Misschien wel, misschien niet. Dat is het probleem met potentiėle sissersquote:Op maandag 3 maart 2014 20:45 schreef Nass het volgende:
dit gaat afloppen met een sisser. niets aan de hand mensen.
bedoeningquote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vond vooral die hele vertoning met Theo Maassen een sneue bedoeling.
feyenoord ook volgend jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 20:45 schreef Nass het volgende:
dit gaat afloppen met een sisser. niets aan de hand mensen.
Nu praat je over 2 mensen die niet ok zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vond vooral die hele vertoning met Theo Maassen een sneue bedoeling.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
Hm, weer drie parlementsgebouwen binnengedrongen.
alsof de russen zover zouden komenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:52 schreef Myrr het volgende:
Nou ja, mocht het zo ver komen dan vertrek ik lekker naar een eiland ver hier vandaan.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Netanyahu vindt het nodig om ook nog even tussen alle shit door weer eens te vermelden dat hij alles zal doen om zijn land tegen Iran te beschermen
Als Duitsland de grote agressor is geef ik het wel een kans ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als heel Europa vecht tegen Rusland, zouden ze het halen?
Denk niet dat Rusland dan echt kans maakt, aangezien de VS dan sowieso ook mee komt doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
jaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoiets hebben ze 70 jaar geleden ook geprobeerd...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nope, of het moet tot een nucleaire oorlog komen, maar dat gebeurt toch niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, niet dat wij er echt last van gaan krijgen ofzo.
We krijgen er past last van als de radiatie van onze kernbommen op Moskou hierheen komt waaienquote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, niet dat wij er echt last van gaan krijgen ofzo.
Dat was Duitsland tegen heel europa en Ruslandquote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze 70 jaar geleden ook geprobeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |