abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137378305
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Het verschil is wel dat Putin als een dictator wordt gezien, de EU niet. En boven Oekraïne ligt nog een leuk landje, Wit-Rusland, waar ook nog steeds een dictator aan de macht is die gesteund wordt door het Kremlin.

Geen wonder dus dat bv. de Polen nerveus worden.
Ik word ook nerveus van de Poolse invasie.
pi_137378317
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:17 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ga toch weg joh :')

Met een dozijn tv-camera's erbij durf ik ook wel.

Het waren pas helden geweest als ze de wapens hadden opgepakt om hun land te verdedigen. Vooralsnog laten ze zich vernederen.
De wapens oppakken is juist het domste dat ze kunnen doen. Oekraine kan op hun eigen houtje Rusland niet aan, maar als ze zelf beginnen met schieten zonder eerst de diplomatische route te hebben bewandeld dan is de kans groot dat er niemand komt helpen, als Rusland het vuur opent dan is het een heel ander verhaal en dit weten beide partijen.
pi_137378340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Het verschil is wel dat Putin als een dictator wordt gezien, de EU niet. En boven Oekraïne ligt nog een leuk landje, Wit-Rusland, waar ook nog steeds een dictator aan de macht is die gesteund wordt door het Kremlin.

Geen wonder dus dat bv. de Polen nerveus worden.
De EU geen dictatuur? Ik geloof niet dat de EU het democratisch beginsel hoog in het vaandel heeft staan, jij wel? :')
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137378403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Niemand is dom genoeg om te geloven dat het geen Russen zijn.
Blackwater
pi_137378405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wel bizar hoe makkelijk het gros zich laat paaien door Obama-retoriek. Men gelooft werkelijk in eigen gelijk, zonder enige kanttekeningen. Zouden Obama&kornuiten Zou Hitler ook op dit mechanisme hebben ingespeeld om zo de massa achter zich te krijgen. :r

Gore lemmings.
Je snapt toch wel dat dit allemaal gaat over de speech die Poetin net zelf heeft gegeven, Obama is er niet aan te pas gekomen :') Jij gelooft net zo hard in je eigen gelijk als ieder ander.
Sommige mensen draaien echt door in hun Murica-haat.
pi_137378418
quote:
Wel bizar hoe makkelijk het gros zich laat paaien door Obama-retoriek. Men gelooft werkelijk in eigen gelijk, zonder enige kanttekeningen. Zouden Obama&kornuiten Zou Hitler ook op dit mechanisme hebben ingespeeld om zo de massa achter zich te krijgen. :r

Gore lemmings.
Het gros hier heeft het helemaal niet over Obama, maar heeft gewoon een eigen mening en visie. Vooralsnog ben jij de enige dat als een schaap achter een charismatisch man aanloopt. Je vergelijking met Hitler is een waardeloze, maar als je hem dan wilt gebruiken dan kan hij eigenlijk alleen maar voor Putin tellen. Obama heeft vooralsnog weinig militairen Oekraine ingestuurd me dunkt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:23:58 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137378425
quote:

Gore lemmings.
nee ik zou elk woord van Poetin op zijn mooie blauwe ogen vertrouwen en geloven...

Maar over welke Obama retoriek heb je het precies of wilde je er weer een Godwinnetje tegenaangooien, gewoon omdat dat indruk maakt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137378462
quote:

Gore lemmings.
manipulatie en propaganda is van alle tijden
pi_137378489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:21 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

De EU geen dictatuur? Ik geloof niet dat de EU het democratisch beginsel hoog in het vaandel heeft staan, jij wel? :')
Als je geen democratie bent kun je geen lid worden van de EU. De EU heeft het democratische beginsel wel hoog in het vaandel staan.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:27:10 #60
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137378523
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:21 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Wie is de dictator dan? :') Van Rompuy? :')
pi_137378532
Toch wel goed dat mensen hier de geschiedenis zo goed kennen ^O^ Al die Hitler vergelijkingen. Het zal nog wel even duren voor de geschiedenis zich kan herhalen zullen we maar zeggen ^O^ :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:27:33 #62
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137378538
Heeft iemand een samenvatting van de persconferentie?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137378551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Maargoed. het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de persconferentie?
Frontpage.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:28:18 #64
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137378558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Frontpage.
Ik zie. Even lezen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:29:11 #65
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137378582
quote:
Tot slot noemt Poetin de nieuwe Oekraïense regering 'schurken.'
:')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:29:40 #66
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137378594
Stramien van Poetins speech:

-De gebeurtenissen in Kiev waren een ongrondwettelijke coup
-De voormalige president Janoekovitsj heeft geen politieke toekomst en werd door Rusland opgevangen omdat hij met de dood bedreigd werd
-Russische troepen hebben niet deelgenomen aan operaties op de Krim
-Rusland denkt er niet over om de Krim te annexeren
-De Westerse sanctiedreigementen zijn contraproductief
-De acties van Rusland in Oekraïne zijn in overeenstemming met internationale wetgeving
-Rusland zal de uitkomst van de komende presidentsverkiezingen in Oekraïne niet accepteren als 'de huidige terreur' doorzet
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:29:51 #67
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137378598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:20 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

De wapens oppakken is juist het domste dat ze kunnen doen. Oekraine kan op hun eigen houtje Rusland niet aan, maar als ze zelf beginnen met schieten zonder eerst de diplomatische route te hebben bewandeld dan is de kans groot dat er niemand komt helpen, als Rusland het vuur opent dan is het een heel ander verhaal en dit weten beide partijen.
Ik ben het ermee eens dat het voor hen beter is als de Russen als eerste schieten, maar ze hebben alle recht om op die Russen te schieten. Vanaf t moment dat ze in de Oekraine rondlopen al. Als die Russen nog iets verder gaan zullen ze wel moeten, wil hun land enig bestaansrecht hebben.
pi_137378645
Gewoon de Russen terug de Zwarte Zee in schreeuwen.

pi_137378696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:32 schreef Chazr het volgende:
Gewoon de Russen terug de Zwarte Zee in schreeuwen.

[ afbeelding ]
Putin zegt toch net dat dit geen Russen zijn! Schandelijke pro-Oekrainse propaganda deze post.
pi_137378725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat het voor hen beter is als de Russen als eerste schieten, maar ze hebben alle recht om op die Russen te schieten. Vanaf t moment dat ze in de Oekraine rondlopen al. Als die Russen nog iets verder gaan zullen ze wel moeten, wil hun land enig bestaansrecht hebben.
Op de FP stond dat de Russen gewoon kunnen gaan en staan waar ze willen in De Krim met een maximum van 25.000 soldaten. Zolang ze dit maar van te voren melden.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_137378750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:35 schreef Kirov het volgende:

[..]

Op de FP stond dat de Russen gewoon kunnen gaan en staan waar ze willen in De Krim met een maximum van 25.000 soldaten. Zolang ze dit maar van te voren melden.
Maar ze staan nu (volgens het plaatje op de frontpage) op 26.000
pi_137378762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:35 schreef Kirov het volgende:

[..]

Zal wel om de militaire basis gaan toch? Ik neem aan dat de Russen niet zomaar door de straten mogen gaan patrouilleren.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:38:05 #73
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_137378843
quote:

[..]

Ik ben het ermee eens dat het voor hen beter is als de Russen als eerste schieten, maar ze hebben alle recht om op die Russen te schieten. Vanaf t moment dat ze in de Oekraine rondlopen al.
Vooraf dreigen met oorlog is natuurlijk beter. Als Rusland dan nog weigert zich terug te trekken, dan is het volkomen terecht dat Oekraine aanvalt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:38:26 #74
117098 Hathor
Effe niet
pi_137378851
Ondertussen is dus wel duidelijk dat de EU de daadkracht van een natte scheet heeft, die hebben morgen pas tijd om er eens even over te praten. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137378891
quote:

[..]

Ja ze hebben het recht om hun land te verdedigen echter ligt daar het probleem niet. Het probleem is dat Oekraine niet zal winnen in hun eentje en het maar de vraag is of ze worden geholpen wanneer ze als eerste het vuur openen, mijn persoonlijke mening doet er niet toe. (Van mij zouden ze ook die Russische militairen desnoods met geweld weg mogen jagen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')