Spread some love, gaat het wel goed tussen jou en JB?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of dat hij zgn zo'n geweldige vriendin heeft
master race natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vraag me wel eens af in welke race ik 1,94m in zou delen..
Heb je foto gemaakt van de aftermath?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren in de gym e.o.a. wicht wat haar handdoek had laten vallen terwijl ze op de loopband stond.
Die handdoek kwam tussen de band en de aandrijf rol terrecht.
Vanuit een heerlijke stilte opeens alsof er een auto een burnout deed kwa geluid lol![]()
![]()
Never better!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Spread some love, gaat het wel goed tussen jou en JB?
alles onder 190cm is oestrogeenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vraag me wel eens af in welke race ik 1,94m in zou delen..
lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je foto gemaakt van de aftermath?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alles onder 190cm is oestrogeen
[ afbeelding ]
Excuses voor mijn superieure Germaanse genen, we kunnen niet allemaal naar het evenbeeld van Noorse Goden geschapen zijn ..quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef seto het volgende:
soms krijg ik echt het gevoel dat ik in dreamerbulk zijn armen wil liggen als ik zijn posts lees
no homo
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
als er ooit een meet komt, wordt dit een hele rare meet
lol hij zal er dingen bij combineren.. (denk ik wel) al zegt hij van nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
Wow dat is wel sick voor een true natural bodybuilder
nee want andere zwarte olympia competitors hebben ook niet die overvloeiende look die coleman wel hadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Awesome_ het volgende:
black genetics noemen ze dat ook wel eens
Hij is ook niet groter dan Dima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Awesome_ het volgende:
black genetics noemen ze dat ook wel eens
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Awesome_ het volgende:
black jahr00n genetics noemen ze dat ook wel eens
jahroon is een boy die gewoon kneiter en kneiterhard isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |