebben. Zal me niks verbazen als ze precies de clausule in de prenup heeft uitgediend om een leuke som mee te nemen. Touriya staat alom bekend als berekenend...
Maar over de lifestyle heb je het niet ;) Je hebt het over levensonderhoud. Daar kan ze zelf heel goed in voorzien. Ze mag dan wel berekenend zijn, maar ze heeft wel altijd gewoon gewerkt. Iets wat een eerdergenoemde Estelle bijvoorbeeld niet deed. Ik ga er vanuit dat Greg haar niet op een houtje zal laten bijten, maar dat ze zelf ook gewoon blijft werken (en reizen enzovoort)
De lifestyle die ze had zal inderdaad minder worden, maar goed, het was wel de Amerikaanse lifestyle. Mocht ze terug naar Nederland komen , dan zou haar leven sowieso veranderen en de levensstijl anders worden.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2014 @ 15:08:08 #138
43556 miss_dynastie
pi_138867757
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef kvd het volgende:
Maar over de lifestyle heb je het niet Je hebt het over levensonderhoud.
Je ziet niet in dat levensonderhoud en lifestyle met elkaar samenhangen? Touriya en Sylvie waren allebei op zoek naar een rijke vent om een lifestyle te krijgen die ze op eigen kracht nooit hadden kunnen bereiken (de dames deelden zelfs een flatje voor Sylvie met d'r neus in de boekhouder viel). Dat is ze allebei gelukt, maar ik vraag me wel af hoe oceaanbestendig de carrière van Touriya is- volgens mij valt dat tegen. En ze wil toch echt naar Nederland, dat heeft ze meerdere malen aangegeven... dus Gregs geld is gewoon keihard nodig...
pi_138868780
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je ziet niet in dat levensonderhoud en lifestyle met elkaar samenhangen? Touriya en Sylvie waren allebei op zoek naar een rijke vent om een lifestyle te krijgen die ze op eigen kracht nooit hadden kunnen bereiken (de dames deelden zelfs een flatje voor Sylvie met d'r neus in de boekhouder viel). Dat is ze allebei gelukt, maar ik vraag me wel af hoe oceaanbestendig de carrière van Touriya is- volgens mij valt dat tegen. En ze wil toch echt naar Nederland, dat heeft ze meerdere malen aangegeven... dus Gregs geld is gewoon keihard nodig...
Tuurlijk hangt het wel samen, maar door die opmerking van je ('of een vrouw die in haar eigen levensonderhoud gaat voorzien') lijkt het net alsof ze door haar scheiding helemaal niks meer kan. Ze runt nu een vestiging van een PR bedrijf met zijn oorsprong in Europa, eentje met meerdere vestigingen, waarbij vorig jaar werd gesproken over het openen van nog wat vestigingen. Kans is groot dat ze (mocht ze deze kant opkomen) gewoon hier weer aan de bak kan. Daarnaast heeft ze ook nog die sieradenlijn, geen idee hoe die loopt.

Hoe je het wendt of keert, rijke vriendjes of niet, ze heeft wel altijd gewerkt en werkt nog steeds. Ze heeft tot nu toe altijd geld voor zichzelf kunnen verdienen, net zoals Sylvie altijd heeft gewerkt en een carrière heeft kunnen maken. Touriya heeft die ook, alleen wordt daar in Nederland minder aandacht aan besteed.

Touriya lijkt mij niet het type wat nu ineens op haar gat gaat zitten, niets meer gaat verdienen en gaat leven van de alimentatie die Greg moet betalen. Ofwel, ze zal zelf mede bijdragen aan haar levensonderhoud.

Het leven zal anders worden. Minder feestjes waar ze vanwege Greg naartoe ging. Maar ze zal echt nog wel gewoon haar kleding en sieraden, make up, schoenen, tassen, reisjes en feestjes kunnen veroorloven, met haar eigen geld en de alimentatie van Greg.
  maandag 14 april 2014 @ 15:48:57 #140
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_138869181
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Greys het volgende:
Dit werd hier enige tijd geleden al voorspeld, he? :D
Sylvie is daar op bezoek geweest en hop, ze gaan uit elkaar.
Het wachten is op Syl die het met Greg doet.

