quote:
Mijn jeugdquote:
Bedoel je: clip van het decennium?quote:
Ik wou het aan elkaar schrijven voor de mensen die slechts een beetje engels kunnen. In het Nederlands is het nl. meesterras en ik wou niet de verwarring veroorzaken dat 1,94meter de afstand is voor een meesterlijke race, snap je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef seto het volgende:
[..]
jezelf master race noemen en het dan verkeerd schrijven
echt voor schutting
Voor iedereen die de hele dag op Fok nutteloze dingen loopt te doen wel ja.quote:
hey mede-aziaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef dreamerbulk het volgende:
192cm , 110kg ..sterke aziatische en afrikaanse genen ik
Lol in mn droom was je 184 ofzo dus ga niet liegen. Zeker gevalletje Yuri.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef dreamerbulk het volgende:
192cm , 110kg ..sterke aziatische en afrikaanse genen ik
proofquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol in mn droom was je 184 ofzo dus ga niet liegen. Zeker gevalletje Yuri.
hij was bezopen en zat op een krat bier toch in die droom? Kon je heul nie zien of die 184 wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol in mn droom was je 184 ofzo dus ga niet liegen. Zeker gevalletje Yuri.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
vriend, leeuwen en draken matchen niet, keiharde modefout, echt voor schut
goeie handenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Klokov het volgende:
Check @ 7:00, Mikhail Koklyaev heeft zijn handen in WSM 2013 op het eerste event verneukt, bijna alle huid eraf
rente zuigenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:17 schreef dreamerbulk het volgende:
weet je waar ik agressief van wordt... dat de bank.. of mijn betalende partij "grotere" bedragen altijd later stort dan gewone bedragen..
ben echt een rustige jongen, maar dan zie je mij koken
Hey! Ik werk bij een grote bank!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:17 schreef dreamerbulk het volgende:
weet je waar ik agressief van wordt... dat de bank.. of mijn betalende partij "grotere" bedragen altijd later stort dan gewone bedragen..
ben echt een rustige jongen, maar dan zie je mij koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |