quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef rotjoch_39 het volgende:
Vriendin smeert vier bruine boterhammen met oude kaas
Je vriendin laten bepalen wat je gaat eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Je vriendin je brood laten smeren
Ik vind het niet kunnen dat die vriendin jouw broodjes inpikt en meeneemt naar haar werk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef rotjoch_39 het volgende:
Goedemorgen waarde FOK!ers,
Als TS bij zijn vriendin slaapt en dus ook daar wakker wordt smeert zij TS zijn broodjes alvorens die mee te nemen naar het werk.
Niet alles achter elkaar meteen op eten... Het zijn verdorie slechs 4 boterhammen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Geen optie dan worden de overige broodjes die ik later wil eten oud en dus vies.
Dat soort dingen zijn juist de voordelen van een vriendin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Je vriendin laten bepalen wat je gaat eten.
Daarom broodtrommel. Of wil je daar nog steeds niet aan na meerdere reprimandes van je vriendin. (Lees boterhamzakje te strak dicht knopen)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Geen optie dan worden de overige broodjes die ik later wil eten oud en dus vies.
Dus broodtrommelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Nou nou nou..quote:
Vieze geplette boterhammetjes...quote:
En burgerlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:05 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Maar een broodtrommel is misschien wel handig voor TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |