https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Huren.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:45 schreef richolio het volgende:
Ik wil ook minen, maar ik weet niet hoe.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:49 schreef DaMart het volgende:
Jezus, ze hebben bij Betarigs zelfs rigs die trager zijn dan mijn computer.
Zou nou echt iemand die 90 Kh/s huren?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef MichaelScott het volgende:
Komt omdat alle snelle al door Magnet gehuurd zijnDie snelle zijn te duur voor mij. Ben ik meteen al mijn bitcoins kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoeveel BTC ben je daar wel niet aan kwijt?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ok, iets meer dan 240Mhash/s![]()
Ik ben die 2x anonymous in de 2 grootste pools.
[ afbeelding ]
Hoeveel videotheken zouden er nog open zijn in Nederland? Volgens mij sterven die allemaal langzaam aan afquote:
Valt mee, korte huurperiodes. Maar het is wel wat een gok.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoeveel BTC ben je daar wel niet aan kwijt?
Jij bent de nummer 1 op vkter?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ok, iets meer dan 240Mhash/s![]()
Ik ben die 2x anonymous in de 2 grootste pools.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ja, en hier ook: http://stack.ctrlaltdefeated.usquote:
Neequote:
Ex van Marty zegt dat Rust iets heeft gedaan. Verder heb ik geen verborgen clues gevondenquote:
Ook niet die man op het einde?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ex van Marty zegt dat Rust iets heeft gedaan. Verder heb ik geen verborgen clues gevonden![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
1% toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
Ligt het aan mij of is die fee op vkter zo ontzettend hoog?
Puntje over het hoofd gezien, laat maarquote:
quote:author=micryon link=topic=491255.msg5490543#msg5490543 date=1393881720]
Someone throwing 100 mh/s himself at one of the pools now...
Net hash up to 522 Mh/s, difficult is 7.5
Get in on this now guys..
Nah, laat ze maar ff zwetenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef MichaelScott het volgende:
Als je nou even bekendmaakt dat jij dat bent dan neemt de aandacht waarschijnlijk flink toe
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ook niet die man op het einde?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:
quote:Someone last night placed a 3k bid on bitstamp and kept creeping it higher and higher until it broke the crucial 580 support line. This is a very bullish signal and all of the bots switched from short to long driving the climb we are now seeing.
Had vandaag de hele dag geslapen was echt verbaast toen ik de huiskamer in liep en de koers op het scherm zag.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom het stijgt?
- Engelse belastingregels voor Bitcoin bekendgemaakt (soort van erkenning als valuta)
- Crisis Rusland/Oekraďne kan invloed hebben
- MtGox is dood, iedereen kan weer ademhalen en vooruit kijken
- Bitcoin weer veel in het nieuws geweest, en zelfs negatief nieuws zorgt voor aanwas van nieuwsgierigen
Of gewoon weer marktmanipulatie natuurlijk.
[..]
Minen, dumpen,profitquote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verdient dat minen op die altcoins nou?
Er goed als er een nieuwe pump en dump coin is.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verdient dat minen op die altcoins nou?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
Komt er van coinmarket.io ooit nog iets terecht of...?
kan dus welquote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef DaMart het volgende:
Zo'n Androidwallet kun je zeker niet delen met je pc-wallet? Dus dat je op je mobiel dezelfde wallet ziet als op je pc?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
Komt er van coinmarket.io ooit nog iets terecht of...?
Ik heb 2 coins van hun in een wallet gegooid. Maar volgens mij waren die alleen daar te verhandelen dus vandaar.quote:
Ligt nu al een week ofzo eruit. Daarom vroeg ik het maar niemand weet het volgens mijquote:
Site deed het net prima, heb niet ingelogt edit toch niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt nu al een week ofzo eruit. Daarom vroeg ik het maar niemand weet het volgens mij
Bijzonder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Site deed het net prima, heb niet ingelogt edit toch niet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bij mij ook. Toen ik op FAQ drukte kreeg ik een 521 error, maar nu kan ik overal op klikken en doet 'ie het prima. Zal straks wel weer anders zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je kunt er echt niet op tradenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Bij mij ook. Toen ik op FAQ drukte kreeg ik een 521 error, maar nu kan ik overal op klikken en doet 'ie het prima. Zal straks wel weer anders zijnEn dan lijkt traden me al helemaal niet veilig.
