abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:36:58 #51
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_137724601

Het was een drukte van belang donderdag in New York, waar de musical Rocky in première ging.
Sylvie Meis mocht de première op uitnodiging van producent Joop van den Ende bijwonen.
Het lijkt erop dat Sylvie ook een paar vragen mocht stellen aan Sylvester Stallone.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voet_gelopen__.html
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2014 @ 17:52:40 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137738195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef dennis83 het volgende:
De ex-voetbalvrouw kon zich daar moeilijk mee verenigen. "Ik ben geen kuddedier. Ik wil niet aan het ontbijt horen dat ik mijn telefoon niet mag aanzetten omdat dat nou eenmaal de regels zijn."
Maar Sylvie zit toch ook gewoon in een keurslijf? Ik neem aan dat ze tijdens Wetten Das of Traumhochzeit of whatever óók haar GSM uit moet zetten en niet mag bellen? En tijdens de repetities waarschijnlijk ook niet. En ook daar zal ze op afgesproken tijdstippen op afgesproken plaatsen moeten zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137770389
De toekomst van Sylvie Meis (35) kan wel eens in Amerika liggen. Bij de première van Rocky werden haar gegevens genoteerd door Anna Wintour en niet veel later kreeg ze ook nog eens een telefoontje van een Amerikaanse televisiezender.

Volgens De Telegraaf nodigde Joop van den Ende Sylvie persoonlijk uit om de première van zijn musical Rocky bij te wonen. 'Ik was verbaasd en vereerd tegelijk dat ik gevraagd werd. Ik sta niet bekend als een musicalliefhebber en het was een roerig jaar. Maar ik heb geen moment getwijfeld, wat een ongelooflijke show! Wat een geluk om daar bij te zijn!', zo vertelt ze aan de krant.

Na een bijzondere ontmoeting met Sylvester Stallone stond Sylvie ineens oog in oog met de Britse Anna Wintour, die vooral faam verwierf als hoofdredactrice van Vogue. Wintour noteerde vervolgens haar telefoonnummer. Zondagavond kreeg Sylvie ook nog eens een telefoontje van Tim Winter, CEO van America Online. 'Hij was op mij attent gemaakt en wilde een afspraak. Hij nodigde me uit om tijdens de New York Fashion Week wat dingen voor zijn tv-zenders te gaan doen. Mode-items, maar hij opperde ook om mij in te zetten bij een nieuwe talentenshow', vertelt Sylvie opgetogen.

De ex van Rafael van der Vaart kan het nauwelijks geloven. 'Ik moest echt in mijn arm knijpen. Ik vermoed dat Joop van den Ende hier achter zit. Wie anders kan dit geregeld hebben? De komende weken gaan we in gesprek, ik stel me er natuurlijk veel van voor.'

Amerikaans tv-interview met Huffington post
http://live.huffingtonpos(...)043cfe3444427d00007a
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 maart 2014 @ 19:54:24 #54
22592 crew  Ole
pi_137776296
En Damian dan?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_137776392
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een drukte van belang donderdag in New York, waar de musical Rocky in première ging.
Sylvie Meis mocht de première op uitnodiging van producent Joop van den Ende bijwonen.
Het lijkt erop dat Sylvie ook een paar vragen mocht stellen aan Sylvester Stallone.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voet_gelopen__.html
Watskebeurt met haar haar? Of zijn dat soort blonderingsstrepen van het kamp ineens in?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_137777622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef dennis83 het volgende:
De toekomst van Sylvie Meis (35) kan wel eens in Amerika liggen. Bij de première van Rocky werden haar gegevens genoteerd door Anna Wintour en niet veel later kreeg ze ook nog eens een telefoontje van een Amerikaanse televisiezender.

Volgens De Telegraaf nodigde Joop van den Ende Sylvie persoonlijk uit om de première van zijn musical Rocky bij te wonen. 'Ik was verbaasd en vereerd tegelijk dat ik gevraagd werd. Ik sta niet bekend als een musicalliefhebber en het was een roerig jaar. Maar ik heb geen moment getwijfeld, wat een ongelooflijke show! Wat een geluk om daar bij te zijn!', zo vertelt ze aan de krant.

