is er nou wel een deadline of nietquote:00:17:
Ukraine says its forces in Crimea have been given until 03:00 GMT to surrender to Russia's military or face an assault - a claim denied by Moscow. Here, armed are seen standing outside Ukraine's base in Bakhchisaray.
Ja, dat is wel waar het op neer komt.quote:
Er gaat niets gebeuren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:42 schreef Aiciu het volgende:
Khrusthov gaan jullue Ucraina nog aanvallen of zal ik gaan slapen?
mja hij had beter zijn bek kunnen houden inderdaad, maar dat plaatje slaat ook nergens op.quote:
Met klamme zweethandjes wacht ik tot het eerste schot gelost gaat worden over een klein anderhalf uur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.aljazeera.com/(...)143214329434307.html
voor het slapen gaan
Voor de bevolking wel ja. De leiders daarentegen zijn niet blij met dit klassiek staaltje landjepik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:52 schreef schvvmert het volgende:
Poetin neemt gewoon terug wat ooit door een dronken communist is weggegeven.
Voor Rusland heeft dat stuk groot belang, gaat de Navo er oorlog om voeren?
Het zal sowieso meer dan 3/4 van de bevolking in Europa en Amerika worst wezen wat er met Oekraine gebeurt.
Die leiders hebben hun handen al vol met eigen problemen, die gaan echt geen oorlog starten om Oekraine en Poetin weet dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor de bevolking wel ja. De leiders daarentegen zijn niet blij met dit klassiek staaltje landjepik.
Het nieuws gaat steeds sneller maar in 4 minuten?quote:
Gelukkig ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:07 schreef deadprez het volgende:
BBC meldt nog niks, dus het zal wel meevallen allemaal.
Er is ook niet zoveel tegenstand en ze hebben ervaring die Russen om zoiets handig te regelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:07 schreef deadprez het volgende:
BBC meldt nog niks, dus het zal wel meevallen allemaal.
Ach welnee. Clusterfuck EU dwingt de lidstaten om henzelf kapot te bezuinigen zodat ze straks bij het IMF aan moeten kloppen en zo Brussel meer macht geven. Want geleend geld = schuld. Wat dat op invloed heeft met betrekking tot de onenigheid Rusland - Oekraïne: Brussel is de baas. Alle lidstaten hebben geen invloed op wat er wordt beslist.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die leiders hebben hun handen al vol met eigen problemen, die gaan echt geen oorlog starten om Oekraine en Poetin weet dat.
Die gaat handig balanceren en aansturen op zelfbeschikking zodat gedeelte weer terug komt en de het opstandige restje bij Europa mag over 20 jaar.
Om te beginnen is de EU simpelweg afhankelijk van Russisch gas.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ach welnee. Clusterfuck EU dwingt de lidstaten om henzelf kapot te bezuinigen zodat ze straks bij het IMF aan moeten kloppen en zo Brussel meer macht geven. Want geleend geld = schuld. Wat dat op invloed heeft met betrekking tot de onenigheid Rusland - Oekraïne: Brussel is de baas. Alle lidstaten hebben geen invloed op wat er wordt beslist.
Grootmacht EU wil niet dat stoute Mother Russia een stuk land met voor het grootste gedeelte alleen Russen inneemt, omdat Oekraïne een potentiële lidstaat kan worden voor de Europese Unie. Waarin het ook een rol kan spelen straks als het straks financieel aan het infuus moet. De rol van lidstaat, nóg meer macht voor Operatie Clusterfuck EU.
Er zijn volgens mij al een hoop berichten langsgekomen waar uit blijkt dat de economische maatregelen Rusland toch een stuk harder zullen treffen. Verder zou ik de oorlogsgeilheid van de VS niet onderschatten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Om te beginnen is de EU simpelweg afhankelijk van Russisch gas.
Ze kunnen wat economische maatregelen treffen maar ik vrees dat Rusland een grotere troef in handen heeft.
Amerika ziet gedoe daar al helemaal niet zitten, die hebben hun handen al vol aan eigen shit.
Poetin ruikt zijn kans en regelt op een handige manier weer wat strategisch grondgebied teru.
We zullen het zien, ik voorspel dat de Russische gedeeltes in een "democratisch proces" weer terug gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij al een hoop berichten langsgekomen waar uit blijkt dat de economische maatregelen Rusland toch een stuk harder zullen treffen. Verder zou ik de oorlogsgeilheid van de VS niet onderschatten.
Als we het gas van de Noordpool leegpompen komt dat geloof ik ongeveer overeen met wat Rusland de EU te bieden heeft. Natuurlijk zal Greenpeace daar een stokje voor steken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Om te beginnen is de EU simpelweg afhankelijk van Russisch gas.
Zonder de EU is Rusland een paard met wagen, in plaats van een ge-oliede machine met onderdelen van Duits fabricaat.quote:Ze kunnen wat economische maatregelen treffen maar ik vrees dat Rusland een grotere troef in handen heeft.
Het kan Amerika geen ene reet schelen van hoe het intern allemaal is geregeld, zolang de foreign policy maar gehandhaafd wordt. Dat zie je wel aan het feit dat Obama meelalt terwijl de Republikeinen het land in publieke functies volledig hebben stilgelegd.quote:Amerika ziet gedoe daar al helemaal niet zitten, die hebben hun handen al vol aan eigen shit.
Hoe je het ook wendt of keert, de Sovjetunie is eigenlijk nooit helemaal weggeweest.quote:Poetin ruikt zijn kans en regelt op een handige manier weer wat strategisch grondgebied terug.
Er leek even een breuk in de traditie maar de KGB heeft het weer helemaal overgenomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:30 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, de Sovjetunie is eigenlijk nooit helemaal weggeweest.
Waarschijnlijk geven de soldaten in de omsingelde kazernes zich nu vrijwillig over want voor wie zouden ze vechten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:33 schreef deadprez het volgende:
Het blijft vrij stil. Is het ultimatum dan toch verzonnen, of is het de stilte voor de storm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |