abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137370737
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137370752
Je was me voor Phaidra en ik maar denken waarom mag ik niet meer in dit topic posten :D

maar ik wilde hem sluiten met:
Fijn skoap dat jullie er weer zijn!!! En wat goed dat Luc het zo goed deed zeg!!!! Nu bijkomen van alle hecktiek. bah troeta naar zeg. Hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen vandaag.
pi_137370774
:D Ik had het scherm best lang open staan, dus het had mij ook zomaar kunnen gebeuren!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137370777
PureEvil ik snap dat je het dan zo laat

Skoap wat een reis. Zoiets denk je toch nooit mee te maken. Wat fijn dat Luc zich zo goed gedragen heeft. Welkom thuis weer

Troeta wat zielig voor Nena. Hopelijk is ze gauw weer opgeknapt :*

Vandaag is mijn moeder jarig. Dus werk ik maar een half dagje. Mijn zus slaapt bij me en haalt Riley straks uit bed. Dus kon ik gewoon drie kwartier langer blijven liggen :D
pi_137370933
Skoap fijn, dat jullie veilig thuis zijn. En wat goed dat Luc het zo goed deed op weinig slaap.

Troeta hopelijk kan de huisarts helpen.

Phaidra, lief, dat je het vraagt. Hij heef een klein schrammetje op zijn bovenste ooglid, ik geef hem arnica en het heelt goed. Gisteren alleen weer een dramanacht door eczeem, dat lijkt ineens weer erger te worden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137371975
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ja! Cristel slaapt ook niet meer 's middags. Soms valt ze op de bank in slaap of bij papa op schoot. Maar anders niet....

En ik hou het ook zo, want vorige week toen ik dr wel liet slapen 's middags toen wou ze 's avonds niet slapen :P
Ah kijk aan. Nouja het was ook wel gezellig gisteren even 's middags weg :P. Gefeliciteerd met je peutertje nog! *O* Tot over 2 weken en een beetje 8-)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:41:17 #7
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137372581
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd PE! Wat voor kado is het geworden? Die op de foto?

Ja, die van de foto idd. Emmertje/schepje etc. Ik had t nog liggen op zolder om ooit te gev en en ik had zoiets van waarom niet? Ze snapt er verder toch geen reet van :P

Ik heb gister aan mn ouders/zus/broer dvd's gevraagd van lotte en max (babygebaren), maar ofdat ze ze kopen dat weet ik niet :P Heeft ze iig wel iets wat ze leuk vind en geen rotzooi
pi_137374936
Nou t zag er leuk uit hoor PE!

Omen, heerlijk wat langer liggen! En gefeliciteerd met je moeder.

Welkom thuis Skoap! Fijn dat je daar weg bent!

Hier heb ik Ow wat langer opgehouden en net naar bed gebracht. Kijken of hij het dan vandaag redt op 1 slaapje.

en off-topic: ons huis wordt al eind juni/ begin juli opgeleverd ipv oktober! Net de bevestiging gehad en wat komt dat super goed uit met m'n zwangerschap! Zo dat moest ik ff kwijt ;)
pi_137377072
Mooie vooruitzichten Loj!

Grr .. vanmorgen wakker geworden van manliefs wekker om 4.30. Begon de hond om 5 uur te blaffen terwijl ik net weer bijna ingeslapen was. Djen wakker en brullen .. haar maar bij mij in bed genomen (lekker knus... doen we bijna nooit). Maar kon zelf niet meer slapen en heb in het halfduister de hele tijd naar mijn mupke liggen staren totdat ze om 8.45 wakker was. Zo grappig om te zien :D

Maar ben me wel een partihtje brak nu.. lag er gisteren laat in door late dienst.

En ook maar even de afspraak gemaakt voor de orthopeed. We kunnen pas over drie weekjes terecht. Opzich geen ramp want bij vreemden wordt ze verlegen en vertikt het dan soms om te lopen. Al gaat het steeds beter!
pi_137378472
Skoap, ik ben heel blij dat jullie weer veilig terug zijn! O+ :*
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:16:56 #11
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137394856
Tnx iedereen voor de felicitaties :) ^O^

Fijn Loj! Ga maar vast bananendozen sparen voor de verhuizing :P

Skoap, fijn dat jullie er weer zijn *O*

twinkle, nog steeds beetje brak of gaat het nu wel weer? Ik heb altijd van die 'dipjes' zegmaar, echt best wel erg :P
pi_137397105
Mjua vanmorgen even lastig met op gang komen :P .. Maar als je eenmaal bezig bent ..
Ben bijna klaar op het werk .. Hopelijk vannacht gewoon lekker :Z en geen man of hond die me wakker houdt >:)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:04:44 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137397354
:W

Ik ben even niet bijgelezen. 2 sneue dreumesjes. Ziek, snotterig en tandjesleed. Ze wisselen elkaar weer af qua wel/niet eten en wel/niet slapen. D gaat steeds staan in haar bed maar kan dan niet meer terug die die moeten we ook tig keer per dag neerleggen. Maar verder gaat alles prima hier.
pi_137404395
Tinu fijn dat zijn oogje goed heelt.
Hoe ging deze nacht?

Loj, mooi vooruitzicht *O*

Twinkle heb jij ook beter geslapen vannacht?

Kyara :*

Gisteren een gezellige dag gehad. Riley was lief, vond de visite gezellig en sliep zelfs drie keer overdag.
pi_137404740
Kuukske, leuk dat je hebt genoten van dagje zonder middagslaap.

Loj, fijn, dat jullie huis eerder wordt opgeleverd.

PE tot in het volgende topic.

Twinkle, balen, hopelijk gisternacht beter geslapen.

Kyara beterschap voor je meisjesduo!

Omen, wat fijn zo een gezellige dag.

Lief dat je het vraagt Omen. Gisternacht ging het weer iets beter. Maar ga toch weer de dermatoloog bellen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137405199
Wooow drie keer Riley.

Ja heb als een blok geslapen vannacht. Heerlijk!
pi_137406631
Fijn Twinkle!

Riley 3x geslapen :o. Onvoorstelbaar dat er kindjes zijn die wél veel slapen :D.

Verstandig om de dermatoloog erbij te betrekken, Tinu. Zielig dat de eczeem zo opspeelt.

Kyara :*.

Hier ook last van doorkomende kiezen denk ik. Al nachtenlang nauwelijks geslapen, ondanks pcm, extra drinken, veel knuffelen... Gister even 'gereset', door hem overdag wakker te houden. Hij haalde de gemiste slaap overdag in (3 uur slapen) en was dan niet moe genoeg voor de nacht (pas 20.30 in slaap, 2x wakker tussendoor en om 5 uur klaarwakker). Dat heeft wel iets geholpen. Wel heel onrustig en tussen 19 uur en 22 uur zo vaak wakker dat we hem daarna bij ons in bed hebben genomen. Toen wel geslapen tot 7!! uur O+. Ik hoop maar dat we nu het ergste weer gehad hebben. Al is pas 1 puntje van 1 kies door... }:|

Vandaag weer een dagje werken *O* Dreumes op de opvang *O*

:+ :@
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:36:33 #18
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_137409113
Skoap is terug! Veilig en wel *G*
Phaidra, Kyara, sterkte, ziekige dreumessen, niet leuk! En een slaperige Riley!

Wij zijn vanmorgen voor de eerste keer met J. naar het zwembad geweest. Hier op het vakantiepark zit een subtropisch zwemparadijs ( :') ), en dat was een mooie testcase. Het peuterbad vond ie eng, misschien te koud of te groot, maar het bubbelbad van 36 graden zorgde voor een grote grijns op z'n gezicht, dus daarin heeft ie heerlijk rondgedobberd in zn zwemband. Morgen weer! ^O^
pi_137409247
Heerlijk! Zwemmen!

Wij hebben de eerste drie weken van april vakantie. Kijk er enorm naar uit! We gaan dan een vaste trap naar de zolder maken en als de financieen het toe laten pakken we ook nog een weekje zon cp achtig park mee.
pi_137409560
Leuk MM, zwemmen! Rond J's leeftijd vond mijnes het zwembad als geheel heel erg overweldigend. Harde geluiden, veel mensen... hij heeft bijna alleen maar verdwaasd om zich heen zitten kijken :D.

Lekker Twinkle! Werkzaamheden aan het huis zijn wel vermoeiend altijd (vind ik tenminste) maar als je daarna nog even kan relaxen is dat super :9!

Wij gaan over 2,5 week een weekend naar Texel met mijn schoonouders *O* Lammetjes kijken!

En eind juni gaan we hier naartoe:
http://www.camping-trelachaume.com/

Ik heb zoveel zin in zomer!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137409750
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met S. van Zoë gaat! Ik heb haar al even niet gezien hier dacht ik?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137413216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ja, die van de foto idd. Emmertje/schepje etc. Ik had t nog liggen op zolder om ooit te gev en en ik had zoiets van waarom niet? Ze snapt er verder toch geen reet van :P

Ik heb gister aan mn ouders/zus/broer dvd's gevraagd van lotte en max (babygebaren), maar ofdat ze ze kopen dat weet ik niet :P Heeft ze iig wel iets wat ze leuk vind en geen rotzooi
Groot gelijk, Nena krijgt ook minder en minder grote kadoos, soms wel lullig voor d'r, maar ja, we hebben al zoveel en we krijgen ook nog veel meisjesspeelgoed van oudere nichtjes.

Maar morgen ga ik wel een groot kado voor haar kopen, ze had het eergisternacht zo benauwd, dus naar de huisarts gegaan, doorgestuurd naar de spoedeisende hulp en toen opgenomen in het JKZ.
Prednison en om de 2 uur geneveld, vond ze echt niet leuk en nu gelukkig weer thuis met prednison en pufjes.
Wat vond ik het vreselijk daar! Maar Nena heeft zich buiten het vernevelen om wel heel goed vermaakt.
pi_137413456
Ach wat sneu Troeta! Het is ook niks, met je dreumes in het ziekenhuis zitten -O- :N Beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137413707
Viel ze nog daar van een stoeltje ook, bloedneus, gaf de dokter een wekadvies van elk uur wakker maken.
Maar ze was op haar neus gevallen, dus ik vond het onzin en de verpleging gelukkig ook!
Slapen is ook belangrijk.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:47:02 #25
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137415673
Het zat haar ook niet mee Troeta. Wel fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk knapt ze snel op.

Loj, wat fijn!

Phaidra, sterkte :*

MM, klinkt leuk!

Leuk al die vakanties in het verschiet *O*
Hoewel het hier nu ook vakantie lijkt met dit mooie weer!

Dreumes & dreumes zijn weer aardig opgeknapt. J weigert nog wel haar ontbijt (brood). Morgen eens ander beleg proberen, misschien blijft madame geen zuivelspread. Ik ben ook best verbaast over hoe ver ze kan gooien met die stukjes brood. Vandaag het hele spul weer uitgelaten op de kinderboerderij. J heeft geschommeld (moest ze heel hard om lachen), gewiebeld en gegleden. En samen met zus nog lekker in het gras (en geitenpoep) rondgekropen en lekker zand gegeten. Binnenkort maar wat zand halen en dan kan de zandbak thuis ook weer in bedrijf.

Plaatje bij het praatje:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')