Tip: zoek de topics van USDE en NOBL op http://bitcointalk.orgquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
Is USDE en NOBL ergens te verhandelen nu? Daar zit ik dus nog mee opgescheept...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tip: zoek de topics van USDE en NOBL op http://bitcointalk.org
Daar staat in de OP van iedere coin wel welke exchanges ze verhandelen.
inb4 civil rehabilitationquote:
Verder weet ik het ook niet. Behalve dat veel mensen hun vertrouwen verliezen.quote:[10:00] <@Inception> some minor bugs found when testing the *NEW* trading engine
Heb voor de zekerheid ook mijn coins maar in een wallet geduwd net voor het echt plat ging. We zullen zien of ze nog terugkomen. Vond het eigenlijk best een aardige exchange. Al is Mintpal veel overzichtelijker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:00 schreef TimKuik het volgende:
Op de IRC van CoinMarket.io gister:
[..]
Verder weet ik het ook niet. Behalve dat veel mensen hun vertrouwen verliezen.
quote:
Dat is mijn tekstquote:
Lurkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel slapen iigGenoeg gelurkt vandaag.
Dag kinderen!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:38 schreef MichaelScott het volgende:
Dat zuigt, gisteren voor ik ging slapen nog een rig gehuurd en ingesteld zodat hij de hele nacht door zou minen maar de huur is geannuleerd omdat de betaling 'niet ontvangen' is.
Dus geen coins en moet nu een ticket openen om mijn BTC terug te krijgen.
Je zit er eindelijk in?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:56 schreef DaMart het volgende:
Vandaag weer verder richting maan met BTC?.
Is goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:09 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk wakker worden met 100,000,000 RealStackCoins![]()
Als dit niet naar een exchange gaat, lach me dan hier uit
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:09 schreef MaGNeT het volgende:
Is dit een trol? Hij draait in een paar zinnen van iets dat hij niet weet naar iets wat hij neerzet als de waarheidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 04:17 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja als je gewoon met de app betaald staat er altijd 0.0001 extra bij afgeschreven. Ik weet niet wat dat is gaat denk naar de oprichter ofzo. Dat is waarschijnlijk iemand in Japan maar hij is extreem media schuw. Maar zal inmiddels zelf wel een hoop coins hebben. Per duizend transacties gaat er immers 1 bitcoin naar hem. Wel bijdehand om gewoon je eigen geld te creëren en vervolgens belasting te gaan heffen. En als de bitcoin straks een paar duizend per stuk is krijgt hij natuurlijk steeds alleen maar meer en meer dus hij is gewoon de nieuwe 1%!
Die user, die we niet bij naam noemen, snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dit een trol? Hij draait in een paar zinnen van iets dat hij niet weet naar iets wat hij neerzet als de waarheid![]()
Gisterenavond 50 euro uitgegeven voor 0,10nogwat BTCquote:
Je staat nu dus op verlies?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond 50 euro uitgegeven voor 0,10nogwat BTCbij een koers van 488 Euro (rond de 660 dollar).
Euroquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Koers is nu 9 euro hoger dan toen ik kocht.
Denk de oorlog alles op stuwt. Mijn goed dat ik 8 dagen geleden heb gekocht is ook al meer waard geworden. (Slechts 10 gram hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:04 schreef TimKuik het volgende:
Litecoin gekocht op $16.7437
Hopen op een upward trend vandaag.
Let op let op btc-e nu, ltc en btcquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:30 schreef brombeer_ het volgende:
Valt me nog een beetje tegen van LTC eerlijk gezegd. Had wel een hogere stijging verwacht.
Dude!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:34 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nice maar ik zit op cryptsy![]()
Daar blijft hij iets achter.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:35 schreef Starm het volgende:
Complete stijging gemist, alles gisteren verkocht
Goud doet het ook lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Absurd wel. Alle beurzen gisteren klappen gekregen, vanwege dat gedoe in de Oekraďne en de cryptocurrencies stijgen lekker door...
Voel het verband met goud en oliequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Absurd wel. Alle beurzen gisteren klappen gekregen, vanwege dat gedoe in de Oekraďne en de cryptocurrencies stijgen lekker door...
Ja wat? Je moet toch op de een of andere manier geld erin krijgen he? En dit was sneller dan overboeken naar een buitenlandse sitequote:
Mooi hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Stuur je bitcoin dan gelijk naar btc-equote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Je moet toch op de een of andere manier geld erin krijgen he? En dit was sneller dan overboeken naar een buitenlandse site.
Dat komt nog wel. Kan toch pas vanavond gaan handelen, mocht ik dat willenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stuur je bitcoin dan gelijk naar btc-e
Litecoin is ook weer rustig.quote:
LTCquote:
Heb ik goed aan verdient vandaag hoorquote:
Dat soort dingen gebeuren altijd als ik niet mee kan doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb ik goed aan verdient vandaag hoor
Mwah, ik heb weinig vertrouwen in een up richting 0.03 vandaag.quote:
Voor hoeveel BTC aan rigs erop gezet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ben short aan het gaan, had net verkocht op 0.0265quote:
Netjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben short aan het gaan, had net verkocht op 0.0265
Is al vaker gebeurd de laatste paar dagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef roislecxe het volgende:
BTCe haalt stamp in? Wat is er allemaal aan de hand? Ben wel blij dat ik ben ingestapt gister iig...
Goed moment om via bitonic naar btc-e te gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef roislecxe het volgende:
BTCe haalt stamp in? Wat is er allemaal aan de hand? Ben wel blij dat ik ben ingestapt gister iig...
Fontas en BTC pump. Nog wel meer maar ze retweeten toch bijna alles van elkaar.quote:
Vertrouwen in BTC is gegroeid, ondanks downfall van Gox. Daarbij is LTC op BTCchina gekomen.quote:
Nog steedsquote:
Duurt ongeveer 40 minuten voordat je 3 confirms hebt. Maar zou binnen 20 sec zichtbaar moeten zijn in je wallet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef Kadooosh het volgende:
Als ik bijvoorbeeld bij btc-e of kraken btc's verstuur naar mijn eigen wallet(of vanaf mijn eigen) gaat dit dan snel? Of duurt dat net als naar je bank overmaken ook erg lang?
Baasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stonden op een gegeven moment 30% verlies, nu nog maar 20%.
Gewoon je verlies nemen en met traden weer terugverdienen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stonden op een gegeven moment 30% verlies, nu nog maar 20%.
Wanneer is de crematiequote:
Je hebt het over 1200 dollar verlies wat ik even zou moeten nemen. Nah.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon je verlies nemen en met traden weer terugverdienen.
Zal ik de kleffe cake dan maar meebrengenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Vrijdag, kom je ook?FOK!Crematie meet
Bitcoin stijgt, Doge daalt. Wacht maar op de volgende bitcoin crashquote:
De vorige keer dat dat gebeurde, ging hij een paar dagen later ineens tot halverwege de maanquote:
twitter:FrederiekeH twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 12:09:52Ik ben op zoek naar de NL bitcoin gedupeerde(n) die meedoen met de Mt Gox rechtszaak. Gouden tip krijgt een rtlz redactie selfie. reageer retweet
Koop alle Doge!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keer dat dat gebeurde, ging hij een paar dagen later ineens tot halverwege de maan.
Spannendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Gisteravond op RTL 4 Late Night een kwartier lang een stuk over de aflevering van Pro Deo waarin ik speel. Ze lieten wel een mini-stukje van de reconstructie zien, maar dat was zonder mij. En helaas weet ik nu nog niet wanneer hij nou op tv komt. Vanavond en volgende week in ieder geval niet. Was wel heftig om te zien though.
Volgend jaar zien we jou bij de Oscarsquote:
Ryan (L)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom ging DOGE zo laag?
Toto mag je al meer vertellen over je rol?
quote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is MEOW zo laag? Damn, mijn laatste BTC staat op Coinmarket.io en die is onbereikbaar!
Ryanquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef µ het volgende:
twitter:FrederiekeH twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 12:09:52Ik ben op zoek naar de NL bitcoin gedupeerde(n) die meedoen met de Mt Gox rechtszaak. Gouden tip krijgt een rtlz redactie selfie. reageer retweet
twitter:AboutBIT twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 14:43:48@FrederiekeH Zeker weer voor een bash van Bitcoin. Kan je geen item maken over de euro die in 1 week tijd 35% in waarde is gezakt? reageer retweet
Huh is de euro zoveel gezakt, hoe komt dat?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]twitter:AboutBIT twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 14:43:48@FrederiekeH Zeker weer voor een bash van Bitcoin. Kan je geen item maken over de euro die in 1 week tijd 35% in waarde is gezakt? reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgend jaar zien we jou bij de Oscars?
Tegenover de Bitcoinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh is de euro zoveel gezakt, hoe komt dat?!
Komt omdat bijna alle bots gebouwd zijn op BTC/USD, daarom was er enorme arbitragequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
Euro is juist gestegen wtf:
[ afbeelding ]
Gewoon boven de 1.60 dollar geweest
Oooh. Okay, cool.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt omdat bijna alle bots gebouwd zijn op BTC/USD, daarom was er enorme arbitrage
Check je adres eens naquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef DaMart het volgende:
Deposit bij BTC-e duurt lang. In Androidwallet al helemaal bevestigd, op BTC-e nog nergens te bekennen.
Oehquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keer dat dat gebeurde, ging hij een paar dagen later ineens tot halverwege de maan.
Dat klopt 100% met het deposit-adres, dus daar zit het probleem nietquote:
Waar heb je die gekocht dan?quote:
Hoeveel confirms?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt 100% met het deposit-adres, dus daar zit het probleem niet.
Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
0.0000302 * 40 shares = 0.001208 BTC per week
Meer kopen dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, waarom is WDC zo onzettend laag, daar heb ik ook veel inzitten
Omdat dumpcoin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, waarom is WDC zo onzettend laag, daar heb ik ook veel inzitten
Ik merk het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:
O, deposits zijn voor meer mensen een probleem op BTC-e, aldus de trollbox. Zal wel extra druk zijn met de stijgende koersen nu of zo.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef TimKuik het volgende:
http://www.cryptocoinsnews.com/2014/03/04/auroracoins-market-cap-highly-inflated/
Zitten er nog mensen in AUR?
Interessante coin eigenlijk; dit moeten we in Nederland ook gaan doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef TimKuik het volgende:
http://www.cryptocoinsnews.com/2014/03/04/auroracoins-market-cap-highly-inflated/
Zitten er nog mensen in AUR?
Geen problemen gehad. Mijn bitcoins ondertussen al ruim 20¤ in waarde gestegenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:
O, deposits zijn voor meer mensen een probleem op BTC-e, aldus de trollbox. Zal wel extra druk zijn met de stijgende koersen nu of zo.
Nachecken is geen woordquote:
Wat is er dannn???quote:
Ach ja, dan is die 0,1 BTC er misschien als ik over 2,5 uur thuis benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Mijn bitcoins ondertussen al ruim 20¤ in waarde gestegen
Ohja, nou ehh...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij hoort het te weten. Jij bent tenslotte het [ afbeelding ]
Gratis geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ohja, nou ehh...
Allemaal LTC kopen, gegarandeerd winst.
Nooit, want dan komt jeweetwelwie weer terug en dat willen we nietquote:
*43quote:
Hebben jullie ze er ook nog steeds opstaan?quote:
2dark4mequote:
Okee, wacht ik daar nog even op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als LTC op Gox komt, ik hoor dat het snel gaat gebeuren
GTAnoobquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit, want dan komt jeweetwelwie weer terug en dat willen we niet
Nee dit is het einde voor BTC...alweerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
Nee, BTC zakt weer, de wereld vergaat
Komt natuurlijk door die vreselijke LTC?
Ik heb ze gekocht voor 4. Een week later waren ze 8. Die kan ik nog wel even holden voor ze daar weer onder zakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Hebben jullie ze er ook nog steeds opstaan?Ik had ze gekocht op 37
Op een heel slecht moment wel
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!quote:
Gaan ze dat doen, denk je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht voor 4. Een week later waren ze 8. Die kan ik nog wel even holden voor ze daar weer onder zakken.
Pis naar benedenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef Maxbet het volgende:
Mobiele discotheek in een SRV wagen zonder dak onder mijn balkon, altijd gezellig
quote:
Neequote:
Niets gekocht, niets verkocht. -4.06 % over de afgelopen 24u.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hebben jullie nog van de stijging geprofiteerd? Heb 10% winst gemaakt
*Ik *Henk *.quote:
Nee. Ik ben kampioen 'achter de feiten aanlopen'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hebben jullie nog van de stijging geprofiteerd? Heb 10% winst gemaakt
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef edcetera het volgende:
http://www.siliconrepubli(...)rish-bitcoin-atm-to/
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef edcetera het volgende:
http://www.siliconrepubli(...)rish-bitcoin-atm-to/
MZC coin word aardig gepumpt op mintpal. Maar ik brand er nu mijn handen niet aan, ik koop misschien als hij weer gedumpt is.quote:
Dit was mijn 21000 post.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja weer instappen of afwachten. Dat is de vraag
Ik ook sinds vistermiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef µ het volgende:
Ik krijg sinds vistermiddag bitcoin-related spam. Vroeger nooit gehad.
Ik had 17 posts geleden moeten opletten... 120.000e postquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was mijn 21000 post.
Ben in ppc gestapt op 3,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |