Zolang die Russen niet schieten helemaal niks. Ze kunnen zelfs met die nieuwe wet gewoon Oekraïne uitroepen tot een Russische provincie.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
Gwn veckten voor me land jwz
valt ook wel te verwachten van een nationalist
Welke jas was het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
Gwn veckten voor me land jwz
valt ook wel te verwachten van een nationalist
Maar.. waarom zijn de VS en Europa dan zo aan het dreigen?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang die Russen niet schieten helemaal niks. Ze kunnen zelfs met die nieuwe wet gewoon Oekraïne uitroepen tot een Russische provincie.
Bomberjack met masters of hardcore logo waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke jas was het uiteindelijk geworden?
Voor de import... Ik wil alleen kwaliteit daarheen brengen. Moet een hoge vrouwenstandaard blijvenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Waar heb je die foto's dan nog voor nodig?
Ze dreigen niet, ze plegen overleg. Er is gewoon totaal geen basis om kritiek te uiten, behalve dan dat ze gruwelijk butt hurt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar.. waarom zijn de VS en Europa dan zo aan het dreigen?
Nee hij ging voor een zakelijke jas, maar moest wel nog even sparen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bomberjack met masters of hardcore logo waarschijnlijk.
Ze dreigen wel degelijk met sancties.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze dreigen niet, ze plegen overleg. Er is gewoon totaal geen basis om kritiek te uiten, behalve dan dat ze gruwelijk butt hurt zijn natuurlijk.
Bedankt dat doet me goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren aan wat vriendinnen wanneer we daar aankomen. Neem het als een betere integratiecursus.
ik heb die geld nog nietquote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke jas was het uiteindelijk geworden?
die heb ik dus alquote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bomberjack met masters of hardcore logo waarschijnlijk.
Ga hosselen dan.quote:
Loze dreigementen. Ze zitten gewoon knal vast. De Krim wordt Russisch en de politieke onmacht van EU/NATO/VS blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze dreigen wel degelijk met sancties.
Goh, verrassend.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Als onze papa's en mama's gewoon braaf PSP hadden gestemd had dit voorkomen kunnen worden.
ja maar ik kreeg laatst maar ¤25 voor me oude nintendo DSquote:
Ik ben vaak genoeg die kant op geweest om te weten dat de plaatselijke bevolking geen moeite heeft met mijn aanwezigheid, dus daar ga jij verder niet overquote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Voor de import... Ik wil alleen kwaliteit daarheen brengen. Moet een hoge vrouwenstandaard blijven
ga pep verkopen aan je gabbermattiesquote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja maar ik kreeg laatst maar ¤25 voor me oude nintendo DS
misschien schiet me ma 50 euro voor.
heb ik nietquote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga pep verkopen aan je gabbermatties
Ik ga wel over de love-boatquote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg die kant op geweest om te weten dat de plaatselijke bevolking geen moeite heeft met mijn aanwezigheid, dus daar ga jij verder niet over
gewoon zelf makenquote:
nee ibahesj leest meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |