Dan hadden we dat ook al wel gehoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven de soldaten in de omsingelde kazernes zich nu vrijwillig over want voor wie zouden ze vechten?
Een vage regering in Kiev?
quote:Simon Shuster, Time reporter in Crimea
tweets: Just spotted 3 APCs [armoured personnel carriers] with Russian flags moving north from Sevastopol toward Simferopol. That's new.
De situatie is wel wat complexer op De Krim, groot deel van de soldaten daar zijn niet zo trouw aan Kiev.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan hadden we dat ook al wel gehoord.
Die zitten nu gezamenlijk lekker aan de wodka.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De situatie is wel wat complexer op De Krim, groot deel van de soldaten daar zijn niet zo trouw aan Kiev.
Volgens mij heeft het merendeel wel trouw gezworen aan Kiev. Zegt in de praktijk weinig natuurlijk, maar ik zou er niet vanuit gaan dat ze massaal over zullen lopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De situatie is wel wat complexer op De Krim, groot deel van de soldaten daar zijn niet zo trouw aan Kiev.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:40 schreef schvvmert het volgende:
Een leger van muitende soldaten is wat er gebeurd en de kans is groot dat ze onderling op de vuist gaan.
1 Russische granaat en dan zal de trouw blijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het merendeel wel trouw gezworen aan Kiev. Zegt in de praktijk weinig natuurlijk, maar ik zou er niet vanuit gaan dat ze massaal over zullen lopen.
Waarom staan ze dan al een paar dagen op een paar meter afstand van de Russen? Als ze zich over hadden willen geven, hadden ze dat al wel gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
1 Russische granaat en dan zal de trouw blijken.
Het Russische leger bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat leger is een samenraapsel van onderbetaalden met oude shit.
De militairen die er nu nog staan, zullen niet gauw voor Rusland kiezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:45 schreef schvvmert het volgende:
Gedeelte zal voor Kiev kiezen, ander gedeelte voor Rusland.
Niet echt een stabiele basis om op te vertrouwen.
Ze kunnen geen kant uit en zijn omsingeld, zou jij dan grote bek opzetten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan al een paar dagen op een paar meter afstand van de Russen? Als ze zich over hadden willen geven, hadden ze dat al wel gedaan.
Ze hadden over kunnen lopen, is niet gebeurd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze kunnen geen kant uit en zijn omsingeld, zou jij dan grote bek opzetten?
Die Russen doen dat heel slim, wie weg wil kan het nu nog doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze hadden over kunnen lopen, is niet gebeurd.
Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die Russen doen dat heel slim, wie weg wil kan het nu nog doen.
Blijf je dan heb je een probleem
Gaan ze ondersteuning krijgen denk je wanneer die militairen besluiten om te gaan vechten?
Tsja, ik denk ook niet dat het leger van Oekraïne al te veel kans maakt, maar ik denk ook niet dat ze zonder slag of stoot toe zullen geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Eigenlijk beide maar Rusland heeft toevallig daar wel zijn beste zitten.
Kiev inderdaad. Als er eenmaal oorlog is zullen de EU en VS ook sneller gaan handelen, lijkt me niet wenselijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Van wie?
Kiev, die kunnen weinig.
EU, haha.
USA, duurt te lang.
En dan is het resultaat voor Oekraine nog wat beroerder omdat ze meer kwijtraken en gedecimeerd worden tot soort van Moldaviequote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ook niet dat het leger van Oekraïne al te veel kans maakt, maar ik denk ook niet dat ze zonder slag of stoot toe zullen geven.
Oekraïne gaat er vanuit dat ze steun zullen krijgen van de NAVO als het tot een oorlog komt, ik denk dat dat dan ook niet meer ondenkbaar is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dan is het resultaat voor Oekraine nog wat beroerder omdat ze meer kwijtraken en gedecimeerd worden tot soort van Moldavie
Ik denk een koude kermis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oekraïne gaat er vanuit dat ze steun zullen krijgen van de NAVO als het tot een oorlog komt, ik denk dat dat dan ook niet meer ondenkbaar is.
Zijn dochter woont trouwens in Hoofddorp en woont samen met een Nederlander.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:01 schreef schvvmert het volgende:
Onderschat die Poetin niet, die beheerst de kunst van zoete broodjes bakken en daarna zijn ding doen aardig goed.
Genoeg redenen om met zijn poten van Nederland af te blijven. No worries there.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zijn dochter woont trouwens in Hoofddorp en woont samen met een Nederlander.
Ja dat werpt een extra speciale kijk op de NL houding in deze zaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zijn dochter woont trouwens in Hoofddorp en woont samen met een Nederlander.
hij chillt ook met willem, denk dat wij wel goed zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Genoeg redenen om met zijn poten van Nederland af te blijven. No worries there.
Hij is al meerdere keren gespot daar als hij op bezoek kwam bij zijn dochter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Genoeg redenen om met zijn poten van Nederland af te blijven. No worries there.
Natuurlijk, want over op actie gaan we niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:06 schreef schvvmert het volgende:
Uiteraard gaan we dan in discussiegroepen en stellen een onderzoekscommissie in wanneer er echt een inval gaat komen.
quote:04:02:
A deputy commander at one of Ukraine's units in Crimea, named only as Major Lisovoy, tells local ATR TV that there were no attempts to storm the base. "We're all in high spirits, ready to defend our base. There was no official ultimatum, it was done indirectly via mobile phones. I want peace and stability and for Ukraine to be a united country."
Sorry, de F16's zijn uitgeleend of in onderhoud, patriots staan in Turkije maar als er verder nog iets nodig is dan roep maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Natuurlijk, want over op actie gaan we niet.
Het feit dat hij een uitgesproken mening heeft en zich niet houdt aan de propaganda, zegt al veel over het (afgebroken) leiderschap van Oekraïne. Non-existent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |