Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Hij is wel je grote idool, hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Een aparte vrouwquote:is het een vrouw ja? ik dacht een aparte man
De jouwe toch ook?quote:
Biker homie jeweet.quote:
Moet je eens doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirten![]()
Dat is over alle vrouwen te zeggenquote:
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?quote:Waarom zegt iedereen altijd ''deze topic''? Het is toch gewoon ''dit'' topic of ben ik nu gek? Zwaar irritant.
In dat geval zit je hier wel goed.quote:
Ervaringen te delen SC?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens doenflirten (op een niet seksuele manier) met mannen kan heel verhelderend zijn
en het maakt je likeable
Dit forum. Dit topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?) forum blijf, blijf ik wss je zwaar irriteren
Niet noemenswaardigquote:
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Is het geen weekend meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.
Juist. Het is soms zo makkelijk maar het is die eerste stap he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Nog 1 dag werken hierna en dan welquote:
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.
Ik flirt met allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |