Alba was ik nog vergeten ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Kan er een keer een lekker wijf in de OP? Jessica Alba, Scarlet, mijn chick, dat niveau vrouwen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
wat is het wachtwoord boelers, doe ik ook wel effe mee
quote:
Nu beterquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker bezig. Onderste plaatje werkt echter niet.
O die zijn toch viesssquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
Typischquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
okquote:Op maandag 3 maart 2014 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je documentaire gevonden
Hi ha ho
Weet eigenlijk ook niet wat ik wilde bereiken.quote:
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij viel tegen, zei minder dan Emile.
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leukquote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima..
Liet bovendien een grote anekdote naar voren komen over ut wef van Louitje.
Waar zit je nu?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar weer verder met House of Cards
Is hij het terugkijken waard?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leuk
Mooi, ga ik hem even downloaden.quote:
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
leuk ook gekeken laatste 4 wekenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnen
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hier, ban of andere reden?
is moeite waardquote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Obama ook fan van. Zelf nog niks van gezien.
welkom terug danquote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weer
Ah, ik hoorde vandaag vage dingen dat het deze week zou beginnen oid. Bedankt voor de verbetering.quote:
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen van de boekversie lijkt me nou echt kut.
Seizoentje 4 is boek 4 volgens mij, grote lijnen zijn het zelfde en af en toe doen ze wat dingen anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, loopt de serie nog ver achter op de boeken?
Ik bedoel meer de 'zin' om verder te willen lezen of te weten wanneer je voorbij de TV-streep bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Dan begrijp je pas echt het hele verhaal.
Ik wel.quote:
Ah, ja ik heb het ook voornamelijk gelezen toen ik in de zon lag in de tuin.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de 'zin' om verder te willen lezen of te weten wanneer je voorbij de TV-streep bent.
Heb je wel eens gehad dat je spoilers had voor de serie op TV die je echt niet wilde weten? Een dorpsidioot heeft me laatst de grote gebeurtenis in S04 verklapt die hij in het boek had gelezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja ik heb het ook voornamelijk gelezen toen ik in de zon lag in de tuin.Dan is het echt heerlijk.
Als je maar 1 aflevering kijkt, ben je wel erg simpel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
Heb aflevering 1 van got gezien
Vond het niet leuk
ik season 1quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
Heb aflevering 1 van got gezien
Vond het niet leuk
Ah. Nog wel ruimte voor paar seizoenen dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoentje 4 is boek 4 volgens mij, grote lijnen zijn het zelfde en af en toe doen ze wat dingen anders.
Ik heb 5 boeken (naja 6, maar eentje is in twee delen) en de schrijver is nog bezig met 6(7) dacht ik.
ga mijn tijd er verder niet aan verdoenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar 1 aflevering kijkt, ben je wel erg simpel.
Ik lees eerst de boeken en neem spoilers in de serie voor lief daardoor natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je spoilers had voor de serie op TV die je echt niet wilde weten? Een dorpsidioot heeft me laatst de grote gebeurtenis in S04 verklapt die hij in het boek had gelezen.
Ik moet nog steeds s03 afkijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees eerst de boeken en neem spoilers in de serie voor lief daardoor natuurlijk.Maar in S03 waren een aantal dingen toch wel goed anders dan in de boeken. Dus je moet er maar van uit gaan dat dat nu ook het geval is.
Zo kan ik mij voorstellen dat ze bepaalde characters juist wel of niet willen killen in de serie als die enorm populair bleken te zijn de afgelopen tijd. Al is GoT misschien wel de enige serie die daar totaal schijt aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |