Ah kijk aan. Nouja het was ook wel gezellig gisteren even 's middags wegquote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja! Cristel slaapt ook niet meer 's middags. Soms valt ze op de bank in slaap of bij papa op schoot. Maar anders niet....
En ik hou het ook zo, want vorige week toen ik dr wel liet slapen 's middags toen wou ze 's avonds niet slapen
Ja, die van de foto idd. Emmertje/schepje etc. Ik had t nog liggen op zolder om ooit te gev en en ik had zoiets van waarom niet? Ze snapt er verder toch geen reet vanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd PE! Wat voor kado is het geworden? Die op de foto?
Groot gelijk, Nena krijgt ook minder en minder grote kadoos, soms wel lullig voor d'r, maar ja, we hebben al zoveel en we krijgen ook nog veel meisjesspeelgoed van oudere nichtjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja, die van de foto idd. Emmertje/schepje etc. Ik had t nog liggen op zolder om ooit te gev en en ik had zoiets van waarom niet? Ze snapt er verder toch geen reet van![]()
Ik heb gister aan mn ouders/zus/broer dvd's gevraagd van lotte en max (babygebaren), maar ofdat ze ze kopen dat weet ik nietHeeft ze iig wel iets wat ze leuk vind en geen rotzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phaidra: gelukkig nog even lekker bij jullie geslapen ! En vakantie plannen om jaloers op te worden![]()
Twinkle: fijn bijgeslapen en ook vakantie ! Top !
Tinu: Ellende zeg dat eczeem. Hoop dat de dermatoloog wat kan doen
Omen: 3 x slapen ! Wow
Coco: Hoe is het bij jullie ?
Skoap: Weer veilig terug![]()
Loj: 1 slaapje eenmalig ?
As: Hoe is het ?
Voor wie ik vergeet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Is ook zo Phaidra. Maar vergeleken met ander kindjes ( wat ik er dan van zie) is ze rustig en speelt graag alleen. Ze gaat heel erg dr eigen gang. En kan lang met iets heel kleins bezig zijn. Tekenen of in het zand schelpjes verzamelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Phaidra het volgende:
Niet onzeker zijn hoor KZIedereen ontwikkelt op zijn of haar eigen tempo en jouw meisje is perfect zoals ze is
.
MM, wat heerlijk zo in het zand spelen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
Omen: op mijn beurt vind ik het weer heel knap om te zien/lezen hoe mooi en groot het vertrouwde netwerk om Riley heen is. Dat je zus haar uit bed haalt bv. Zo waardevol. Je kindje groeit op met heel veel liefde en meerdere volwassenen die haar van heel nabij kennen
Klinkt als mijn peuter (muv het praten dan). Komt helemaal goed hoor. En anders leert ze dat wel op de psz straks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef kleinzusje het volgende:
Is ook zo Phaidra. Maar vergeleken met ander kindjes ( wat ik er dan van zie) is ze rustig en speelt graag alleen. Ze gaat heel erg dr eigen gang. En kan lang met iets heel kleins bezig zijn. Tekenen of in het zand schelpjes verzamelen.
Wild gooien/stoeien/klimmen gaat ze uit de weg.
Dat is helemaal prima, maar dan ben ik soms bezorgd of ze wel weerbaar genoeg is en het zal redden straks op school............. Of ik haar wel genoeg stimuleer, haar samen laat spelen en haar genoeg kennis laat maken met woordjes. Maar ze is sterk, huilt niet snel en kan onverstoorbaar doorgaan met iets ook al "vergaat" de wereld om haar heen
Meestal hebben ze iets matchends aan. Maar als ik iets heel leuk vind wat niet in meerdere kleuren/modellen etc komt dan wel dubbel inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef Olf het volgende:
Kyara, lieve foto! Jij hebt je twins heel vaak dezelfde kleren aan he? Vind je het dan niet lastig dat ze dan heel erg een 'eenheid' zijn? Mij lijkt het juist zo leuk dat je twee keer zoveel verschillende kleertjes kan kopen met een tweeling.
Ik snap het denk ik wel een beetje hoor, wat je bedoelt! Ik zou dan alleen denken dat het misschien voor de buitenwereld iets te veel 'één' wordt, dat mensen ze misschien niet meer los benaderen. Maar waarschijnlijk komt er binnenkort snel genoeg een periode waarin ze zelf al een mening erover hebben, haha! Het was trouwens ook geen aanval, vroeg het me af, bij de andere twins in mn omgeving zie ik juist het tegenovergestelde, grappig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Meestal hebben ze iets matchends aan. Maar als ik iets heel leuk vind wat niet in meerdere kleuren/modellen etc komt dan wel dubbel inderdaad.
Ik trek 's ochtends altijd iets uit de kast wat bij mijn bui past, net als voor mezelf. Alleen moet ik dan voor een ander meisje dan een soort "second best" erbij zoeken. Zo voelt dat tenminste, Dus dan is dit makkelijker
En ik denk dat ze sowieso zowel een eenheid als individuen zijn, of ik ze nu wel of niet in andere kleertjes hijs. Pas nu ik zelf een tweeling heb, besef ik eigenlijk wat een band dat is. Het zijn 2 aparte kinderen met allebei een eigen karakter (dus de benadering wordt dan ook als vanzelf anders). Maar het is ook een tweeling en de band die ze met elkaar hebben wordt heel makkelijk onderschat. Beetje moeilijk om onder woorden te brengen
Misschien wil straks J. alleen spijkerbroekjes en D. allemaal jurkjes. Kan je nog steeds heeeeel veel kopen! Leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef Kyara het volgende:
Weet ik
Maar ik vond het vroeger (en zelfs nog tijdens mijn zwangerschap) heul stom om ze allebei hetzelfde aan te trekken. Maar in de praktijk bleven alle "losse" kleertjes ongedragen in de kast![]()
Qua buitenwereld, ligt er een beetje aan denk ik. Hun echt directe omgeving kent hun, en de willekeurige voorbijganger, tja, die kijkt misschien niet verder dan 2 kopietjes maar dat maakt mij dan weer niet uit. Misschien komt dat wel als de scheiding tussen bekenden en volslagen onbekenden wat vager wordt. Maar goed, dan kan ik altijd nog over op losse kleding. Zal wel een stuk goedkoper zijn denk ik
Of ze willen toch perse hetzelfde aan, dat hoor je ook nog wel eens. (oh, wat Omen zegt dus)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef Olf het volgende:
Misschien wil straks J. alleen spijkerbroekjes en D. allemaal jurkjes. Kan je nog steeds heeeeel veel kopen! Leuk Ik vind de ontwikkeling van eigen voorkeuren bij mijn eenling al zo leuk, lijkt me bij een tweede fascinerend of het gelijk op gaat of heel erg verschilt. Laat staan bij twee tegelijk, mét al een oudere sibling. Haha!
Of eentje wil hetzelfde aan als M.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of ze willen toch perse hetzelfde aan, dat hoor je ook nog wel eens. (oh, wat Omen zegt dus)
Ik vind sowieso de ontwikkeling erg leuk om te zien. Ook ten opzichte van elkaar. Qua dominantie wisselen ze elkaar namelijk ook steeds af.
Ik heb zelfs kleding waarbij ze alledrie matchenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Olf het volgende:
[..]
Of eentje wil hetzelfde aan als M.Met drie heb je echt veel opties
geniaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb zelfs kleding waarbij ze alledrie matchen
Ja al een tijdje, qua gedrag! Eigen willetje en heeeel driftig als dat niet kan/ mag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Fieder: Is het al echt een dreumesje ?
Mijn nichtje doet dat inderdaad ook, maar dan bij alle 3 haar dochters...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef Kyara het volgende:
Leuk voor de familiefoto maar verder diep treurig
Vriendin van me kleed haar dochters ook vaak hetzelfde. Alleen daar zit dan 4 jaar tussen.
Bij de Ikea kan je die schotten kopen. Daar heeft mijn moeder ze vandaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, qua gedrag! Eigen willetje en heeeel driftig als dat niet kan/ mag.![]()
![]()
Niet onzeker zijn over je mooie meisje, ieder zijn eigen karakter.
Riley, staat je goed![]()
Troeta wat schattig. Vind je het zelf niet zo leuk?![]()
L kan bij de knoppen van het gasfornuisbestaan er nog van die schotten die je eromheen kan zetten? Ik kan het nergens vinden. Anders moet mijn man maar wat timmeren.