Syl is niet zo kieskeurig aan wie ze haar vleeswaren ter gebruik stelt, dus vast wel. Het belangrijkste criterium is dat ie ver bovenmodaal verdient.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_138870461
Scheiding Touriya geregisseerd
Touriya Haoud en Greg Vaughan gaan scheiden. En net als de scheiding van BFF Sylvie Meis gaat ook deze scheiding er nogal geregisseerd aan toe... Dit en meer bespreken Maarten Steendam en Mariët Oosterwijk in Privé TV!

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geregisseerd__.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 april 2014 @ 16:38:04 #142
163650 Greys
pi_138870904
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Syl is niet zo kieskeurig aan wie ze haar vleeswaren ter gebruik stelt, dus vast wel. Het belangrijkste criterium is dat ie ver bovenmodaal verdient.
Nou, als ze het met Greg zou gaan doen zou ik haar nog groot gelijk geven ook (zal wel niet want ex van 'beste vriendin', dus dat durft ze niet denk ik :P ) want het is nogal een mooierd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 april 2014 @ 18:40:16 #143
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138874715
Oh nee....ik voorzie alweer bladen vol met die vreselijke Touriyah/Sylvie-kijk ons nou gezellig samen geweldig single zijn-rapportages,
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138875415
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Oh nee....ik voorzie alweer bladen vol met die vreselijke Touriyah/Sylvie-kijk ons nou gezellig samen geweldig single zijn-rapportages,
Ha, ha, je bent het AD net zeven minuten voor.
  maandag 14 april 2014 @ 19:26:03 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138876363
quote:
Het is wat hè... de vriendschap hernieuwd en al samen vakantie gevierd (was dat in Florida?) en nog hebben ze bij het AD geen fatsoenlijkere foto dan die uit 1864, toen ze allebei amper 20 waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 april 2014 @ 19:53:52 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138877569
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, als ze het met Greg zou gaan doen zou ik haar nog groot gelijk geven ook (zal wel niet want ex van 'beste vriendin', dus dat durft ze niet denk ik :P ) want het is nogal een mooierd.
Dat dus.. Heb ik wel een weekje ruzie voor over ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 april 2014 @ 20:05:31 #147
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138878046
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wat hè... de vriendschap hernieuwd en al samen vakantie gevierd (was dat in Florida?) en nog hebben ze bij het AD geen fatsoenlijkere foto dan die uit 1864, toen ze allebei amper 20 waren.
Die kostte teveel geld aan rechten, vermoed ik _O- blijft wel het AD, alles is goedkoop, inclusief de artikelen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138895532
Ook hier maar even....het laatste stuk uit de telegraaf

quote:
VERRAAD! – Wat er mis ging tussen de hartsvriendinnen
Ook Sylvie klaar met Touriya

door Evert Santegoeds
Je zou denken dat TOURIYA HAOUD (36) op haar beurt kan uithuilen bij SYLVIE MEIS (36), nu haar huwelijk met de Amerikaanse soapacteur GREG VAUGHAN (40) op de klippen is gelopen. Niets is minder waar. En dat heeft alles te maken met een ontdekking die Sylvie onlangs deed; over hoe Touriya haar heeft verraden… Ze waren elkaars hartsvriendinnen, maar nu na SYLVIE MEIS ook TOURIYA HAOUD gaat scheiden, hoeft de laatste niet te rekenen op hulp en steun van Sylvie. Die liefde tussen de twee is over, na een streek die Touriya Sylvie vanuit Los Angeles leverde…

Aan het begin van deze eeuw woonden ze zelfs samen in Amsterdam, SYLVIE en TOURIYA HAOUD. Beiden ambitieus, beiden op zoek naar een in alle opzichten leuke man die ze ook allebei daadwerkelijk vonden. Sylvie ontmoette RAFAEL VAN DER VAART. De rest is overbekend. En de liefde bracht Touriya zelfs naar Hollywood, waar zij een relatie kreeg met acteur GREG VAUGHAN (40), bekend uit The young and the restless, 90210 en General hospital. Drie zoons met prachtige namen als JATHAN JAMES (6), CAVAN THOMAS (4) en LANDAN REID (2) kwamen voort uit het huwelijk dat in 2006 werd gesloten en nu toch nog onverwacht op de klippen is gelopen.
Hoewel, onverwacht? Een tijdje was al duidelijk dat Touriya in Californië weliswaar ’the American dream’ leefde, maar algemeen is bekend dat die niemand komt aanwaaien… ook haar niet. Greg twitterde het geluk na de geboorte van de laatste, net twee jaar geleden, van de daken: „Mijn leven is gezegend. Mijn geweldige vrouw en ik hebben onze derde zoon verwelkomd: Landan Reid Vaughan.”
Omdat zijn acteerwerk hem nou ook weer geen wéreldfaam opleverde, zocht Greg ook naar andere inkomstenbronnen. Hij begon een productiemaatschappij en Touriya een, met name online, sieradenlijn. Daarnaast deed ze wat modellenwerk in Nederland als gezicht van een keten kapsalons. Half-Marokkaanse Touriya werd bij ons vooral bekend door rollen in de series Costa! en de film Shouf Shouf Habibi! Ze verscheen in campagnes van TOMMY HILFIGER en Replay en werd in Italië de verrassende opvolgster van niemand minder dan NAOMI CAMPBELL in een grote campagne voor een telefoonmaatschappij. Eenmaal in Amerika vielen het werk en de aanbiedingen echter stil.
EENMAAL IN LOS ANGELES WERD DAN OOK NOOIT ECHT DUIDELIJK WAAR TOURIYA HET OVER HAD WANNEER ZIJ IN INTERVIEWS VERTELDE DAT ZIJ, NAAST HAAR DRUKKE WERKZAAMHEDEN, VOLDOENDE TIJD VOOR HAAR GEZIN WILDE OVERHOUDEN.
Ze wilde haar zonen zo min mogelijk aan ‘nanny’ JENNY overlaten; wat vooral de laatste tijd goed moet zijn gelukt. Volgens de openbare registers van de plaatselijke Kamer van Koophandel is haar bedrijfje THV, waarin ze haar activiteiten onderbracht, al een tijdje ‘under suspension’, ofwel in surseance van betaling. En dat lijkt erg op hoe zij destijds vertrok uit haar huis in Amsterdam of hoe zij OGER’s zoon MARTIJN LUSINK nog voor heel wat rekeningen liet opdraaien. Zelfs nadat zij al uit elkaar waren.
Greg Vaughan lijkt gewaarschuwd. Nog maar een half jaar geleden deed zij in een uitgebreid interview met Fabulous Mama voorkomen of het allemaal niet op kan: „Ik ben iemand van work hard, play hard, dus ik heb bedacht dat ik in L.A. twee avonden per week een kok wil. Dan heb ik twee dagen in elk geval niet de stress van het koken (…) Ik ben benieuwd of ik ooit de balans vind tussen werk en de kinderen. Vaak kom ik op kantoor en heb ik nog niets gegeten. Ik ben alleen maar bezig geweest drie kinderen te voeden, maar zelf eet ik niks. En dan is het op kantoor meteen zo druk dat ik het vergeet...”
En ook ’s avonds, na zo’n door haar beschreven ‘drukke’ dag, zou Touriya naar eigen zeggen eens wat minder moeten redderen en meer aan zichzelf denken: „Ik heb OCD, obsessive-compulsive disorder, een dwangstoornis die maakt dat je altijd alles opgeruimd wil hebben. Anders functioneer ik niet. De kinderen weten dat ik niet tegen rotzooi kan. Speelgoed, vieze kleren moet ze dus zelf opruimen. Met dat ze zeggen; dat ruimt mama wel op. Ik ben ook moe.”
Lijkt het een half jaar geleden dus nog allemaal pais en vree in de villa met zwembad van de Vaughans; de eerste tekenen dat mama een en ander mooier voorspiegelt dan het in werkelijkheid is… zijn er ook! Het hoeft geen betoog dat het opzetten van een pr-bedrijf en een juwelenlijn in een overvolle stad als Los Angeles niet meteen de ’talk of the town’ zijn. Voordat de eerste bedrijven hun dure pr-strategie willen laten uitvoeren door een onbekende dame uit Nederland, of voordat JENNIFER ANNISTON en BEYONCÉ een halskettinkje van Touriya dragen en zeggen dat ze nooit meer anders willen, ben je jaren verder. En zoveel tijd en financiële ruimte had zij natuurlijk niet.
Vorig jaar zomer kreeg Touriya in haar villa nog een keer bezoek van Sylvie Meis. Na haar dramatisch verlopen scheiding en de, ook alweer, snelle breuk met haar Franse minnaar GUILLAUME ZARKA dacht zij even rustig op adem te kunnen komen bij de Vaughans. Gedurende haar vakantie, waarbij zij in een hotel verbleef, zocht Sylvie Touriya elke dag op. En het was als vanouds, viel te zien op de foto’s die van de twee werden gemaakt terwijl zij aan het shoppen waren op de beroemde Rodeo Drive. Ze lunchten en gingen met Touriya’s kinderen naar het strand. Het was de eerste onbezorgde vakantie tot er voor Sylvie iets verschrikkelijks gebeurde…
Intieme details
Guillaume Zarka had het verhaal over zijn romance aan een Duits blad verkocht en de meest intieme details van zijn ervaringen met Sylvie met een journaliste gedeeld. Voor Sylvie was het na een telefoontje waarin haar dat werd verteld alsof de ‘Big one’ was begonnen; de grote aardbeving waar ze in Los Angeles zo bang voor zijn. Aangeslagen keerde zij terug naar Duitsland, waar zij haar advocaten de opdracht gaf – koste wat kost – publicatie van het aangekondigde tweede deel te voorkomen. Dat verscheen in een sterk afgezwakte, en waarschijnlijk door Sylvie geaccordeerde, gekuiste versie.
Het afscheid van Touriya was dus niet al te vrolijk. En zoals nu blijkt ook nog eens definitief! De afgelopen maand werd Sylvie door een Duits blad gewaarschuwd dat er vanuit Amerika foto’s en privégeheimen te koop werden aangeboden door iemand die wel een goede vriendin van haar moest zijn; zoveel beweerde deze bron te weten. Pas toen het blad op de aanbieding in ging en de bron haar naam prijsgaf, viel voor Sylvie een en ander op zijn plaats. En bleek deze ‘mevrouw Vaughan’ haar eigen vriendin Touriya te zijn, die Sylvie’s hartsgeheimen voor duizenden dollars wilde prijsgeven!
Het lijkt er dus niet op dat Sylvie tot elke wederdienst bereid is, nu Touriya zwaar in de (financiële) problemen zit en haar Amerikaanse droom in duigen ligt nu Greg en zij hun huwelijk zagen stranden. Haar wacht zeker een moeizame scheiding. Touriya zal na het debacle wellicht terug willen naar Nederland, maar Greg Vaughn zal zijn in Amerika geboren kinderen niet graag naar Europa zien vertrekken. Het lijkt erop dat de ‘Big one’ er daar nu echt aan zit te komen.
pi_138895978
Dus het was niet Sabia maar Touriya :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_138896417
Nee, het is weer gedeeltelijk niet waar. Volgens Evert hebben Syl en Tour in augustus elkaar voor het laatst gezien (toen kwam het interview van Zarka in de bladen), maar in oktober waren de dames nog gezellig samen op vakantie in Miami. Als hij daar al foute/verkeerde info over geeft, ga ik ook twijfelen over de rest...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')