Na een bijzondere ontmoeting met Sylvester Stallone stond Sylvie ineens oog in oog met de Britse Anna Wintour, die vooral faam verwierf als hoofdredactrice van Vogue. Wintour noteerde vervolgens haar telefoonnummer. Zondagavond kreeg Sylvie ook nog eens een telefoontje van Tim Winter, CEO van America Online. 'Hij was op mij attent gemaakt en wilde een afspraak. Hij nodigde me uit om tijdens de New York Fashion Week wat dingen voor zijn tv-zenders te gaan doen. Mode-items, maar hij opperde ook om mij in te zetten bij een nieuwe talentenshow', vertelt Sylvie opgetogen.

De ex van Rafael van der Vaart kan het nauwelijks geloven. 'Ik moest echt in mijn arm knijpen. Ik vermoed dat Joop van den Ende hier achter zit. Wie anders kan dit geregeld hebben? De komende weken gaan we in gesprek, ik stel me er natuurlijk veel van voor.'

Amerikaans tv-interview met Huffington post
http://live.huffingtonpos(...)043cfe3444427d00007a
volgens mij is dit gewoon gelul want ze was daar aan t werk voor rtl duitsland..stond aan de rode loper om sterren te interviewen en werd ook nog onder de voet gelopen door andere (lees: échte)journalisten.. niks op uitnodiging van joop aanwezig
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:29:40 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137777829
Vooral die "bijzondere ontmoeting met Sylvester Stallone" ben ik benieuwd naar.... aan de foto te zien was het idd heel bijzonder als je dat een ontmoeting noemt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 maart 2014 @ 19:18:35 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_137894851
Hoewel Sylvie Meis voornemens was niets meer mede te delen over haar privéleven, heeft de blondine zich gisteren genoodzaakt gevoeld te reageren op een interview dat ze zou hebben gegeven aan het Duitse roddelblad Closer. Ze rekende daarin volgens het tijdschrift af met haar voormalige beste vriendin en stelt onder andere dat Sabia een kopie van haar is. Volgens de ex-vrouw van Van der Vaart ligt dat allemaal iets genuanceerder.

'Sylvie Meis: nu rekent ze met Sabia af' en 'Sylvie noemt Sabia een duivel', zo kopten verschillende media naar aanleiding van het vorige week verschenen artikel in Closer. Daarin liet de Nederlandse onder andere los dat zij en Sabia op gespannen voet leven. Ze vond verder dat Sabia slechts een kopie van haarzelf is.

Volgens de blondine zou Sabia graag zoals haar zijn. Ze gaat daar in zo ver dat ze zichzelf hetzelfde kleedt en opmaakt. Ook gaan zij en Rafael drie keer per week naar het restaurant waar Sylvie met haar ex-man ook vaak heenging. Volgens het Hunkermollermodel voeren de twee daar 'hun toneelstukjes' op.

Zoenend onder het raam
Sabia en Rafael van der Vaart zouden ook zoenend onder het raam van Sylvie hebben gestaan. 'Eigenlijk word ik er niet warm of koud van of Sabia mijn ex aflikt,' zou de in Duitsland populaire presentatrice daarover gezegd hebben. 'Het getuigt, vind ik, wel van slechte smaak om zoiets te doen, en ik ervaar dat ook als een belediging voor mijn kind.'

De blondine zou zich verder hebben laten ontvallen ze zich nog het meest stoort aan het feit dat Sabia zich met de opvoeding van haar zoon Damian bemoeit. En ook dat de communicatie nu zo moeilijk verloopt met haar ex. Dat zijn zaken die ze onacceptabel vindt. Haar moeder zou ook hebben uitgehaald naar Sabia en haar typeren als een 'duivel'. Ze zou leugens verspreiden en willen provoceren. 'Dat is geen normaal gedrag,' zou zijn opgetekend uit de mond van moeder Rita Meis.

Privégesprek
Het artikel in Closer was voor Sylvie reden om gisteren aan het Duitse RTL haar verhaal te doen. Meis zit momenteel in New York waar ze door Joop van den Ende werd uitgenodigd in verband met de musical 'Rocky'. Ze vertelt dat ze de krantenkoppen 'natuurlijk vervelend' vindt. 'Maar ik probeer het een beetje te negeren. Je kan niet op alles reageren, want ik kan niet op elk verhaal zeggen: 'Mensen, dat is niet waar'. Dan krijgt de zaak nog meer aandacht,' legt ze uit.

De uitlatingen die Closer publiceerde zijn wel gebaseerd op woorden die Sylvie heeft gezegd, maar ze heeft nooit toestemming gegeven voor een interview, gaat ze verder. De Nederlandse laat weten dat ze nooit publiekelijk zo zou uitpakken. Ze laat weten niet te kunnen verklaren hoe het tijdschrift dan aan de informatie komt. 'Ik weet ook niet hoe dat komt en wie die zaken vertelt. Ik hoop dat het snel stopt, dat is mijn grote wens.'

Reactie Sabia
De Hamburger Morgenpost vroeg Sabia Boulahrouz ook om een reactie. 'Eigenlijk heb ik niets te zeggen,' liet de huidige vriendin van Van der Vaart weten. Ik heb er een beetje om moeten lachen. Het is kinderachtig. Ze brengt het naar buiten om onderwerp van gesprek te blijven.' Gevraagd of ze inderdaad haar best doet om op Sylvie te lijken, antwoordde ze: 'Daar overschat ze zich'.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137899343
Tong80, zou je svp de bron er bij kunnen noemen?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:00:55 #60
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_137899819
Hoewel Sylvie Meis voornemens was niets meer mede te delen over haar privéleven, heeft de blondine zich gisteren genoodzaakt gevoeld te reageren op een interview dat ze zou hebben gegeven aan het Duitse roddelblad Closer. Ze rekende daarin volgens het tijdschrift af met haar voormalige beste vriendin en stelt onder andere dat Sabia een kopie van haar is. Volgens de ex-vrouw van Van der Vaart ligt dat allemaal iets genuanceerder.

Zucht.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:12:53 #61
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137927718
Ik was de gate helemaal vergeten :o
Maar het moddergooien is dus nog altijd niet gestopt :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137927917
En Sab betaald niet! :N

'Sabia betaalt geen alimentatie'
Grote kans dat Sabia binnenkort voor de rechter moet verschijnen. Ze weigert namelijk al maanden alimentatie te betalen voor haar tienerdochter Katharina.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_alimentatie___.html
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:39:02 #63
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_137930617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Kim-Holland het volgende:
En Sab betaald niet! :N

'Sabia betaalt geen alimentatie'
Grote kans dat Sabia binnenkort voor de rechter moet verschijnen. Ze weigert namelijk al maanden alimentatie te betalen voor haar tienerdochter Katharina.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_alimentatie___.html
Ze werkt toch niet.
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2014 @ 08:40:56 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137956559
vandaag de ouders van sabia in de telegraaf.
ze schijnt ze al jaren niet meer gezien/gesproken te hebben
pi_137956958
Je dochter niet onderhouden en ondertussen wel doorfokken als konijnen voor nieuwe koters. Tja.

Overigens moest ik lachen om dit shot, op die foto blijft het net een she-male.

donderdag 20 maart 2014 @ 09:05:30 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137956986
Het is Sabia-neersabelseizoen in de media?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137957018
Telegraaf smult om alles wat betreft Sab, Raf en Syl. Is het komkommertijd bij de rest van de BN'ers?
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:20:04 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137957283
Treurig dat die ouders blijkbaar ook meedoen aan de hetze. Of is het 'een vriend die anoniem wenst te blijven' die uit de school klapt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2014 @ 09:31:56 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137957555
quote:
15s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Copycat het volgende:
Treurig dat die ouders blijkbaar ook meedoen aan de hetze. Of is het 'een vriend die anoniem wenst te blijven' die uit de school klapt?
ik denk dat het voor een groot deel verzinsels en aannames zijn met hier en daar wat dingen die de ouders wel eens gezegd zouden kunnen hebben.
ze schijnen in syrië te wonen.
pi_137957960
Ik meende een tijd terug gelezen te hebben dat haar ouders Rafael hadden ontmoet en goedgekeurd? Ze gaven de voorkeur aan een moslim, maar hebben Raf toch in hun hart gesloten, zoiets. Wel dubieus, ze stort zich helemaal op Lolita en Damian maar haar eigen familie...
pi_137958085
Wat Sabia hem nog nooit heeft gezegd:
’Rafael, dit zijn je schoonouders!’

door Evert Santegoeds
En ja hoor, na de zus, de ex, de huisbaas en de pedicure van Sabia Engizek praten nu… haar ouders! Moeder Fatma en vader Mehmet vertellen in de Turkse stad Maras waar zij na hun Hamburgse jaren weer zijn gaan wonen, hun verhaal aan het Duitse blad InTouch.

Zeg maar gerust: een DRAMATISCH verhaal van twee lieve, bescheiden mensen die stellen al bijna twee jaar nooit meer iets meer van Sabia te hebben gehoord.
Nou ja, van haarzelf dan…
Zij volgen in Duitse kranten het nieuws rond hun inmiddels beroemde dochter, zien haar en de kinderen op foto’s, hoorden zo over haar miskraam en andere gebeurtenissen en begrijpen uit interviews dat zij gelukkig is met Rafael van der Vaart. En niet meer met Khalid Boulahrouz. Maar Fatma en Mehmet spreken Sabia en haar kleinkinderen zelf nooit meer; zelfs niet per telefoon!
“Geef ons een teken van leven. We zijn toch je ouders?”
- Ouders Sabia Engizek
De twee hebben geen idee waarom eigenlijk niet. Waarom Sabia nooit meer belt, waarom ze haar ouders nog niet heeft opgezocht in hun nieuwe huis op 150 kilometer afstand van de Syrische grens en – vooral – waarom zij Rafael nog niet aan haar ouders heeft voorgesteld of zelfs maar iets over hem heeft verteld…
Sinds het laatste contact is er nogal wat veranderd in Sabia’s leven. Toen vertelde ze haar vader te willen scheiden van Khalid Boulahrouz. Mehmet Engizek sprak daarover zijn grote zorg uit. Daarna werd het stil en bleef het stil. „Als ze met hem langs zou komen zou ik een schaap slachten en hen daarmee zegenen”, vertelt Mehmet, die Rafael ook gerust kan stellen: „Hij moet weten dat we van hem geen cent willen. Het gaat ons goed!”
Sabia’s ouders hebben in Maras een ganzenfarm opgestart, die hen van een eigen inkomen verzekert. Tegen Sabia zegt hij via InTouch: „Laat wat van je horen, kind. Geef ons een teken van leven. We zijn toch je ouders?!”
pi_137959391
Het verhaal staat ook in Weekend, inclusief geposeerde foto's bij de ouders thuis. Zus Lydia spreken ze ook al niet meer. Na het telefoontje over de scheiding heeft Sabia haar nummer veranderd..
pi_138168575
Club wil minder Sabia :')

Uit de premium Televaag
HSV wil Sabia buitenspel zetten!

AMSTERDAM -
De club van Rafael van der Vaart is de negatieve berichten over Sabia meer dan zat en heeft de voetballer een laatste waarschuwing gegeven...
pi_138169450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:

'Sylvie Meis: nu rekent ze met Sabia af' en 'Sylvie noemt Sabia een duivel', zo kopten verschillende media naar aanleiding van het vorige week verschenen artikel in Closer. Daarin liet de Nederlandse onder andere los dat zij en Sabia op gespannen voet leven. Ze vond verder dat Sabia slechts een kopie van haarzelf is.

Volgens de blondine zou Sabia graag zoals haar zijn. Ze gaat daar in zo ver dat ze zichzelf hetzelfde kleedt en opmaakt. Ook gaan zij en Rafael drie keer per week naar het restaurant waar Sylvie met haar ex-man ook vaak heenging. Volgens het Hunkermollermodel voeren de twee daar 'hun toneelstukjes' op.

Zoenend onder het raam
Sabia en Rafael van der Vaart zouden ook zoenend onder het raam van Sylvie hebben gestaan. 'Eigenlijk word ik er niet warm of koud van of Sabia mijn ex aflikt,' zou de in Duitsland populaire presentatrice daarover gezegd hebben. 'Het getuigt, vind ik, wel van slechte smaak om zoiets te doen, en ik ervaar dat ook als een belediging voor mijn kind.'

De blondine zou zich verder hebben laten ontvallen ze zich nog het meest stoort aan het feit dat Sabia zich met de opvoeding van haar zoon Damian bemoeit. En ook dat de communicatie nu zo moeilijk verloopt met haar ex. Dat zijn zaken die ze onacceptabel vindt. Haar moeder zou ook hebben uitgehaald naar Sabia en haar typeren als een 'duivel'. Ze zou leugens verspreiden en willen provoceren. 'Dat is geen normaal gedrag,' zou zijn opgetekend uit de mond van moeder Rita Meis.

Privégesprek
Het artikel in Closer was voor Sylvie reden om gisteren aan het Duitse RTL haar verhaal te doen. Meis zit momenteel in New York waar ze door Joop van den Ende werd uitgenodigd in verband met de musical 'Rocky'. Ze vertelt dat ze de krantenkoppen 'natuurlijk vervelend' vindt. 'Maar ik probeer het een beetje te negeren. Je kan niet op alles reageren, want ik kan niet op elk verhaal zeggen: 'Mensen, dat is niet waar'. Dan krijgt de zaak nog meer aandacht,' legt ze uit.

De uitlatingen die Closer publiceerde zijn wel gebaseerd op woorden die Sylvie heeft gezegd, maar ze heeft nooit toestemming gegeven voor een interview, gaat ze verder. De Nederlandse laat weten dat ze nooit publiekelijk zo zou uitpakken. Ze laat weten niet te kunnen verklaren hoe het tijdschrift dan aan de informatie komt. 'Ik weet ook niet hoe dat komt en wie die zaken vertelt. Ik hoop dat het snel stopt, dat is mijn grote wens.'

Reactie Sabia
De Hamburger Morgenpost vroeg Sabia Boulahrouz ook om een reactie. 'Eigenlijk heb ik niets te zeggen,' liet de huidige vriendin van Van der Vaart weten. Ik heb er een beetje om moeten lachen. Het is kinderachtig. Ze brengt het naar buiten om onderwerp van gesprek te blijven.' Gevraagd of ze inderdaad haar best doet om op Sylvie te lijken, antwoordde ze: 'Daar overschat ze zich'.

[ afbeelding ]

Ik vind Sabia echt net een omgebouwde vent op die foto :{
8 Makes 1 Team
  Trouwste user 2022 woensdag 26 maart 2014 @ 09:17:01 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_138183472
Sabia Engizek kan momenteel weinig goed doen bij de Duitse voetbalclub HSV. De club van Rafael van der Vaart is het zat dat hij de laatste tijd louter met privésores in het nieuws komt en zou vinden dat Sabia hier schuldig aan is. Volgens De Telegraaf wil HSV Sabia 'buitenspel' zetten.

Rafael staat nauwelijks nog met positief voetbalnieuws in de Duitse kranten en dat is de club ook opgevallen. Eerst de scheiding van Sylvie Meis, daarna de relatie met Sabia, die veel aandacht opeist in de Duitse media. Zo zou ze alles nabootsen wat Sylvie ook draagt of heeft gedaan met 'Raffie'.

Ondertussen staat de club in de onderste regionen van de Bundesliga en zit de 31-jarige Rafael ook niet in de beste fase van zijn carrière. Volgens de krant zou hij door de club gesommeerd zijn om zich nu eens daadwerkelijk met voetbal bezig te houden, waar hij ook dik voor betaald wordt.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-is-Sabia-zat.dhtml

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')