He gat meid !quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Omentielvo het volgende:
Ik voel me een topic killer in het fototopic. Na mijn spam van Riley heeft niemand gereageerd. Ik wil ze eigenlijk weghalen, omdat ik nu serieus het idee heb dat niemand op foto's van haar zit te wachten
Ik heb je foto's al op Facebook gezien en ze zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Omentielvo het volgende:
Ik voel me een topic killer in het fototopic. Na mijn spam van Riley heeft niemand gereageerd. Ik wil ze eigenlijk weghalen, omdat ik nu serieus het idee heb dat niemand op foto's van haar zit te wachten
Er zijn op dit moment geen leukere foto's van kindjes, dus niemand durft nu nog te posten daar! Ze spat van het scherm!quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Omentielvo het volgende:
Wat liefquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen leukere foto's van kindjes, dus niemand durft nu nog te posten daar! Ze spat van het scherm!
quote:
Heerlijk !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef Loj het volgende:
Ja heerlijk he!
Ik heb met Ow de hele dag in de speeltuin gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Wel een verschil met een baby hoor, een dreumes![]()
Nu MOET je wel sociaal "samen spelen" roepen als alles leuker is dan haar eigen emmertjeWaarom 'moet' dat? Ik vind persoonlijk dat een kind ook alleen mag spelen. Om de beurt en delen waar je niet mee speelt, ja, maar waar je op dat moment mee aan het spelen bent hoeft wat mij betreft niet direct gedeeld te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je heb van die muggennetten die je over een campingbed trekt. Passen ook op een ledikant hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Loj het volgende:
Zand leuk? Ow vond 't strand verschrikkelijk gisteren
Omen, laat die was dan ook gewoon lekker liggen. Als je t ff niet meer trekt, gewoon hulp vragen! Hoe moeilijk t ook is
Nou hier zitten we nog steeds tussen 1 en 2 slaapjes in. Ik denk dat het er vandaag weer 1 wordt (hij slaapt al anderhalf uur en nog diep)..
Trouwens heeft iemand een idee voor van die vervelende muggen? Ow slaapt naast een stuk plat dak en de muggen moet hem hebben. Hij zit helemaal onder en het houdt hem ook wakker. Ik zou vandaag eigenlijk pasfoto's met hem maken, maar dat stel ik maar een week uit
Maar dat lijkt me zo eng, Ow trok ook altijd aan z'n hemeltje, en hij is nu wat sterker geworden.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je heb van die muggennetten die je over een campingbed trekt. Passen ook op een ledikant hoor.
Mja beide kindjes hebben bij mij tot nu toe nog aan niets getrokken (behalve mn haar)quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me zo eng, Ow trok ook altijd aan z'n hemeltje, en hij is nu wat sterker geworden.
Oh, dat trekken aan je haarquote:Op maandag 10 maart 2014 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja beide kindjes hebben bij mij tot nu toe nog aan niets getrokken (behalve mn haar)
Ja ik snap je heel goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Oh, dat trekken aan je haar
Snap je m'n dilemma
Geen idee ze zit pas net hier in de praktijk. het is een oudere vrouw. zal wel even via dm de naam sturen lijkt me niet heel netjes zo openlijk op internet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef mousemicky het volgende:
Sam, dat klinkt niet als een sympathieke huisarts, hopelijk heb je nu een betere. Ik hoop dat de vervelende huisarts niet mijn oude arts in Tilburg was, aan de Nieuwe Bosscheweg.
Beterschap voor je meiske iig!
En Ow die lekgebeten wordt, au!
Ik ben vandaag met J. de 14 maanden prikken gaan halen. Ging redelijk, even gillen, maar verder best vrolijk vandaag. Hij moest bij de arts ook testjes doen: blokjes aan de arts geven, blokjes in bakje doen, laten zien hoe goed ie kan tijgeren. Glansrijk geslaagd, alleen niet voor de 2-woordjes-zeggen test. Hij zegt alleen wauw, wat poes betekent. Ze begon ook over zijn niet-kruipen, en evt. fysio. Voorlopig nog even niet (ik heb zelf ook niet gekropen). En met 18 maanden weer terugkomen
Jep, en hij komt maar tot 1quote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef Omentielvo het volgende:
MM fijn dat het goed ging bij het CB. Wat waren zijn stats?
En die twee woordjes test houdt toch in dat ze twee woordjes moeten kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |